Re: Mis karpaga tegu?
Postitatud: 22 Nov 2009 00:20
Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .stern100 kirjutas:Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Pigem ikka soenduseks, et talvel karpat jäässe ei tõmbaks.
Läheb. Ja läheb päris hästi, eriti siis, kui pole sooja õhuvõttu. Pole üldse palju miinuskraade tarvis, et see juhtuks.A.Roosenberg kirjutas: kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .
Ja seda eriti manteel sõitesmoskiito kirjutas:kui puudub soojaõhu juurdepääs, läheb karpa nii hästi jäässe et ei saa arugi ning seda isegi +5 kraadi juures.
mul tõmbab azlk-l karpa paari soojakraadi või paari miinuskraadi juures nii jäässe et sureb välja, kuna mul ei ole radika ees ribisid, soojaõhuvõtu-toru ega karpast ei käi jahutusvedelik läbi.. Kes siin tarkpea onA.Roosenberg kirjutas:kle stern, tarkpea, karbuss ei lähe jäässe, kui juhuslikullt vb 50 kraadi külma on või on sinna kuidagi vett sattunud .stern100 kirjutas:Killa kirjutas:Mingid augud peaks olema ka ju jahutuseks? Lada karbussil?
Pigem ikka soenduseks, et talvel karpat jäässe ei tõmbaks.
Kohapeal soojendamisest pole mingit kasu, kui maanteel 100-ga minna annad. Kapoti serva alt jookseb külm õhk ikkagi otse karpa peale ja tõmbab härma. Natuke nuputamist ja see külmumine saab väga kerge vaevaga lahendatud.stern100 kirjutas: mul tõmbab azlk-l karpa paari soojakraadi või paari miinuskraadi juures nii jäässe et sureb välja, kuna mul ei ole radika ees ribisid, soojaõhuvõtu-toru ega karpast ei käi jahutusvedelik läbi.. Kes siin tarkpea on
et vältida jäätumist tuleb autot koha peal töötemperatuurini soojendada/ ma kasutan veel paksu katet radika ees.