AZLK 426 1968 erkki
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 426 1968 erkki
ei ole teistel M426 selliseid lisasi märganud. samas ei tundu et oleks kellegi enda tehtud need või on???
Re: AZLK 426 1968 erkki
Auto on esimest korda tõstukil ja üllatus oli suur, sest põhi ei olegi mädanenud. Ainult bensiinipaagist tahapoole on läbi kõik. Olin jõudnud osta autole uue põhja ja poolraamid alla, kuid neid polegi vaja.
Kui nüüd veel uue taga paneeli saaks kuskilt, siis oleks lootus, et see auto taastamine ei lähekski nii valusalt ja vastu voolu.
Kui nüüd veel uue taga paneeli saaks kuskilt, siis oleks lootus, et see auto taastamine ei lähekski nii valusalt ja vastu voolu.
Re: AZLK 426 1968 erkki
Sellele mudelile sa uut tagapaneeli küll ei saa. Mina tegin 426-le selle osa 412 tagapaneelist, alumine ots ju peaaegu sama, mis stangeni või stangest allapoole jääb.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 426 1968 erkki
Nii olen siiani asja vaid seinalehe lugejana vaadanud aga ma ei saa päris Mareku arvamusega olla nõus.
Kui vaadata kuidas see lisaluuk on tehtud siis ei ütleks küll,et seda on keegi oma värkstoas nikerdanud. Liiga hea ja kvaliteetne töö ning selgelt painutus pinki kasutatud. Küll aga tekkis mõte,et järsku on tegu endise medistsiini või muu eriotstarbelise kerega?
Ma ei ole teemat päris lõpuni läbi vaandanud seega ei tea,kas tegu on konkreetselt ekspordi mudeliga?
Ehk viitsin teema algatanud kodanik,siia paar pildi birkast panna?
Erimudelid mis olid 426 või 408 baasil peaksid reeglina olema märgistatud vastava indeksiga(tähega).
Kui tegu tõesti eksopordi autoga,siis miks ei võinud see olla mingi eritellimusel tehtud asi? Pean silmas lisaluuke.
Kui vaadata kuidas see lisaluuk on tehtud siis ei ütleks küll,et seda on keegi oma värkstoas nikerdanud. Liiga hea ja kvaliteetne töö ning selgelt painutus pinki kasutatud. Küll aga tekkis mõte,et järsku on tegu endise medistsiini või muu eriotstarbelise kerega?
Ma ei ole teemat päris lõpuni läbi vaandanud seega ei tea,kas tegu on konkreetselt ekspordi mudeliga?
Ehk viitsin teema algatanud kodanik,siia paar pildi birkast panna?
Erimudelid mis olid 426 või 408 baasil peaksid reeglina olema märgistatud vastava indeksiga(tähega).
Kui tegu tõesti eksopordi autoga,siis miks ei võinud see olla mingi eritellimusel tehtud asi? Pean silmas lisaluuke.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: AZLK 426 1968 erkki
See luuk on välja löödud stantsiga, ehk samal põhimõttel naga auto uks(ukseraam ja pealispekk). Autol on veel külje luugid mis ei ole kindlasti ise tehtud. Ka neid luuke pole teistel 426tel.
Autol ei ole enam birkat. Säilinud on ainult kere number, mis on 5 kohaline ja algab nulliga.
Kellel huvi võib autot vaatama tulla. Headest nõuannetest ei ütle ka ära, ehk kuidas edasi minna asjaga.
Autol ei ole enam birkat. Säilinud on ainult kere number, mis on 5 kohaline ja algab nulliga.
Kellel huvi võib autot vaatama tulla. Headest nõuannetest ei ütle ka ära, ehk kuidas edasi minna asjaga.
Re: AZLK 426 1968 erkki
Eesmärk oli proovida kas ma saan tiiva vahetusega hakkama ja kui kui halvas seisus auto kere on.
Selgus et eelmine omanik on soperdanud seda nurka ja tiib on tagant u. 1,5cm madalamal. Katuse nurk ise u.1cm madalamal, see tähendab, et kere tuleb hakkata venitama ka veel
Selgus et eelmine omanik on soperdanud seda nurka ja tiib on tagant u. 1,5cm madalamal. Katuse nurk ise u.1cm madalamal, see tähendab, et kere tuleb hakkata venitama ka veel
Re: AZLK 426 1968 erkki
Natuke motivatsiooni kulub ka ära
Re: AZLK 426 1968 erkki
Liigraske järelkäru vedamise tõttu võib autol tagaosa olla ära vajunud lihtsalt.
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Re: AZLK 426 1968 erkki
Mis elektrividin/karp see seal tiiva taga üleval nurgas on? Pole sellist asja nagu varem näinud.
Igastahes salapärane ja põnev masin oma luukide ja "vidinaga".
Tagarehvid tõid äratundmisrõõmu. Veneaja autojuhid on ikka rääkinud, et kuna rehvid olid defkad siis sõideti rehvid reaalselt lõpuni (traatideni). Tundub et antud masina viimane kasutaja on ka selline tõsiusklik nõukogude inimene olnud ja slikk rehviga minna andnud
Igastahes salapärane ja põnev masin oma luukide ja "vidinaga".
Tagarehvid tõid äratundmisrõõmu. Veneaja autojuhid on ikka rääkinud, et kuna rehvid olid defkad siis sõideti rehvid reaalselt lõpuni (traatideni). Tundub et antud masina viimane kasutaja on ka selline tõsiusklik nõukogude inimene olnud ja slikk rehviga minna andnud
Re: AZLK 426 1968 erkki
See haagisekonksuga kaasas olev suunatulede relee, Et ei koormaks originaalreleed ...ja armatuuri käis veel lisa kontrollamp et näha kas käru suunad ikka vilguvad. Mul mitu sellist karpi kodus üle kui keegi soovib.