2. leht 2-st

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 22 Apr 2018 15:31
Postitas buzzu
Aga kuidas seda teha? Paneks näiteks destilleeritud vett sisse ja siis kallaks jahutussüsteemi puhastusvedelikku peale?

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 22 Apr 2018 15:38
Postitas wax
Eks igaühel on omad töövõtted. Mina võtan näiteks radika küljest, ning lasen töötava mootoriga alumisest lõdvikust aiavoolikust vett sisse. Peseb kenasti puhtaks süsteemi :) Et veel parem saaks, võib ka vastu ringlust survega vett lasta. Sel juhul mittetöötava mootoriga muidugi :D Termostaadi võib ka välja võtta, et vähem takistusi oleks :P
Radikas pese samuti nii üht- kui teistpidi läbi. Aiavooliku surve on piisav, survepesuriga võid katki teha.

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 22 Apr 2018 16:01
Postitas partnermosse
buzzu kirjutas:Aga kuidas seda teha? Paneks näiteks destilleeritud vett sisse ja siis kallaks jahutussüsteemi puhastusvedelikku peale?
Siin tore õpetus juutuubis, keelest ei pea aru saama. Automootori jahutussüsteemi pesemine sidrunhappega !
https://www.youtube.com/watch?v=PBtfsDiuXe8

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 02 Aug 2020 15:52
Postitas buzzu
Vahepeal pole mossega väga tegelenud, ainult vahepeal käima pannud et enam-vähem asja töökorras hoida. Oli nii ajapuudus kui ka sellest tulenevalt motivatsioonikriis. Kuna lambist tuli putitamisetuhin tagasi siis mõistsin et nüüd tuleb tegelema hakata projektiga jälle. Seega pärast väikest ettevalmistust-puhastust sõitsin mosse soojaks ja panin õlid jooksma mootorist-kastist-sillast. Sõjaplaan on selline et lasen mootorist vana õli välja, siis panen uue õli sisse, sõidan jälle natuke aega ringi et õli korralikult ringi käiks ära igalt poolt ning kordan uuesti õlivahetus protseduuri, jättes seekord uue õli sisse jäädavalt. Aga küsimused:

1) õlifiltri otstesse käivad mingisugused kummitihendid (aukude ette)? Kust neid saada võiks, sest mu praegune on täiesti "ära näritud" ning see ei püsi seal augu sees enam.
2) kas kasti valatakse uus õli kuskilt salongist? Ei leidnud külje pealt mingit "punni" kust sisse valada.
3) Mul käib süütelukk suht tühjalt ringi, kuigi ta toimib ja paneb auto käima. Kas see peabki nii olema? Sest tavaliselt autodel millega mina sõitnud ei ole käinud see süütelukk niimoodi tühja, ilma "asteteta" :D

Õlidest ka: plaan panna mootorisse Lääne õlitootja 10w40 poolsünti ja 80w90 kasti ja silda.

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 02 Aug 2020 23:06
Postitas hard0
Õlifiltri otsatihendeid müüakse remontkomplektina koos kopsiku ülemise kummirõngaga. Pead külastama hästivarustaud mosse varuosapoodi.
Käigukasti korpuseid on kahte tüüpi - vanemal saab salongist juurde valada ning vardaga taset kontrollida ning uuemal on käigukasti vasaku külje peal eesosas selleks mõeldud kork.

Enne peene "lääne" õli sissevalamist oleks ehk mõistlik võtta klapikambrikaas maha ja teha luuret, kui paks õliläga kiht sinna kaane alla paakunud on(ja samal ajal ka kaas seestpoolt puhtaks teha). Kui kiht ikka paks on, siis väga heade pesuomadustega õli võib selle liiga lühikese aja jooksul lahti pesta ja hakata õlikanaleid ummistama. Ma enda auto puhul alustasin pigem väga odavast õlist(XL Oils Economy) ja vahetasin seda alguses lihtsalt tihedasti.

Re: Moskvich 412 1974 buzzu

Postitatud: 03 Aug 2020 10:00
Postitas irukas
Õlifiltri otsatihendeid müüakse remontkomplektina koos kopsiku ülemise kummirõngaga

Üks hea soovitus, kui ei taha mitu korda teha. Ärge seda ülemist kummirõngast (mis on komplektis) jumala eest kasutage see on nagu kummilaadne toode mis mõne nädalaga pudiks laguneb ja korpus tilkuma hakkab. Kõige õigem on panna sinna parajas mõõdus O- rõngas, ise olen lääne pillide õlivahetustest vana rõnga järgi jätnud, toimivad mosul hästi.