Need polegi tegelikult gabariitidega ühendatud. Kindalaeka all uksepoolses otsas on lüliti, millest saad lülitada, kas põleb parempoolne, või vasakpoolne. lihtsalt infoks, kui sa seda veel ei teadnudArdoH kirjutas:C-piilari gabariidid
Moskvich 412 eksport, 1975 - ArdoH
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: Moskvich 412 eksport, 1975 - ArdoH
Re: Moskvich 412 eksport, 1975 - ArdoH
See selgitab seda, miks ma pole ühtelgi mossel neil põlemas näinud...wax kirjutas:Need polegi tegelikult gabariitidega ühendatud. Kindalaeka all uksepoolses otsas on lüliti, millest saad lülitada, kas põleb parempoolne, või vasakpoolne. lihtsalt infoks, kui sa seda veel ei teadnudArdoH kirjutas:C-piilari gabariidid
Re: Moskvich 412 eksport, 1975 - ArdoH
Pidurituled töötavad selle ajastu autodel õlirõhuga ja lüliti on pidurivõimu küljes.Suunakate puhul kontrolli esmalt releed,spidoploki taga silindrikujuline alumiiniumist asjandus,ühenda selle kõik kolm otsa kokku ja vaata,kas tuled hakkavad põlema.