See nädalavahetus olin küll hõivatud pulmadega, aga leidsin terve pühapäevaõhtu Piruka kallal tegutsemiseks.
Pärast mõningast proovimist ja sodimist saingi juba asja jooksma ilusti:)
Alustuseks väiksed augud pärast suured !
Ütleme nii, et juhijalgealt on 60% põrandat vaja välja vahetada, kunde poolt 40%
Plekki saab õnneks tasuta seega materjalist puudus ei ole.
IŽ 2715 1980 Tanello2
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1978 [ pirukas IŽ 2715 1980 ] Tanello2
Viimati muutis tanello2, 30 Okt 2017 15:47, muudetud 3 korda kokku.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Re: IZ 412IE 1978 [ pirukas IŽ 2715 1980 ] Tanello2
No seal tundub see põhi juba tervenisti selline et kergem oleks suur lätakas kogu jalgealuse osaga välja vahetada. Aga eks omanik ise teab. Edu!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IŽ 2715 1980 Tanello2
Niimoodi, üritan nüüd kuidagi viisakalt ja lühidalt kogu tegemata jäänud sissekanded kuidagi siia ära suruda tagantjärgi
mõte oli siis selline, et 9.suvesöiduks (11-13.aug 2017) vöiks pirukaga saada tehniliselt nii kaugele, et ÜV-le saab söita ilma Flintstones meetodit kasutamata teoorias kölas see köik nii hästi- mis seal siis ikka on, löikad aga relakaga kabiinis mädanenud põrandat
välja ja keevitad aga uut sisse ja niimoodi peaks nagu asja saama. Reaalsus oli muidugi hoopis mdiagi muud, mida rohkem põrandat sai eemaldatud seda masendavamaks vaatepilt muutus
ma oleks vöinud kaaskodaniku mõtet kohe alguses kuulda vötnud ja kabiini põranda lihtsalt terves tükis pm välja vahetada, aga see jääb tagantjärgi tarkuseks. Ikkagi surus aeg takka, ma nii väga tahtsin ta sõiduvöimeliseks augusti alguseks saada, niisiis jätkasin
jupiti lappimise pornot, kuid tegin setä nüüd viisil, mis vöimaldaks mul kauges tulevikus lihtsama vaevaga pornograafiline salongi põrand eemaldada, rohkem punktkeevitusi ja vähem "õmblusi"
paraleelselt 07.2017 löpupoole andsin ma kogu salongi papid ja taastamatud istmed sadulsepale, et too siis oma tootmisjääkidest mingisuguse uue salongi mulle valmis vorbiks.
šablooni materjalina on 2715 puhul ideaalne tema originaalkatted need jäävad sadulsepale tulevikutarbekski kasutada.
kabiini põranda lappimine osutus puhtaks peavaluks, kuna garaazid ja köiksugused muud mõeldavad varjualused olid meil hõivatud, pidin ma antud tööd tegema lageda taeva all, ning igakord kui poolest päevast hakkas kallama oa varrest, pidin kodinad kokku pakkima. Paduvihm aga andis mulle märku, et kuudi ja kerevaheline tihend ei pea, vesi suliseb rahus kabiini põrandale.
Lisaks põrandale suunasin ma oma tähelepanu ka mootorile ja veermikule. Önneks midagi väga hullu selles osas ei olegi, mootor töötab, sidur lahutab, käigud "teoreetiliselt" ka toimivad, pidureid pole, kässar vötab aga kang on köver ja muidugi valdavus enamus tuledest ka ei reageeri.
Nagu oodata ka oli, karteripõhi on tökatit täis. Önneks on karter 2 osaline ja vöimaldas valdavus enamuse sitast välja pesta, et siis esimese ringi õli, filter ja jne peale panna, enne tuuri vahetab uuesti ära.
02.08.2017(9.tuurini 9 päeva)
täna tegelesin ma masina pesuga, et saaks homme peale kanda värviparandused sinna, kust kere pealt vaatab vastu tühipaljas plekk, et ÜV-l selle koha pealt probleeme ei tekiks.
