MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tuulesuunaja minuarust ei ole originaal asi. Mingi lisavarustus vöi omalooming? Mis junn sul seal katusel keskel kuudi küljes on?
Beezi stanget, nagu üleval varjupaiga EAC numbriga, sama värvi peaks mul olemas olema. 1 vöi 2 tiivapeeglit ka olemas, omale ei pane. Peab otsima ainult.
Jäta kuudiks, meil nii vihmane periood, siis kena kola vedada. Samas suveks vöib kastikas ka olla, a siis luugiprobleem.
Körvalistuja jalgeall tsinkplaat miks on? Tüüpilised roostekohad istmeraamid paistavad OK olevat. Süütelukk puudu?
Beezi stanget, nagu üleval varjupaiga EAC numbriga, sama värvi peaks mul olemas olema. 1 vöi 2 tiivapeeglit ka olemas, omale ei pane. Peab otsima ainult.
Jäta kuudiks, meil nii vihmane periood, siis kena kola vedada. Samas suveks vöib kastikas ka olla, a siis luugiprobleem.
Körvalistuja jalgeall tsinkplaat miks on? Tüüpilised roostekohad istmeraamid paistavad OK olevat. Süütelukk puudu?
Aitan Ebay'st asju tellida.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Siin pool on originaal uks aga teisel pool......
uuema Izh 2715 oma selline uks tuli kusagil 1986.a aga minu küsimus? mis ma sellise vastuoluga teen
kas võtta teiselt poolt ka ära see kolmnurk aken ja siis muretseda uuema ukse klaas või mis lugejad arvavad??
Asutuse tempel????
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma ei tea mis asi too seal on ehk kuudi sisetuulutus ava?saarlane kirjutas:Tuulesuunaja minuarust ei ole originaal asi. Mingi lisavarustus vöi omalooming? Mis junn sul seal katusel keskel kuudi küljes on?
Beezi stanget, nagu üleval varjupaiga EAC numbriga, sama värvi peaks mul olemas olema. 1 vöi 2 tiivapeeglit ka olemas, omale ei pane. Peab otsima ainult.
Mõte hea samas selle luugi Izh 27151 oma saaks ka ehk kuid kuidas ARK sellel vaatab, kui mul passis,etsaarlane kirjutas: Jäta kuudiks, meil nii vihmane periood, siis kena kola vedada. Samas suveks vöib kastikas ka olla, a siis luugiprobleem.
kuudiga ja lähen tänavale kuudita või?
Tuli koos autoga kaasa seal mingi keevituse koht kuhu oli ilmselt mõteldud peale kruvimiseks aga no ilmselt seda ei tule. sinna!saarlane kirjutas: Körvalistuja jalgeall tsinkplaat miks on? Tüüpilised roostekohad istmeraamid paistavad OK olevat. Süütelukk puudu?
Süütelukk on viidud sinna kus soojenduse hoovad on
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
miks sul ampermeeter pluss poole peal aga kõik teised näidikud viitavad sellele et auto ei käi?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tegelt on vastupidi, ampermeeter on kutu(ära kärssanud ilmselt, see tüüp viga sellel näidikuplokil) teised näidikud töötavad süüte sissekeerates nagu ettenähtud!stern100 kirjutas:miks sul ampermeeter pluss poole peal aga kõik teised näidikud viitavad sellele et auto ei käi?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
See on sul uuema 2140 uks seal, Izhevski toodangul oli link ju allpool...MAZ kirjutas: uuema Izh 2715 oma selline uks tuli kusagil 1986.a
Aga muidu: Jõudu masina korrastamisel! Kevadeks saab valmis?
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sai siin vahepeal mõeldud,et mida ma siis kevadel tegema hakkan peale selle,et tuleb kõik üle vaadata ja korrosiooni tõrje korra üle käia + uus värvkatte,mis on suurimad tööd minu meelest.
Kuid siis kerkis ka teine küsimus päevakorda,et kas siis hakata masinat originaaline tegema või lubada seekord endale tuuningu kärbest (väliselt detailide muutmine) või siis mitte hakata midagi tegema ja hiljem teeks kui aega ja raha rohkem korralikuks originaal masinaks. Ise asi kas sellel viimasel on mõtet aga usun,et siiski pikemas perspektiivis on.
Hetkel takistab asja originaal masinaks tegemist see,et juba on üks asi käsil ja teiseks sellisel kujul nagu praegu ei ole ta ka kõige ilusam. Pealegi kui ma hakkaksin seda originaal masinana tegema siis tuleks kõik asjad korralikult üle käija aga jah see on ilmselt liiga suur ettevõtmine praegu. Samas sellisesse seisu ka jätta ei tahaks nagu praegu on.
