2. leht 4-st

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 04 Okt 2020 10:03
Postitas Martin2140
Jah seal polt asemele pandud. Sealt võibki jama tulla. Seal peaks kiil käima tegelikkuses. Järsku saad ise midagi meisterdada sinna.

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 12 Okt 2020 09:14
Postitas andzz
Eile sai käigukangile ja hoovastikule kõik uued puksid vahele ning asi toimib v.a. tagumine käik. Vot selle ei saa pihta, ilmselt tahab seal miski reguleerimist. Lisaks sai genekarihma rohkem pingule tänu geneka liigutamisele mööda polditeed.
Ahjaa, eile ostsin uue aku ka peale, 62 aH, mingisugune idabloki meistriteos 8)
Järgmisena vaja karbussi sättida koos kõige sinna juurde kuuluvaga, sest mootoril ei ole seda erksust/teravust. Ning seejärel tagumised pidurid üle käia kuna kässar ei taha võtta (kang ja hoovastik toimib).

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 12 Okt 2020 19:45
Postitas Martin2140
Ei usu seda aga sa ikka tead et mossel on tagurdus käik paremale ette. Paremale taha ei lähegi kang.

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 12 Okt 2020 20:58
Postitas andzz
Martin2140 kirjutas:Ei usu seda aga sa ikka tead et mossel on tagurdus käik paremale ette. Paremale taha ei lähegi kang.
Tean ikka :D Olen enne nende pukside vahetust paar korda tagumise käigu sisse ka saanud, aga hädaga. Milline see kiil seal kangi juures olema peaks? Äkki saan selle poldi asemele kuskilt selle kiilu osta.

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 16 Okt 2020 19:25
Postitas Martin2140
Ei tea täpselt. Ise pidin lihtsalt pingutama. Keegi teine ehk on lahti võtnud. Teab milline sobib. Põhilisem on üles leida kust need loksud tekkivad. Lampi pole mõtet asju vahetada. Ole loominguline. Las üks liigutab kangi seest ja teine otsib kust liikumine edasi ei kandu.

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 04 Veebr 2021 15:22
Postitas andzz
Nüüd siia kirjutamisest pikem paus sisse tulnud, aga vahepealse aja jooksul on kõik vajalikud ja mittevajalikud tööd ära tehtud v.a kere. Selleni peab ka kunagi jõudma.
Alusatame siis algusest ehk esimesest etapist, mis hõlmas mootori kappremonti. Juppide poolest asendati uutega järgmised asjad:
*küünlad
*nookurid, klapid
*nukkvõll
*juhtpukside komplekt
*karburaatori remont komplekt
Töödena sai ära tehtud mootori ja plokaane pesu/puhastus, plokikaane remont, klapipesade puhastus, kaldenurkade lõikamine, juhtpuksi vahetus, klappide sooveldamine ning nende lihvimine. Lisaks tuli taastada kõik ketikaane kinnitused, kuna vanad tulid välja ainult puurides (ehk siis läks pärast uus keere sisse).

Teise etapina sai ette võetud sidur ja pidurid, ära tehti järgnev:
*uued piduritorud
*uued piduritrummlid ja klotsid
*pidurivõimendiklapp
*piduri töösilinder
*supportid
*siduri töösilinder
Lisaks said käigukastipuksid vahetatud, et käigud normaalselt lülituksid ja voilaa nüüd kõik käigud ilusti oma kohapeal olemas 8)

Kolmas etapp oli soojendusmootori vahetus, et masin soojaks ka lõpuks läheks, ei olnud see vahetus just kõige kiirem töö nagu algul arvasin, aga sai ikkagi tehtud. Lisaks said kapoti alla ka tänapäevasemad kaitsmed ja kaitsmekarbid, et vältida ühenduste kadumist nende vanade kaitsmetega.

Ja viimane ehk neljas etapp, mis on tänaseks lõpetatud oli käigukastiõli lekke likvideerimine. Lekkis selle papist käigukasti tihendi vahelt, mille olin ilmselt siduriketast vahetades ja pärast asju kokku ladudes halvasti/poolikult paika pannud.

Nüüdseks on siis kõik tehniline pool üle käidud, mis ülevaatuse eelseskontrollis välja toodi, et ülevaatus peale saada.
Ainult see kere, need tagatiivad ja karbid... Loodan ka need suveks või hiljemalt suve lõpuks ühele poole saada, kuid tööd on seal kõvasti ja kuna ise keevitamisega väga sina peal pole, siis loodan siit kaasfoorumlase abi kasutada.

Kõige lõpetuseks võin öelda, et kui nüüd sain eile selle masinaga, mis käis ülivaikselt (võrreldes eelneva olukorraga vähemalt :D ) natuke pikemalt sõita siis oli ikka hea tunne küll. Minu kui 2 meetrise mehe jaoks on seal küll nõks kitsas aga pole hullu küll sõidurõõm selle üles kaalub :)

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 13 Apr 2021 12:42
Postitas andzz
Keretöödega on alguses tehtud või õigemini lammutamise/puhastamise/olukorra hindamisega. Mossefanatt Erko võttis masina ette ja nüüd saan jagada ka natuke pildimaterjali hetke olukorrast.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Olemas on juba uued tagatiivad ja küljekarbid, mis vahetab kindlasti välja. Ülejäänud asju vaatab jooksvalt, et mida annab ise teha ja mis oleks vaja uue varuosana osta.

Selle projekti lõpuks võiks olla auto sellises konditsioonis, et julgeks sellega ikka linna peal liigelda ka :auto

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 26 Okt 2021 11:07
Postitas andzz
Vahepeal olen soetanud kõik 4 uueväärset ust ja esipõlle, mis hakkavad vaikselt leidma oma kohta masina küljes. Samal ajal ikkagi keretööd jätkuvad ning, mis muud kui väike pildiseeria:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 03 Jaan 2022 14:49
Postitas andzz
Nüüd siis asjad nii kaugel, et pleki/keevitus ja muude keretööde osa on lõpu sirgel. Võib-olla veel natuke rihtimist ja mõned keevitused, aga üldjoontes võib hakata tegelema salongipõhja pindmisest roostest puhastamisega ning seejärel liistud, asjad küljest ning eeltööd + värvimine.
Mõned tihendid oleks veel tarvis soetada: 1 x tagaklaasi tihend, 1 x esiklaasi tihend ning 4 x ustetihendid.

PS! Kui on siin kedagi, kes tahaks selle "kosmeetilise" poole lõpetamisega tegeleda, siis andke aga teada! Või oskate kedagi oma positiivsete kogemuste põhjal soovitada. Esialgu oleks tingimus see, et suve hakul hiljemalt võiks olla need tööd lõpetatud (ei aja taga musta numbri väärilist värvimistööd). Kontaktiks 5113471 või kiri sõnumitesse.
Mõned pildid siis hetke olukorrast:

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 SL 1982 andzz

Postitatud: 03 Jaan 2022 22:25
Postitas stern100
Klaasitihendeid äkki leian, uusi ja vanu. Ka uksetihendeid saab tellida.