marek kirjutas:Mosse 400-401 saaled jh valatud. Vahetada neid vist või vähemalt kergelt ei saa. Olen kuulnud ka ,et 402-e võll ja saaled saab panna või siis korralik 400-401 vänt koos kepsudega otsida.
no mul on hetkel 2 mootorit, vaatan siis teise mootori kepse ja ehk saab sealt... kui ei siis on keeruline....
Teisel mootoril on karteri kaan maas aga sellist loksu horisontaalselt seal ei olnud....
Võtsin siis teise mootori ka lahti ja mis tuleb välja, mootor mis anti kaasa autoga, originnali pähe, tuli ilma plokikaaneta, seisis siin ca 10 aastat, sai niiskust ja kõike. Seda mootorit avades ei paista sellist mootori musta õli kihti kuskil, see võib olla kuidagi kadunud aga mootor tundub kuidagi puhas seest ja veidi ka roostes. http://gallery.me.com/jaak/100194
vaata sealt kus pildi alla on kirjutatud "vänt mootor II"
Seal on siis näha kepsu osad,
mootor I http://gallery.me.com/jaak/100194/L1010 ... 2392120001
mootor II http://gallery.me.com/jaak/100194/L1010 ... 2392120001
Kolvid igatahes ei liigu, punnita palju tahad, panin täna veel õli WD40, et leotaks, kas peaks väntvõlli maha kruvima ja püüdma kolvid kätte saada. Sisuliselt on mul vaja kepse, sest kolbe on varuks ca 20 tk.
Paar küsimust:
*kas kere on liivapritsist läbikäinud?
*ehk oleks mõtekam tagasild eemaldada, roolisambaga on juba raskem teema ilmselt.Eeldan,et see hall asi seal peal on kruntvärv.
MAZ kirjutas:Paar küsimust:
*kas kere on liivapritsist läbikäinud?
*ehk oleks mõtekam tagasild eemaldada, roolisambaga on juba raskem teema ilmselt.Eeldan,et see hall asi seal peal on kruntvärv.
Otsin spetsialisti abi mootori remodiks Haapsalus, abi on põhiliselt vaja nõuga aga tõenäoliselt tuleb ise ka käed ära määrida. Tasu kokkuleppel
vastused PS või emaili