Vaadates juhtmete jämedust, mis läheb generaatorist ampermeetrisse ja sealt edasi laadimisse, siis on tekkinud mul küsimus, (eriti võrreldes neid kaableid tänapäevaste sõidukite omadega) et kas need juhtmed kannatavad neist läbi käiva voolu välja ka? Kui plaan ka vähe võimsam generaator paigaldada, siis kas peaks need juhtmed jämedamate vastu välja vahetama.
Küsin, sest endal plaan paigaldada elektrivent ja el bensiinipump, ehk voolu tarbimine tõuseb.
AZLK 2140 1976. Probleem elektrijuhtmetes
Re: AZLK 2140 1976. Probleem elektrijuhtmetes
Ampermeetri asemel on mõtekas kasutada voltmeetrit (näiteks VAZ-2105 oma). Ampermeetri juhtmed ühendada kõik ühte punti kokku (muidu käib ampermeetrist vool lihtsalt läbi). Voltmeetri jaoks sobivad lihtsalt tavaline + ja - saab vedada kere küljest.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: AZLK 2140 1976. Probleem elektrijuhtmetes
Bensupumba võimsus on olematu, el vent tarbib küll.
Samas maksimumi määrab siiski aku laadimine: maksimaalseid ampreid näed tühja aku laadimisel. Muu kribu-krabu liitub, aga on väiksem.
Jäme dimensioneerimisreegel on 10A/mm2. Armatuuri jõudvad juhtmed on silma järgi 2..3mm2. Midagi enamat, kui originaalgeneraator ma sinna ei paneks. Kuigi julgemad mehed sõidavad niva generaatoritega jms-ga
Jätad generaatori vahetamata, on lollikindel - isiklikult eelistan nt tühja akuga masinat sellisele, mis on leekides. Aga selleks see ampermeeter ju ongi, et aku ootamatult tühjaks ei osutuks.
ega ampermeetri puudumine praktikas suur teema ole ja selles vaates käib ka edela viidatud nn poolkõva lähenemine voltmeetrina. Juhul, kui originaalsus pole oluline.
Samas maksimumi määrab siiski aku laadimine: maksimaalseid ampreid näed tühja aku laadimisel. Muu kribu-krabu liitub, aga on väiksem.
Jäme dimensioneerimisreegel on 10A/mm2. Armatuuri jõudvad juhtmed on silma järgi 2..3mm2. Midagi enamat, kui originaalgeneraator ma sinna ei paneks. Kuigi julgemad mehed sõidavad niva generaatoritega jms-ga
Jätad generaatori vahetamata, on lollikindel - isiklikult eelistan nt tühja akuga masinat sellisele, mis on leekides. Aga selleks see ampermeeter ju ongi, et aku ootamatult tühjaks ei osutuks.
ega ampermeetri puudumine praktikas suur teema ole ja selles vaates käib ka edela viidatud nn poolkõva lähenemine voltmeetrina. Juhul, kui originaalsus pole oluline.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid