2. leht 3-st

Re: plokikaas

Postitatud: 23 Mai 2014 15:59
Postitas Seenior
KarlFre kirjutas:kui kaas juppeks võtta kas siis annab kuidagi klapid paika sättida ? sest vana plokikaas juba maas ja enam väha kolve ringi ei aja vist
Küsimus on ebamäärane ja mitmeti tõlgendatav, täpsusta,mida sa klappide sättimise all silmas pidasid.Kui väntvõlli ja nukkvõlli asendit(keti paika seadmist),siis seda saab teha peale kaane paigaldamist.

Re: plokikaas

Postitatud: 23 Mai 2014 20:39
Postitas BergIE
Minu jaoks ka arusaamatu...oli ilus "reedeõhtu". Ma lihtsalt kohe ei saa........Tule taevas appi!

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 00:37
Postitas Seenior
Tundub,et tegu on mosse ja tehnika valdkonnas algajaga,sellest ka sellised küsimused.Aga loodame,et mosse iseloom teda liiga ruttu ära ei tüüta,oleme ise ka ju kunagi algajad olnud.Teemaalgatajale edu ja kannatust mosse karakteri avastamisel ja kui küsimused ikka vähegi arusaadavd,küll leiame neile ka vastuseid.

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 10:16
Postitas KarlFre
selles mu probleem ongi sest pole mootorite osas osav aga kuna vanaisa punane 2140 mitu aastat tänu plokikaanes olevale mõrale seisis tekkis tahtmine et see välja vahetada ja auto korda teha et saaks ka ülevaatuse tehtud jne plokikaane sain maha võetud uue asemele ostetud uue tihendi ka ja hakkasin tagasi panema ja siis hakkasin vaatama et kohe kaant sinna peale ei saa kuna nii palju ma ikka oskasin et klapid ja kolvid päris kokku ei tohi käia seega selline küsimus kuna ei oska enam midagi edasi teha

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 10:21
Postitas SanderV
kus kohas sul see mosse on

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 10:24
Postitas KarlFre
no seisnud ta kuivas garaazis aga muidu asukoht on Sangastes Valgamaal

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 11:31
Postitas Seenior
Enne plokikaane paigaldust on muidugi ka võimalik võllid märki panna,aga väntvõlli pööramisel tuleb jälgida,et hülsid koos kolviga liikuma ei hakka,vastasel korral rikneb hülsi ja ploki vaheline tihend ning jahutusvedelik ja õli saavad pärast kokku.Kõige kindlam on enne väntvõlli liigutamist hülsid fikseerida kahe plokikaaanemutri, seibi ja torujupi abil,sellest on siin foorumis pilte ka,aga ma praegu ei leidnud neid,olid vist foorumlase Stern100 auto teemas,ehk keegi oskab täpse lehekülje juhatada või ehk leiad ka ise.

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 12:07
Postitas Urukoer
Seenior kirjutas:Enne plokikaane paigaldust on muidugi ka võimalik võllid märki panna,aga väntvõlli pööramisel tuleb jälgida,et hülsid koos kolviga liikuma ei hakka,vastasel korral rikneb hülsi ja ploki vaheline tihend ning jahutusvedelik ja õli saavad pärast kokku.Kõige kindlam on enne väntvõlli liigutamist hülsid fikseerida kahe plokikaaanemutri, seibi ja torujupi abil,sellest on siin foorumis pilte ka,aga ma praegu ei leidnud neid,olid vist foorumlase Stern100 auto teemas,ehk keegi oskab täpse lehekülje juhatada või ehk leiad ka ise.

keri Sterni teemas paar lehte tagasi,talvisesse aega kui rohelise mootorit tegi.seal ilusasti pildid olemas.

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 13:27
Postitas stern100
siit võib vaatama hakata. Paar lk edasi veel mõni pilt lingina.

http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... start=1560

Re: plokikaas

Postitatud: 24 Mai 2014 18:58
Postitas BergIE
Tavaliselt tehakse asi endale ennem selgeks, kui asja kallale asutakse. Ja tegelikult pole mingit vahet on seal rihm, kett, hammasrattad. Kuidas Sa käike vahetad? Umbes, või mingi loogika alusel? Kõik saab paika loogika abil. Mõtle natuke ja saad aru, et polnudki probleemi!