Just.Edel kirjutas:Käigukast on ikka originaal 412?
Asi nimelt selles,et tegu on kunagi juba Moskvitši peal olnud mootoriga millel on vastav sidurikoda ja sinna istub nii 408 kui ka 412 käigukast. Mootoril on poldid ja mutrid kõik tollmõõdus aga kõik mis puudutab sidurikoda ja selle kinnitust vaheplaadile + siduri töösilindert,kõik on juba millimeeter mõõdustikus. Sidurikorv,ketas ja survelaager on kõik Made in England aga nagu maha viksitud 412 pealt. Välja arvatud siduriketas millel kate on laiem. Töösilinder ka 408 oma. Sidurikahvli kohapealt ei oska miskit kosta kuna polnud võrdluseks midagi. Kahvli ümber olev kaitsekumm oli ka 408 oma.
Väga tore oleks selle sidurikoja külge pista 5 käiguline kast aga ma pole sellist veel kohanud ja midagi ka kuulnud.Kas keegi on aretanud 4 käigulisse 5 käigu? Muidugi võiks panna VAZ-i viiese aga ma ei kujuta ette,palju tuleks asja ümber ehitada. Sellepärast läksingi algul tagasilla ülekande kiirendamise peale ja suurema läbimõõduga kummide otsimisele.
Tänu mootori lärmakusele pean hakkama kuidagi asja vaiksemaks tegema. Mootor on küllalt lärmakas ja eks vist tol ajal ei pandud sellele eriti rõhku ka. Nüüd aga käib asi kõrva peale.... Jõu poolest hakkab auto õige minek alles alates 70 km. pihta. Enne seda neljandaga on pisut tuimem. Kuna sain proovida suurema läbimõõduga rattaid,saaks piruka kummidega asja pea-aegu jonksu. Aitaks ka tagasilla ülekanne mis oleks kiirem kui 3.9. Hakka või spetsialisti otsima,kes uued tagasilla reduktori hammasrattad valmis vorbiks... tea kas nii kõvat meest meil kuskil ongi? Ja samas ei pruugi ma ka ise nii kõva mees olla,et selle ülekande valmistamine kinni maksta...