MZMA 401 1955 Lepik

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas SanderV »

kas need pildid mis sul photobucketis on on mingi teise mosse omad või su enda?
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Kõik enda omad.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

kahjuks esimese aasta fotosid auto ehitusest ei ole,arvuti hävis.Aga lühidalt,kõik roostetanud plekid said vahetatud,uued karbid,50% uus põhi,2140-nelt poolraam.Tiivad olid liialt mädad taastamiseks,seega tahvel plekki ja sai uued väänatud.Kogu tehnika 2140-lt.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:15, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Radikas sai 13-cm kitsamaks tehtud,muidu ei mahtunud ninasse ära.Roolivardast nuutidega osa on asendatud ford-eskorti r-varda kardaan-liigenditega, rool jäänuks liialt vasakule aknasse.Tagaamortide kinnituseks panin nelikant torust tugevdustala.Muideks,olen märganud,et amorte on pandud palja pleki külge.Kas nad läbi põhja ei tule paari nädala pärast.
Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas fokser »

Suurepärane töö... silm lausa puhkab, kui sellist tööd vaadata.
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tänan.Poole töö peal võib ju silm peal puhata aga lõpptulemus PEAB SILMAD SÄRAMA LÖÖMA!Muidu on asi ebaõnnestunud ja kogu kaif jääb saamata.Sinu auto peal lööb silmad ju särama küll.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Mainisin vist,et tiivad said päris uued tehtud,seega muutsin veidi ka tiibade kuju rattakoopas veidi sügavamaks.
Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 03 Dets 2017 13:26, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Edel »

Kõva ümberehitus, aga seevastu Mosse uuemate mudelite juppidega, mitte mingi lääne päritolu.
Kasutaja avatar
Lepik
Postitusi: 216
Liitunud: 19 Apr 2014 17:51
Telefon: 5047924
Asukoht: Viljandi

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitus Postitas Lepik »

Tütre telefonis leidus üks foto auto esiosa ehitusest.2140-alt sai võetud esisild,poolraamid,osa esimesest seinast koos käigukasti tunneli ja põhjaga.Nii sõidutasin kogu selle kupatuse ühes tükis m-401 alla.Kõige raskem oli kogu see kompott nii kokku panna,et pärast nina,2-kapotti ja tiivad kokku ka sobiks.Selles osas 1cm eksimist on juba liiga palju.Eksisin minagi,aga mis sitasti,see uuesti ja niikaua kuni asi klapib.
Pilt

Pilt
Viimati muutis Lepik, 02 Dets 2017 21:36, muudetud 1 kord kokku.
Vasta