Re: Mootori vahetus
Postitatud: 04 Dets 2015 13:19
aga kuhu skorpa jäisass kirjutas:Mõte tore ja hea, aga miks just BMW? Ei ole need 1,6 ja 1,8 sugugi säästlikumad-mõistlikumad, kui korralik 412 mootor. Lisaks ei ole see E30 pealt nii lihtsalt ümber tõstetav, nagu enamik arvab... Sillatala jääb kogu täiega ette, karteri paun M10 ja M40 mootoritel ees, 412 mootoril teatavasti taga. Kumba ümber teha, kas sillatala või karterit? Alustuseks peaks piisav probleem olema. BMW mootorid on sama sarnased 412 mootorile, nagu tolle ajastu päris mitmed rida 4 mootorid (Mercedes jt). PS. BMW M10 karburaatoriga variant on täielik õnnetus, seda pole mõtet isegi möelda, et see sinna mosse mootori asemele panna...
Kui mosset üldse kaaluda igapäevaseks kasutamiseks, siis kindlasti tuleb sinna leida 3,9 ülekanne SL-i alt, käigukast uuema IŽ tüüpi masina küljest, mis on viiekäiguline (venest ehk saab, kui hästi otsida) või siis kasutada vaheplaati ja mõnda muud viiekäigulist kasti (a.la Lada, Sierra vms). Lada kast suhteliselt kallis ja mõttetu, parem siis juba korralik Fordi oma või BMW/Opeli alt Getrag.
Mootor korda teha (vajadusel suurem kolvi-hülsigrupp), plokikaas viisakaks teha, pritse peale, ajuks MS ja tuld. Kui ükskord selle valmis saad, siis igapäevasõitudeks seda ikka ei kasuta...
Soovitan sama, mis wax. Igapäevaauto olgu vastavalt rahakotile muretu masin, millega lihtsalt sõita (a.la Astra/Vectra, Golf, E36, E46, Corolla vms).