Natuke aega tagasi avastasin, et hommikuti külma mootoriga puterdab mootor liiga palju, esimene küünal lumivalge, oli arvata, et jahutusvedelik põlemiskambrisse pääsenud. Kartusele andis kinnitust liigne aur külma mootoriga ja rõhk jahutussüsteemis. Mõtlesin siis, et laon tehtud plokikaane kokku ja vahetan tihendi koos terve plokikaanega, nii lihtsalt see loomulikult ei läinud... Eile ladusin tehtud plokikaane kokku ning täna võtsin autolt plokikaane maha, aga oh seda üllatust, ühe tihendi asemel oli seal 3 plokikaanetihendit, seega kunagi surveastet madalamaks lastud. Suurem probleem oli aga plokis, kahe jahutuskanali vahelt oli tükk ära, liiva oli jahutussärgi põhjas veel rohkem kui teisel mootoril. Sellist vaatepilti nähes oli selge, et seda plokikaant pole mõtet sellisele plokile peale toppida. Siis läks mootor maha ja mina tahtsin kohe näha, mida mootori alumine pool teeb, sest mootorit ostes kuulsin juttu, et enne müüja kätte sattumist olevat midagi seal remonditud ja nüüd oli teada, et ülemine pool see ei olnud. Seega karteripõhi alt ja vänt välja, tõesti on alumist poolt remonditud, kõik tuli lihtsasti lahti ja väntvõll näeb tõsiselt hea välja. Saaled enam aga ei kõlba ja tuleb uued otsida, mul on 0,25 suurendusega saalekomplekt, kuid sinna oleks vaja originaalmõõdus saalesid, siis saab alumise poole ka kokku ja jälle sõitma
Eilne pilt, kui kaas kokku läks
Plokikaas maas
Mootor väljas, pärast enne mootori tagasi panemist peaks mootoriruumi ka korrastama, väga sitt näeb praegu välja
Nüüd jäi auto kurvalt oma südamesiirdamist ootama
Kui homme uued saaled suudan leida, siis loodetavasti saab nädalavahetuseks liikuma, kuid suurt lootust selleks pole, Ülo Äris olid originaalmõõdus ainult raamsaaled, kepsusaalesid kahjuks polnud. Aga seniks päikest ja head mosseilma kõigile