03.aug 2017 sain ma päälinnast abivägesid, et maha monteerida kuut ja korda teha pidurid.
köigepealt vormistasin ma ARK-is vajalikud paberid ära. Härra küsis, et kas kuut on ka ikka peal vöi on pick-upiks ära tehtud, saime ta Ensv aegade piruka seiklustel veitsa vesteldud, kuniks keegi köhatusega märku andis, et järjekord on vahepeal kasvanud
teel koju tühjendasin kohalike mosse asjade poode, siduri survelaagrit ei hakka vahetama, aga tuleviku tarvis hankisin ta ette ära.
Kerevärviga oli selline möte, et ÜV-lt märkus selle kohta ei laekuks, siis lasen punakaspruuni kruntvärviga köik laigulised kohad üle.
Kuna auto ostuga tuli kaasa ainult süüteluku vöti, siis siis vajab ukselukk vahetamist ning kongil on hetkel vargusvastane lahendus leitud lingi eemaldamise näol, kuniks ma saan uue vötme vöi lingi hangitud.
kuudi ja kabiini vahelisel tühimikul käis ikka korralik elu, kultuuridekiht on viisakalt paks.
03.08.2017 õhtupoolikul selgus, et pidurimansettide vahetusest ei tule midagi välja, 2hel silindril murdus õhutusnippel ära, 3el silindril oli kolb täielikult silindrisse sisse mädanenud- selge pilt , köik silindrid lähevad vahetamisele.
Pidurivoolikutega oli aga vastupidine pull, nad küll on Ensv aegsed aga piduritoru küljest ma neid lahti ei saa, sellisel juhul keeraks ma piduritoru puruks ja peaks hakkama uuesti otsastama, mul pole enam selle jaoks nagu üldse aega, niisiis jätsin vanad külge, önneks ei ole nad teps mitte visuaalselt ega füüsiliselt ka halvas seisus.
07.08.2017 (9.tuurini 4 päeva)
lasin väljast köiksugused lapilised kohad kruntvärviga üle.
11.08.2017(9.tuuri päev)
Flintstones sai 10.08.2017 seisuga likvideeritud, säristasin kohe mitu päeva ja öösel 03ni välja.
Nüüd ei olnudki muud, kui kipelt pidurisilindrid ära vahetada ja salong kokku loopida, kuut peale tagasi tõsta ja ÜV-le põrutada.
kella 15neks toodi mulle ports pidurisilindreid, vahetama hakates selgus aga kurb tösiasi, et silinder on kyll õige aga nende keermed ei istu mu torude/voolikutega kokku. Niisiis viskasin ma mutrivötme nurka ja läksin ära tuppa, 9.tuurile ma ei saagi
mõte oli siis selline, et 9.suvesöiduks (11-13.aug 2017) vöiks pirukaga saada tehniliselt nii kaugele, et ÜV-le saab söita ilma Flintstones meetodit kasutamata teoorias kölas see köik nii hästi- mis seal siis ikka on, löikad aga relakaga kabiinis mädanenud põrandat
välja ja keevitad aga uut sisse ja niimoodi peaks nagu asja saama. Reaalsus oli muidugi hoopis mdiagi muud, mida rohkem põrandat sai eemaldatud seda masendavamaks vaatepilt muutus
ma oleks vöinud kaaskodaniku mõtet kohe alguses kuulda vötnud ja kabiini põranda lihtsalt terves tükis pm välja vahetada, aga see jääb tagantjärgi tarkuseks. Ikkagi surus aeg takka, ma nii väga tahtsin ta sõiduvöimeliseks augusti alguseks saada, niisiis jätkasin
jupiti lappimise pornot, kuid tegin setä nüüd viisil, mis vöimaldaks mul kauges tulevikus lihtsama vaevaga pornograafiline salongi põrand eemaldada, rohkem punktkeevitusi ja vähem "õmblusi"
paraleelselt 07.2017 löpupoole andsin ma kogu salongi papid ja taastamatud istmed sadulsepale, et too siis oma tootmisjääkidest mingisuguse uue salongi mulle valmis vorbiks.
