Vaidleks natuke vastu. Volga vedru on võimalik lõigata nii lühikesks kui vaja on.
Näiteks sellel oli maha võetud 2,5 tiiru. Kas on piisavalt madal?
Küsimus on ikka selles, et miks kasutada Volga vedru kui saadaval on palju paremaid vedrusi mida kasutada ja vajadusel lõigata. Kui võtta Mosse nn. põllumajanduslik vedru ja pana kõrvale Volga vedru, siis milles seisneb erinevus? Pikkuses? jah. Kas vedru materjal on jämedab? Ei ütleks. Kas vedru keerdudevaheline töökäik on pikem? Ei ütleks. Milleks siis ennast petta?
Olen proovinud erinevaid vedrusi nii ees kui ka taga, aga midagi üllatavat avastanud ei ole. Kui lasta madalamaks ja paigaldada ka korralik(bilsu b6) amort, siis juhitavus muutub tunduvalt, aga tee mis sa teed Mossest WRC masinat ei saa!
Madal ja jäik vedrustus annab kõvasti juurde. Näiteks pildil oleva masinaga sõitsin Tabasalu rajal kiiremini kui honda civicuga, kuigi civicu mootor oli KW järgi tunduvalt võimsam.
Kui minna teema juurde tagasi, siin olen mossele paigaldanud järgnevaid "teiste" autode osasi ilma suurtemate ümber ehitusteta:
esivedrud
amordid
veljed
rehvid
karpad (weber erinevad, Gaz53)
siksi kast (selleks tuleb muuta kesktunnelit ja kasutada vaheplaati)
istmed
turvatraksid
jagaja (kontaktne ja mittekontaktne)
süütepool
bensupump(elektrooniline Walbro)
kütusesurve regulaator
igasugu lülitid(n. siksi kojameeste ja tulede lüliti)
Isegi silla detaile on võimalik kasutada, aga need vajavad juba "suuremat" ümberehitust
Eks pead ikka ise vaatama mida vahetada tahad. Kui tahad mootorit võimsama vastu vahetada, siis arvesta sellega, et mosse tagasillaga sa üle 100KW mootorit kasutada ei saa. Käib lihtsalt tühja! Tahad kasutada võimsamat mootorit pead paigaldama teist tüüpi tagasilla, aga see nõuab juba ümberehitusi!
Ja viimaseks küsimuseks: Miks ei taheta Mosse mootorist võtta välja seda mida see mootor võimaldab?
Mõelge selle üle!
Silver