Samas kui tuuningu kärpseks teha siis ma teeks midagi järgmist:
- esivõre värviks mustaks
- esistange kroomist +plastmass kihvadega uuema Izh 21251 Kombi oma.
- esistangele lisaks volga udulaternad 2tk kandilised mudeli 2410 omad.
- välimuse osas jätaks ühevärviliseks ei mingeid race stripe jm sellist ega ka kapotile scoope
- veljed tuleks kilbinagadeta mattmustad
- rehvid vaheta ka välja mille vastu seda raske öelda
- salongis eriti midagi ei muudaks lisaks vaid töötava raadio kas moodsa või Avto Ural 2 ma ei teagi.
- roolile lisaks 80date roolikatte
- merevaigust käigukangi nupp
- 2140 veljekapslid
- ette H4 esitule ja halogeen pirnid
- istmed jätaks originaalid aga peale muretsen siiski istmekatted
- armatuurile paigutaks tahhomeetri VAZ 2103 oma.
- porikummid kas Izh 412 omad või lõikan ise ja panen taha punased helkurid kummagile porikummile ühe.
- võimalik,et eemaldan kongi ja jätan kastikaks, luugi osas katsun originaali leida aga kui ei siis tuleb sinna midagi ise teha.
- paremale poole ilma kolmnurk akna 2140 uks
- seestpoolt reguleeritavad peeglid ustele
Ilmselt veel 10-neid pisiasju veel mida võiks saaks muuta.
Ise enesest on sellised mõtted siis praegu kuidas see asi reaalselt välja tuleb raske ennustada esmalt peaks tegema kerekallal mõned olulised tööd ära siis saab pisi asjadega tegelda.
Kuid siis kerkis ka teine küsimus päevakorda,et kas siis hakata masinat originaaline tegema või lubada seekord endale tuuningu kärbest (väliselt detailide muutmine) või siis mitte hakata midagi tegema ja hiljem teeks kui aega ja raha rohkem korralikuks originaal masinaks. Ise asi kas sellel viimasel on mõtet aga usun,et siiski pikemas perspektiivis on.
Hetkel takistab asja originaal masinaks tegemist see,et juba on üks asi käsil ja teiseks sellisel kujul nagu praegu ei ole ta ka kõige ilusam. Pealegi kui ma hakkaksin seda originaal masinana tegema siis tuleks kõik asjad korralikult üle käija aga jah see on ilmselt liiga suur ettevõtmine praegu. Samas sellisesse seisu ka jätta ei tahaks nagu praegu on.
Samas kui tuuningu kärpseks teha siis ma teeks midagi järgmist:
- esivõre värviks mustaks
- esistange kroomist +plastmass kihvadega uuema Izh 21251 Kombi oma.
- esistangele lisaks volga udulaternad 2tk kandilised mudeli 2410 omad.
- välimuse osas jätaks ühevärviliseks ei mingeid race stripe jm sellist ega ka kapotile scoope
- veljed tuleks kilbinagadeta mattmustad
- rehvid vaheta ka välja mille vastu seda raske öelda
- salongis eriti midagi ei muudaks lisaks vaid töötava raadio kas moodsa või Avto Ural 2 ma ei teagi.
- roolile lisaks 80date roolikatte
- merevaigust käigukangi nupp
- 2140 veljekapslid
- ette H4 esitule ja halogeen pirnid
- istmed jätaks originaalid aga peale muretsen siiski istmekatted
- armatuurile paigutaks tahhomeetri VAZ 2103 oma.
- porikummid kas Izh 412 omad või lõikan ise ja panen taha punased helkurid kummagile porikummile ühe.
- võimalik,et eemaldan kongi ja jätan kastikaks, luugi osas katsun originaali leida aga kui ei siis tuleb sinna midagi ise teha.
- paremale poole ilma kolmnurk akna 2140 uks
- seestpoolt reguleeritavad peeglid ustele
Ilmselt veel 10-neid pisiasju veel mida võiks saaks muuta.
Ise enesest on sellised mõtted siis praegu kuidas see asi reaalselt välja tuleb raske ennustada esmalt peaks tegema kerekallal mõned olulised tööd ära siis saab pisi asjadega tegelda.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ära palun seda kongi eemalda, neid nii palju juba ilma kongideta
Ise paneks sellele ette kollased vene udukad(ristiga). Ja siis vaiguga nupp käib muidugi asja juurde, aga ilusad on ka sellised nupud mille sisse on puuritud kujund:
Ise enda sapikale sain kurtnalt väga ilusa 25kri eest(vedas).
