IŽ 412 1986 sass

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas sass »

Nädalavahetusega midagi jälle tehtud. Külge läksid tagumised Plaza Sport amordid, uued piduriklotsid taha, ette uued voolikud, külge ka uus (kasutatud) piduri peasilinder, taha ka uued töösilindrid.

Siin enamvähem näha osa asju:
Pilt

Lisaks käigukasti hoovastik ümber tehtud kuulliigendite peale, pilti küll pole, aga liigendid ise sellised, lühemaks tegime ka kasti küljes olevat lülitushooba (käigud lülituvad kiiremini, täpsemalt):

Pilt


Amortide kohta võib nii palju öelda, et originaal viie lehega (+ pealeht) vedrudega on asi väga jäik. Pidurid saime ka korda, õhutatud, kui avastasime et vana peasilinder on töölepingu lõpetanud ja olime uue külge saanud... Siduri peasilinder ka küljes, uus jällegi. Üldiselt hakkab asi valmis saama. Probleemiks on veel elekter, mis totaalselt kadunud on. Asjad, mis töötavad hetkel, on kojamehed, üks suunatuli ees, vahelduva eduga lähituled ja sellega asi piirdub. Ei ole starterit ega midagi muud. Probleemist aru ka ei saa, sest süsteem võetud otse teise auto pealt ja seal toimis kõik ilusti. Järgmine nädalavahetus skeem ette ja peab üle vaatama korralikult.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas SanderV »

kuskil mingi massiviga raudselt
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas moskiito »

nõustun sanderiga, kontrolli algatuseks mass üle, ennekõike mootori ja kere vaheline ühendus. kui see nadi, siis rohkem polegi vaja. miks arvame et mass, sest tuledtöötavad kuikimuudu. Kui mass kehv, siis täpselt selline tundemärk ongi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas sass »

Eks seda massiprobleemi kahtlustasime ise ka, aga kapoti alt on kõik paigas... Armatuuri mass said ka külge, seega ei tea. Viga igatahes on alles.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas sass »

Vahepeal aega kõvasti mööda läinud, iga nädalavahetus oli palju tööd ja näpud õlised. Kõik see aga tasus ära, saime ülevaatuse tehtud ja auto oli valmis Pandivere rahvaralliks. Laupäeval oli võistlus, üldjoontes läks hästi: rehvid pidasid üle ootuste, auto vastupidavus üllatas samuti (arvestades, et pole sõita enne võistlusi jõudnud), rada oli huvitav ja pani proovile (eriti just puudulik legend). Korra ründasime ka heinapalli ja korra käisime hanges, aga ei midagi tõsist ja halba juhtunud, lihtsalt suur ajakadu.

Kokkuvõttes saime SU klassis 8. koha 15-st ja üldis 44. koha 81-st. Ise oleme täiesti rahul.

Pilt
Pilt
Pilt

Tänud kõigile, kes abistasid!
Järgmise võistluseni.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas SanderV »

no pole tänu väärt, teinekord võtame teist korda ka mõttetult roolisamba maha
dphp
Postitusi: 8
Liitunud: 01 Juul 2010 20:53
Asukoht: Saaremaa

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas dphp »

Sass ka liikumas 1.04 ja väike apsakas 4.20
https://www.youtube.com/watch?v=Q8VSfKUBa0s
Lepavõsa tanki ei peata!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas sass »

Vahepeal midagi erilist toimunud ei ole, masin põhiliselt on seisnud garaažis. Vahepeal ajasime välja, et Vasalemmas sõita pisut, aga see lõppes ka karteri puruks hüppamisega. Üldiselt ei hüpanud masinaga, aga jäin pidurdusega hiljaks ja sain rattad maast natuke lahti. Karter ise vastu maad ei käinudki, vaid mootoripadjad (uued) andsid nii palju liikuma, et karter lendas vastu sillatala ja pragu muidugi sisse.

Nüüd ootab uut mootorit.

Pilt

Pilt
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3342
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas stern100 »

Noh, samamoodi nagu mul. Mul olid ainult uued niva padjad mis samuti järgi andsid...järgmisena transiti v e30 omad käiku ;) Aga jõudu!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 136 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IŽ 412 1986 sass

Postitus Postitas sass »

Karter vahetatud, õli läbipesu tehtud ja sisse läks jällegi 10W60, seekord firmalt Champion Lubricants (Wolf Oil, Belgia) - proovib ära.

Auto sai ka ette valmistatud, et minna rajale. Kahjuks ilmad on nüüdseks juba sellised, et jäärada ei kannata vast enam sõita, eriti piikrehviga.
Vasta