2. leht 2-st
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 05 Juun 2016 07:23
Postitas Sten
Väga head pildid! Edu Mossega!
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 05 Juun 2016 21:49
Postitas Martpoiss
Väga kena auto, väga meeldib selline ajastutruus stiilis "tuuning" sellel autol. Kunagi sai maantemuuseumis mosseüritusel imetletud seda autot, vist kunagi ka meie klubi kokkutulekul?
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 07 Juun 2016 08:07
Postitas tarmo400
Radiaatoril ja ventilaatorikojal on Sadolini 1K must autovärv. Ventilaator ja andur on Lada 06/03. Värvitud ja galvaanikas käisid asjad 2002 või 2003 aastal enam täpselt pole meeles.
Klubi kokkutulekul käisin eelmine aasta, ja kaks korda olen käinud lihtsalt kaasa sõitmas ilma õhtuse koosviibimiseta.
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 29 Juun 2016 08:15
Postitas tarmo400
Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 29 Juun 2016 08:17
Postitas tarmo400
[quote="tarmo400"]Eile sa proovitud karburaatori düüsi vahetada. Sees olnud 125 tundus ikka palju.
Kuna mul numbri järgi paremat düüsi polnud siis otsisin ilma numbrita düüside seast ja abivahendiks kasutasin puure
Sisse läks selline düüs kus 1,1 mm puur loksub natuke, 1,2 aga sisse ei mahu. Kas need düüsid on kuidagi nummerdatus läbimõõdu alusel ?Näiteks et 125 düüsi ava on 1,25mm. Oleks nagu kusagilt lugenud aga enam ei meenu. K126 karburaatorite düüsid on igaljuhul ajakirja Tehnika ja Tootmine andmetel nummerdatud läbivoolava kütusekoguse järg ja otsene seos millimeetritesse puudub.
Siis selliselt kokku
Tulemus see et saab sõita aga kuni 1500 pööret on tühi koht sees. Kuna sõidust tagasi tulles oli aeg juba hiline siis jäi praegu nii. Kui lihtsalt sõita omaette käigud algusest lõpuni siis on OK aga kui peab näiteks hoo maha võtma siis kolmas käik ja 1000...1200 pööret on mootoril paariks kolmeks sekundiks hing kinni. See mulle ei meeldi , peab veel katsetama.
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 29 Juun 2016 10:34
Postitas karlaas
Fantastiliselt ilus auto! Väga meeldib ja eriti, et ta nii puhas ja läikiv on
Jõudu ja veel pilte!
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 18 Dets 2017 15:09
Postitas tarmo400
Kas keegi oskab öelda kus on tiivapealse peegli õige asukoht? Mitu cm tiiva esimesest tipust
Pildil olev on kindlasti vale sest peegel peaks asuma valtsist allpool. Aga kui palju?
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 18 Dets 2017 17:31
Postitas Muhulane
Minu teemas oli põgusalt juttu peeglite asetusest esitiibadel aga ega päris millimeetri pealt ei oskagi öelda. Siis peab kuskilt tehasekonditsioonis masina saama mõõtmiseks. Mina panin universaalile tunde järgi. Valtsile suht lähedale. Võin mõõta,kui huvi.
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 18 Dets 2017 20:24
Postitas hamada
Nagu pildilt näha on IZi peegel kohe vastu valtsi serva. Esimesest servast mõõdetuna esimese kinnitus auguni on
405mm (originaalilt mõõdetud)
Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomlased panid neid peegleid üsna suvaliselt.
Re: AZLK 408(412) 1972 tarmo400
Postitatud: 19 Dets 2017 09:44
Postitas tarmo400
[Eelmisel pildil olevaid peegeleid paigaldas Konela. Kahtlustan, et soomalsed panid neid peegleid üsna suvaliselt.[/quote]
Aga võib-olla nii ongi. Olen vaadanud netist pilte ning mul on ka paberkujul mõned Konela reklaamid ja jääb mulje et peeglid kõigil erinevatel kaugustel auto ninast. Lootsin et kellelgi on auto kus kindlat peeglid pole ise paigaldatud.
Minu autol olevad peeglid paigaldas eelmine omanik aastal 1972 ja hetkel on nii et peegel ja vars on kindlalt eri tootjate omad. Minu autol oleva peegli varre küljes käis sellise kujuga peegel