Aga mis värvi teed ka selle mosse? Tibu kollane oleks väga sheff
Ja kilbid jätaks ka alla originaalid, päris haruldane värk selline algus aastate izhi kilp.(Vb natuke laiendatud velg sobiks)
Aga tahokas proovi paigadada nii ,et armatuuri auke ei tee
Aga Väga Vägev Mosse Jõudu tööle.
Ise paneks sellele ette kollased vene udukad(ristiga). Ja siis vaiguga nupp käib muidugi asja juurde, aga ilusad on ka sellised nupud mille sisse on puuritud kujund:
Ise enda sapikale sain kurtnalt väga ilusa 25kri eest(vedas).
Aga mis värvi teed ka selle mosse? Tibu kollane oleks väga sheff
Ja kilbid jätaks ka alla originaalid, päris haruldane värk selline algus aastate izhi kilp.(Vb natuke laiendatud velg sobiks)
Aga tahokas proovi paigadada nii ,et armatuuri auke ei tee
Aga Väga Vägev Mosse Jõudu tööle.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tänud killa:
- Käigukangi nupp on mul midagi analoogset ja sain ka 25.- eest üks kohalik spekulant üritas sama asja 125.- müüa mulle maha aga kahjuks ei õnnestunud tal see
-kilpide osas annaks mõelda sisuliselt nad miskid iludused ka pole samas kui üks peaks ära kaduma siis on jama kui palju samasuguseid leida ilmselt keeruline.
- laiendatud velg mulle on kuidagi vastukarva.
-Kuudi osas on nii,et minu pärast võib ta olla, mäda ta ei ole ja ilmselt kui ise mõne rumalusega hakkama ei saa siis ei lähe ka mädanema. Samas ilmselt maha pean ajutiselt võtma kuna ta ei mahu mull kuuri sisse ja talvekorterisse vist ka seega jama oma jagu. Üks kuudi uks on altpoolt keevitatud aga mäda pole. Ülo äris tartus oli korralik uks kuudile olemas 550.- aga ainult 1 poole oma.
Tagaluugi võtan ikkagi ligi mine tea kuna seda vaja läheb.
-Värv on passis Oranz ilmselt peakse seda värvi tegema aga ma erti muud ka ei oska sinna panna on kas beez,roheline veel alternatiividena.
-hea oleks kui saaks selle pisikese tahhoka mis sinna süüteluku auku mahuks siis poleks seda lada tahhokat vaja.
Ja üks asi mille üle ma väga õnnelik olen,et armatuur pole kleepekaid täis pandud ja puhas ning mõredeta. Sellist asja igal autol ei kohta. To Killa: võib olla õnnestub mul ka see aasta selle kastika kõrvale üks ZAZ 968M saada aga kas õnnestub ei oska lubada,see sobiks kastika kõrvale üsna hästi.
- Käigukangi nupp on mul midagi analoogset ja sain ka 25.- eest üks kohalik spekulant üritas sama asja 125.- müüa mulle maha aga kahjuks ei õnnestunud tal see
-kilpide osas annaks mõelda sisuliselt nad miskid iludused ka pole samas kui üks peaks ära kaduma siis on jama kui palju samasuguseid leida ilmselt keeruline.
- laiendatud velg mulle on kuidagi vastukarva.
-Kuudi osas on nii,et minu pärast võib ta olla, mäda ta ei ole ja ilmselt kui ise mõne rumalusega hakkama ei saa siis ei lähe ka mädanema. Samas ilmselt maha pean ajutiselt võtma kuna ta ei mahu mull kuuri sisse ja talvekorterisse vist ka seega jama oma jagu. Üks kuudi uks on altpoolt keevitatud aga mäda pole. Ülo äris tartus oli korralik uks kuudile olemas 550.- aga ainult 1 poole oma.
Tagaluugi võtan ikkagi ligi mine tea kuna seda vaja läheb.
-Värv on passis Oranz ilmselt peakse seda värvi tegema aga ma erti muud ka ei oska sinna panna on kas beez,roheline veel alternatiividena.
-hea oleks kui saaks selle pisikese tahhoka mis sinna süüteluku auku mahuks siis poleks seda lada tahhokat vaja.
Ja üks asi mille üle ma väga õnnelik olen,et armatuur pole kleepekaid täis pandud ja puhas ning mõredeta. Sellist asja igal autol ei kohta. To Killa: võib olla õnnestub mul ka see aasta selle kastika kõrvale üks ZAZ 968M saada aga kas õnnestub ei oska lubada,see sobiks kastika kõrvale üsna hästi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981