šablooni materjalina on 2715 puhul ideaalne tema originaalkatted need jäävad sadulsepale tulevikutarbekski kasutada.
kabiini põranda lappimine osutus puhtaks peavaluks, kuna garaazid ja köiksugused muud mõeldavad varjualused olid meil hõivatud, pidin ma antud tööd tegema lageda taeva all, ning igakord kui poolest päevast hakkas kallama oa varrest, pidin kodinad kokku pakkima. Paduvihm aga andis mulle märku, et kuudi ja kerevaheline tihend ei pea, vesi suliseb rahus kabiini põrandale.
Lisaks põrandale suunasin ma oma tähelepanu ka mootorile ja veermikule. Önneks midagi väga hullu selles osas ei olegi, mootor töötab, sidur lahutab, käigud "teoreetiliselt" ka toimivad, pidureid pole, kässar vötab aga kang on köver ja muidugi valdavus enamus tuledest ka ei reageeri.
Nagu oodata ka oli, karteripõhi on tökatit täis. Önneks on karter 2 osaline ja vöimaldas valdavus enamuse sitast välja pesta, et siis esimese ringi õli, filter ja jne peale panna, enne tuuri vahetab uuesti ära.
02.08.2017(9.tuurini 9 päeva)
täna tegelesin ma masina pesuga, et saaks homme peale kanda värviparandused sinna, kust kere pealt vaatab vastu tühipaljas plekk, et ÜV-l selle koha pealt probleeme ei tekiks.
03.aug 2017 sain ma päälinnast abivägesid, et maha monteerida kuut ja korda teha pidurid.
köigepealt vormistasin ma ARK-is vajalikud paberid ära. Härra küsis, et kas kuut on ka ikka peal vöi on pick-upiks ära tehtud, saime ta Ensv aegade piruka seiklustel veitsa vesteldud, kuniks keegi köhatusega märku andis, et järjekord on vahepeal kasvanud
teel koju tühjendasin kohalike mosse asjade poode, siduri survelaagrit ei hakka vahetama, aga tuleviku tarvis hankisin ta ette ära.
Kerevärviga oli selline möte, et ÜV-lt märkus selle kohta ei laekuks, siis lasen punakaspruuni kruntvärviga köik laigulised kohad üle.
Kuna auto ostuga tuli kaasa ainult süüteluku vöti, siis siis vajab ukselukk vahetamist ning kongil on hetkel vargusvastane lahendus leitud lingi eemaldamise näol, kuniks ma saan uue vötme vöi lingi hangitud.
kuudi ja kabiini vahelisel tühimikul käis ikka korralik elu, kultuuridekiht on viisakalt paks.
03.08.2017 õhtupoolikul selgus, et pidurimansettide vahetusest ei tule midagi välja, 2hel silindril murdus õhutusnippel ära, 3el silindril oli kolb täielikult silindrisse sisse mädanenud- selge pilt , köik silindrid lähevad vahetamisele.
Pidurivoolikutega oli aga vastupidine pull, nad küll on Ensv aegsed aga piduritoru küljest ma neid lahti ei saa, sellisel juhul keeraks ma piduritoru puruks ja peaks hakkama uuesti otsastama, mul pole enam selle jaoks nagu üldse aega, niisiis jätsin vanad külge, önneks ei ole nad teps mitte visuaalselt ega füüsiliselt ka halvas seisus.
07.08.2017 (9.tuurini 4 päeva)
lasin väljast köiksugused lapilised kohad kruntvärviga üle.
11.08.2017(9.tuuri päev)
Flintstones sai 10.08.2017 seisuga likvideeritud, säristasin kohe mitu päeva ja öösel 03ni välja.
Nüüd ei olnudki muud, kui kipelt pidurisilindrid ära vahetada ja salong kokku loopida, kuut peale tagasi tõsta ja ÜV-le põrutada.
kella 15neks toodi mulle ports pidurisilindreid, vahetama hakates selgus aga kurb tösiasi, et silinder on kyll õige aga nende keermed ei istu mu torude/voolikutega kokku. Niisiis viskasin ma mutrivötme nurka ja läksin ära tuppa, 9.tuurile ma ei saagi
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan