2. leht 4-st

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 05 Okt 2016 16:50
Postitas kolomenski
Asi vaikselt areneb edasi. Värviparandused on tehtud. Tehniline pool on ka enam-vähem, ainuke mure: Peale pikaajalist töötamist kui mootori välja sureda, siis enam teda käima ei saa. Võib olla mõni järgmisel päeval alles. :D

Pilt
Pilt

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 05 Okt 2016 16:52
Postitas kolomenski
Siin on natuke paremas kvaliteedis paar pilte:
Pilt
Pilt

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 05 Okt 2016 23:58
Postitas hard0
Tore masin, meil peres oli samasugune. Talvel lumega oli väga hea läbivusega. Meelde tuleb ka see, et meie omal mädanesid tagasilla kinnitused karbiotste küljest ära. Tüüphädadeks olid nagisev armatuur ja silumiinist ukselinkide kinnituste äramurdumine.

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 14 Okt 2016 21:00
Postitas MAZ
Kui härra Kolomenskil huvi siis ma võin juhatada,kus uus jooks velgi on saada. Minul huvi nende vastu puudub.

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 16 Okt 2016 00:57
Postitas mario
Kuna tegu on Audi 80 väidetava koopiaga, siis siia sobivad enamus 4x108 veljed alla, lugematu hulk autode alt..
Lihtsalt keskava on 50 ja offset 45, mis mossele tehasest antud. tehase velg oleks muidugi ägedam jah.

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 16 Okt 2016 09:15
Postitas partnermosse
mario kirjutas:Kuna tegu on Audi 80 väidetava koopiaga.
Kas mitte Talboti koopiaga ?

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 16 Okt 2016 09:31
Postitas Muhulane
Talbot Alpine koopia. Selles oli kunagi Tehnika ja Tootmises juttu.
Pilt

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 16 Okt 2016 10:19
Postitas Urukoer
Talbotist kuju,Audist mootori asetus,nii oli selle mossega lood.

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 16 Okt 2016 22:08
Postitas mario
Nojah, käsi kirjutab kiiremini, kui mõistus... Tehas ostis Saksamaalt spetsjomm Audi 80, et uurida veidi veermiku ehitust ja kuna prantslastega saadi hästi läbi, siis hakati koos töötama, kuna neil oli tuuletunnel.. paraku olemasolev mootor ei sobinud uue kerega, nii see audi pealt snitti võeti.. Väidetavalt on siiski tegu täiesti "uue" autoga, et prantsuse autolt laenati vaid mõni konstruktsiooni lahendus ja aknatihendite kuju ja välimuses kokkulangevus olevat vaid puht juhuslik... :D :D :D

Pilt
Must on simca 1307 ja punane 2141.. sarnasused siis... :D

Re: AZLK-21412-01, 1990. aastast, kolomenski

Postitatud: 17 Okt 2016 21:10
Postitas Urukoer