Nüüd siia kirjutamisest pikem paus sisse tulnud, aga vahepealse aja jooksul on kõik vajalikud ja mittevajalikud tööd ära tehtud v.a kere. Selleni peab ka kunagi jõudma.
Alusatame siis algusest ehk esimesest etapist, mis hõlmas mootori kappremonti. Juppide poolest asendati uutega järgmised asjad:
*küünlad
*nookurid, klapid
*nukkvõll
*juhtpukside komplekt
*karburaatori remont komplekt
Töödena sai ära tehtud mootori ja plokaane pesu/puhastus, plokikaane remont, klapipesade puhastus, kaldenurkade lõikamine, juhtpuksi vahetus, klappide sooveldamine ning nende lihvimine. Lisaks tuli taastada kõik ketikaane kinnitused, kuna vanad tulid välja ainult puurides (ehk siis läks pärast uus keere sisse).
Teise etapina sai ette võetud sidur ja pidurid, ära tehti järgnev:
*uued piduritorud
*uued piduritrummlid ja klotsid
*pidurivõimendiklapp
*piduri töösilinder
*supportid
*siduri töösilinder
Lisaks said käigukastipuksid vahetatud, et käigud normaalselt lülituksid ja voilaa nüüd kõik käigud ilusti oma kohapeal olemas
Kolmas etapp oli soojendusmootori vahetus, et masin soojaks ka lõpuks läheks, ei olnud see vahetus just kõige kiirem töö nagu algul arvasin, aga sai ikkagi tehtud. Lisaks said kapoti alla ka tänapäevasemad kaitsmed ja kaitsmekarbid, et vältida ühenduste kadumist nende vanade kaitsmetega.
Ja viimane ehk neljas etapp, mis on tänaseks lõpetatud oli käigukastiõli lekke likvideerimine. Lekkis selle papist käigukasti tihendi vahelt, mille olin ilmselt siduriketast vahetades ja pärast asju kokku ladudes halvasti/poolikult paika pannud.
Nüüdseks on siis kõik tehniline pool üle käidud, mis ülevaatuse eelseskontrollis välja toodi, et ülevaatus peale saada.
Ainult see kere, need tagatiivad ja karbid... Loodan ka need suveks või hiljemalt suve lõpuks ühele poole saada, kuid tööd on seal kõvasti ja kuna ise keevitamisega väga sina peal pole, siis loodan siit kaasfoorumlase abi kasutada.
Kõige lõpetuseks võin öelda, et kui nüüd sain eile selle masinaga, mis käis ülivaikselt (võrreldes eelneva olukorraga vähemalt
) natuke pikemalt sõita siis oli ikka hea tunne küll. Minu kui 2 meetrise mehe jaoks on seal küll nõks kitsas aga pole hullu küll sõidurõõm selle üles kaalub