Kas see raadio on mosse orginaal?
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Olen parempoolse rooliga AZLK 412 näind ja see on huvitav vaatepilt, samas, eks see iluvõre
asi ole pigem maitse asi, mulle meeldib see laiade ribidega võre aga noh eks omanik teb ikka paremini .Samas palju nt neid parempoolse rooliga M427 üldse alles on? Ma tean,et sellest 300 autost
8tk eraldati Tartu rajoonile kuid siin aastaid tagasi võis neid vrakke siin seal näha.
Muidugi tänu Kuusakoski ja Refonda kampaaniatele on vrakid suuremas osas kui mitte kõik kaduma ära viidud!
asi ole pigem maitse asi, mulle meeldib see laiade ribidega võre aga noh eks omanik teb ikka paremini .Samas palju nt neid parempoolse rooliga M427 üldse alles on? Ma tean,et sellest 300 autost
8tk eraldati Tartu rajoonile kuid siin aastaid tagasi võis neid vrakke siin seal näha.
Muidugi tänu Kuusakoski ja Refonda kampaaniatele on vrakid suuremas osas kui mitte kõik kaduma ära viidud!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Võrumaal on 3 (M 427 IEP) masinat minu käes. Peale selle on veel 3 masinat, millest üks veel 2 aastat tagasi oli igapäevases kasutuses. Kuu tagasi kuulsin veel ühest kollasest masinast, mis olevalt eelmisel aastal vanarauda läinud. Ilmselt on neid veel jalaga segada
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Off topic:He he , kas ühele neist M427 kunagi ostuluba saab esitada
Muidugi siin kandis ma tean Tartus on 1 parempoolse rooliga M412 ja see on ka vahest kasutuses!
Siis M427 on ka kuid nende täpset arvu ma ei tea olen nii 3-4 autot näind ,mis on omal jõul liikunud!
Muidugi siin kandis ma tean Tartus on 1 parempoolse rooliga M412 ja see on ka vahest kasutuses!
Siis M427 on ka kuid nende täpset arvu ma ei tea olen nii 3-4 autot näind ,mis on omal jõul liikunud!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
MAZ kirjutas:Off topic:He he , kas ühele neist M427 kunagi ostuluba saab esitada
Muidugi siin kandis ma tean Tartus on 1 parempoolse rooliga M412 ja see on ka vahest kasutuses!
Siis M427 on ka kuid nende täpset arvu ma ei tea olen nii 3-4 autot näind ,mis on omal jõul liikunud!
Kus sa siis olid, kui seda masinat pakuti?
http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 4699#p4699
Nüüd tuleb välja, et võimalik dokumendid ka korda ajada. See masin ongi lisahelkurite ja külje liistuga. Esialgu maha midagi ei müü .
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Seda mul plaanis polnud osta oli üks teine mida pakuti kuid selle omanikust ei tea hetkel midagi
Nagu maaalla koos autoga kadunud
Olge mureta küll Tartu rajoonist mulle midagi eraldatekse kunagi!
Nagu maaalla koos autoga kadunud
Olge mureta küll Tartu rajoonist mulle midagi eraldatekse kunagi!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Kitsaid küljekarbiliiste ei paigaldanud edasimüüja, vaid see oli standardis kõigil 408/412 ja nende teisenditel, ka kaubikfurgoonidel 433/434 juba tehasest alates aastast 1971. Samade liistude paigaldus jätkus ka mudelitele 2138/2140 ja nende teisenditele kuni 1979.Manks kirjutas:... Edasimüüjate poolt on lisatud tagumised helkurid, külje karpidele liistud ja tagaaknale kleeps...
Sinu hangitud 412, 427 kataloog on küll välja lastud 1972, kuid sisu kajastab selles veel 1970. aasta mudeli iseärasusi (näit. plekkarmatuur jne) ja detaile. Sellel leheküljel, kus on pildil külje ehisdetailid, ei ole veel teemaksolevat küljekarbi liistu, samas aga on uste alumise ääre liistud ja selle pikendus esitiival, mida kasutati ka juba 408 kere juures alates 1968. Paigaldati neid aga väga vähestele, mitte kogu ekporditavale toodangule. Nende detailide koodid algavad kõik tähistusega 408E-*******. Valdav enamus toodangust väljus siiski ilma nende liistudeta. Peale kitsa küljekarbi liistu kasutuselevõttu neid laiemaid uste alaservade liiste enam rohkem ei paigaldatud. Sellist kooslust pole kunagi olnud, et on nii karbiliist, kui uste alaservade liistud.
