Vat selline vaatepilt siis. Ausõna, keegi ei ole peldikus sinna purki suurt kunsti lasknud - see on suvine bio lisandiga SHELLI diiselkütus.
Sügisel oli diisel läbipaistev kerge roheka tooniga.Sõitsin sellega esimeste külmadeni, kui kiskus juba 6-7 kraadi külmani ,lasin paaki ikka talvise kütte. Huvitav oli teada saada ,kui kõva külmaga ,suvise küttega, sõita kannataks? Kallasin veits poole liitrisesse purki,kaas peale ja jätsin talve ootama. Meelde tuli asi siis, kui veebruari 20 miinuskraadi kohal olid,-purgis oli mingi pruunikas ollus.Nüüd siis suvi käes,
valasin purgi tühjaks. põhja jäi 2mm. pruun löga kiht,samamoodi purgi seintele kleepunud ollus. Ja nuusutades oli kuidagi väga terava ja kirbe lõhnaga.
Olen ka varem sellist külma taluvuse piiri katset teinud. suve diisel ,-10 juures tekkis purgi põhja valge vedel parafini kiht. Kui temperatuur jälle plussis, sai purki raputatud, parafin lahustus ja diisel oli samasugune kui enne. TERE TULEMAST BIOLISANDIGA KÜTUSED !!!!!
Kuna teema ikkagi 95Bensiin siis veits ka sellest. Olen ka koolis paar aastat autovärki õppinud ja minu mällu on jäänud, et mootori surveaste ja bensu oktaanarv on omavahel vägagi seotud. Ei ole ikka päris nii, et mosse 401-l surveaste 6,2 ja ettenähtud bents on 72 ja paneme aga rahulikult 72 asemel 98 paaki. Madala surveastme juures põleb 98 aeglasemalt, seega on oht,et tuli hakkab põletama väljalaske klappe kiiremini. Kas on nüüd tarvis neid kütuseis solkida, konstrueerigu parem 10% uutest autodest ainult bio kütusega sõitma.Kas olen oma arvamusega õigel teel, või ei, komenteerigu keegi targem. Nagu märkasin,et hr.marek on profiili all elukutseks märkinud- keemik, kui matsu täiega jagad ,tee mulle ja teistelegi udupeadele selgeks 98-le ülemineku võlud,valud,ohud ja nende vältimine. Mida põhjalikumalt,seda parem. Tervitus T. Lepik.