2. leht 3-st

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 31 Okt 2009 19:09
Postitas carrec
Ah jaa, unustasin lisada, et tegelikkuses peaks põllumajanduslikul mossel olema aeglane tagasild all, ehk siis reduktor on aeglane, selline nagu oli piruka mossel, see andis jõudu ja kiirema kiirenduse, ehki kiiruses kaotas päris palju.
Sellest on tingitud ka selline kiiruste vahe nagu mingis teises alajaotuuses kirjutasid!

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 31 Okt 2009 20:03
Postitas marko
Põllumajandus varjante ka jälle mitmes versioonis.Mul sai vanamees 78a tutika põllumajandusvarjandi(2140) ja sellel deforssmootor,taga lehtvedru pakis lehti rohkem,täisraamil.Muid erinevusi polnud.Differ tavaline ja ees ketaspidurid.Sõitis ilma mootori remondita 360 125km kuni tagavedrud läbi põhja tulid.

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 31 Okt 2009 21:59
Postitas tafi
Mismõttes ilusad AUTOD, teine auto pildil ju minu oma :))

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 31 Okt 2009 22:02
Postitas A.Roosenberg
kuidas ma seda saan aru, kas mul on aeglane või kiire sild ?

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 31 Okt 2009 22:04
Postitas A.Roosenberg
tafi kirjutas:Mismõttes ilusad AUTOD, teine auto pildil ju minu oma :))
mul oli ennem piltide asemel carratingu link sellepärast on niiviisi ma arvan .

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 01 Nov 2009 02:48
Postitas tafi
Võta differ välja ja loe hambad ära.Joo vähem Roosenberg :D :D

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 02 Nov 2009 22:17
Postitas A.Roosenberg
ma joo üldse, krt peaaegu karklane ise, targematki teha :P

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 13 Dets 2009 23:43
Postitas A.Roosenberg
Pikka aega on suur vaikus olnud .
Täna käisin autot vaatamas ( auto suvilas ), seisis kuuriall, siiamaani seisab seal nukkra näoga, tahaks juba kangesti, et temaga sõidaks, kuid sinna läheb veel ~2 nädalat aega, siis koolivaheaeg ja aega temaga seal tegeleda.
Autos istudes vaatasin, et midagi on nagu valesti ja võiks olla teisiti.
Lõpuks jõudis pärale, et originaal rooli peaks asendama 412 oma vastu, iluvõre tuleks asendada vanema tüübi omaga, ka veljed tuleks asendada 412 omadega, et saaks ilusad ilukilbid alla panna.
Rooli saamisega pole muret, kuid iluvõre pole kusagilt mul võtta ning kui kellegil on müüa või vahetada mõne teise mosse jupi vastu, siis siin on see koht, kus sellest teada anda.
Värvi suhtes jõudsin ka otsusele, et masin tuleb siiski üleni must. Mustaks ei ole mitte tavaline must, vaid kollakate täppidega, kuid mitte pärlmutter. Muudmoodi ei oska ma seda värvi kirjeldada, ehk lähiajal saan värvist pilti teha, värv ise on olemas.
Sportsummuti osas on tekkinud kahtlusi, samuti plaanis tagadulede toonitud klaasid tagasi vahetada.
Kui kellegil soovi, võib need tagatulede klaasid endale saada.

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 14 Dets 2009 00:19
Postitas A.Roosenberg
tafi kirjutas:Võta differ välja ja loe hambad ära.Joo vähem Roosenberg :D :D
Mõte ongi selles, et kuidas saab teada mis sild on ilma, et peaks diffri ära võtma.
Minu loogilise mõtlemise järel tulin arusaamale, et kui autot tõsta ja kardaani keerutades lugeda ratta ringe, siis peaks saama ka teada või siis sama asja vastupidi tehes.
On see võimalik ? Kui on, siis mitu ringi kumbgi ära peab tegema ?
Loodan, et jutt väga sogane ei tulnud :)

Re: AZLK 2140 1988 A.Roosenberg

Postitatud: 14 Dets 2009 00:27
Postitas sass
Tee üks täisring rattaga ja loe mitu ringi teeb kardaan. Veidi loogilist mõtlemist ja asi käes. Kogu lahendust ei ütle. :D
Ja 412 rooli küll ei paneks - seda on nii nõme kinni hoida ja muutub libedaks (plastik ju).

Muide, on pakkuda vanema tüübi esivõre, lausa kaks tükki. Asuvad aga Saaremaal. Kui huvi, siis privaatsõnum abiks.