Uste liistudest mõnevõrra sagedamini, kuid ka ikkagi harva paigaldati sedaankerele katuse veerenni liiste.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Tänud Karu2 -le. Kas katalooge on hiisemast ajast välja antud, kus on 1974 a. mudelite eripära kirjeldatud? Küljekarbi liistud on siis kõigile eksporti minevatele masinatele paigaldatud, enamus masinatel on külekarbid vahetatud koos liistu kadumisega.Karu2 kirjutas:Kitsaid küljekarbiliiste ei paigaldanud edasimüüja, vaid see oli standardis kõigil 408/412 ja nende teisenditel, ka kaubikfurgoonidel 433/434 juba tehasest alates aastast 1971. Samade liistude paigaldus jätkus ka mudelitele 2138/2140 ja nende teisenditele kuni 1979.Manks kirjutas:... Edasimüüjate poolt on lisatud tagumised helkurid, külje karpidele liistud ja tagaaknale kleeps...
Sinu hangitud 412, 427 kataloog on küll välja lastud 1972, kuid sisu kajastab selles veel 1970. aasta mudeli iseärasusi (näit. plekkarmatuur jne) ja detaile. Sellel leheküljel, kus on pildil külje ehisdetailid, ei ole veel teemaksolevat küljekarbi liistu, samas aga on uste alumise ääre liistud ja selle pikendus esitiival, mida kasutati ka juba 408 kere juures alates 1968. Paigaldati neid aga väga vähestele, mitte kogu ekporditavale toodangule. Nende detailide koodid algavad kõik tähistusega 408E-*******. Valdav enamus toodangust väljus siiski ilma nende liistudeta. Peale kitsa küljekarbi liistu kasutuselevõttu neid laiemaid uste alaservade liiste enam rohkem ei paigaldatud. Sellist kooslust pole kunagi olnud, et on nii karbiliist, kui uste alaservade liistud.
Uste liistudest mõnevõrra sagedamini, kuid ka ikkagi harva paigaldati sedaankerele katuse veerenni liiste.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Nagu juba mainisin, siis aastast 1971 paigaldati küljekarpidele liiste kogu toodangule, st. nii siseturu autodele, kui eksporditavaile. Väliselt nad ei erinenud millegipoolest. Sinna sisse mahub ka Sinu 1974. a. masin.
Ah jaa, turvalisemaks moderniseeritud mudelite 412, 427, 434, mille margitähistuse järel olid juba indeksitähed tähed IE (alates vist 1973 tehases AZLK ja IZ 1975) ja mis omasid juba terve rea tol ajal uuenenud passiivse ohutuse elemente (pehme armatuur, rooli keskosa, avarii puhul löögi tagajärjel lühenev roolisammas, kahekontuurne pidurisüsteem jne.) kataloogi ei ole mina kohanud, on vaid värviliste läbilõikepiltidega album.
Ah jaa, turvalisemaks moderniseeritud mudelite 412, 427, 434, mille margitähistuse järel olid juba indeksitähed tähed IE (alates vist 1973 tehases AZLK ja IZ 1975) ja mis omasid juba terve rea tol ajal uuenenud passiivse ohutuse elemente (pehme armatuur, rooli keskosa, avarii puhul löögi tagajärjel lühenev roolisammas, kahekontuurne pidurisüsteem jne.) kataloogi ei ole mina kohanud, on vaid värviliste läbilõikepiltidega album.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Hehee, kas see sama raamati, mis ma umbes kuu aja eest vanarauast leidsin ja kuivama unustasin?Karu2 kirjutas:Nagu juba mainisin, siis aastast 1971 paigaldati küljekarpidele liiste kogu toodangule, st. nii siseturu autodele, kui eksporditavaile. Väliselt nad ei erinenud millegipoolest. Sinna sisse mahub ka Sinu 1974. a. masin.
Ah jaa, turvalisemaks moderniseeritud mudelite 412, 427, 434, mille margitähistuse järel olid juba indeksitähed tähed IE (alates vist 1973 tehases AZLK ja IZ 1975) ja mis omasid juba terve rea tol ajal uuenenud passiivse ohutuse elemente (pehme armatuur, rooli keskosa, avarii puhul löögi tagajärjel lühenev roolisammas, kahekontuurne pidurisüsteem jne.) kataloogi ei ole mina kohanud, on vaid värviliste läbilõikepiltidega album.
http://varstu.planet.ee/mosse/varviraamat/
See raamat on mul üsna õrn, peaksin vist kätte võtma ja PDF failiks tegema.
seda ma ei teadnudki, et IE tähendab turvalisemat masinat, siis ilmselt tulid turvavööd kasutusele. Mis aastal velgede kuju muutus, kas ka samal ajal? leidsin netist 1975 aasta mudeli, millel on vana tüübi veljed all: http://photofile.ru/users/qwertymipt/3543729/77011707/
Viimati muutis Manks, 15 Okt 2009 06:57, muudetud 1 kord kokku.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Kas see raadio on mosse orginaal?
Mul on venekeelne 2138 ja 2140 album suht selline. Üldse peaks tegelikult mosse kirjanduse digitaliseerima, aga skännerit pole :/