MZMA 401 1955 Lepik
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 Lepik
kas need pildid mis sul photobucketis on on mingi teise mosse omad või su enda?
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kõik enda omad.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
kahjuks esimese aasta fotosid auto ehitusest ei ole,arvuti hävis.Aga lühidalt,kõik roostetanud plekid said vahetatud,uued karbid,50% uus põhi,2140-nelt poolraam.Tiivad olid liialt mädad taastamiseks,seega tahvel plekki ja sai uued väänatud.Kogu tehnika 2140-lt.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:15, muudetud 3 korda kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Radikas sai 13-cm kitsamaks tehtud,muidu ei mahtunud ninasse ära.Roolivardast nuutidega osa on asendatud ford-eskorti r-varda kardaan-liigenditega, rool jäänuks liialt vasakule aknasse.Tagaamortide kinnituseks panin nelikant torust tugevdustala.Muideks,olen märganud,et amorte on pandud palja pleki külge.Kas nad läbi põhja ei tule paari nädala pärast.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Suurepärane töö... silm lausa puhkab, kui sellist tööd vaadata.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tänan.Poole töö peal võib ju silm peal puhata aga lõpptulemus PEAB SILMAD SÄRAMA LÖÖMA!Muidu on asi ebaõnnestunud ja kogu kaif jääb saamata.Sinu auto peal lööb silmad ju särama küll.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Mainisin vist,et tiivad said päris uued tehtud,seega muutsin veidi ka tiibade kuju rattakoopas veidi sügavamaks.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Kõva ümberehitus, aga seevastu Mosse uuemate mudelite juppidega, mitte mingi lääne päritolu.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Tütre telefonis leidus üks foto auto esiosa ehitusest.2140-alt sai võetud esisild,poolraamid,osa esimesest seinast koos käigukasti tunneli ja põhjaga.Nii sõidutasin kogu selle kupatuse ühes tükis m-401 alla.Kõige raskem oli kogu see kompott nii kokku panna,et pärast nina,2-kapotti ja tiivad kokku ka sobiks.Selles osas 1cm eksimist on juba liiga palju.Eksisin minagi,aga mis sitasti,see uuesti ja niikaua kuni asi klapib.
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:36, muudetud 1 kord kokku.