irukas kirjutas:Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.
Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...
Lisaõhku ei saa kuskilt tihendivahelt? Tihtipeale segukruvide asendi muutuse suhtes tundetu mootor viitab viimasele.
Siin ksf. MAZ lahkab ühte 412 mootorit, mille sisselaskekollektori ja plokikaane vaheline tihend oli nii läbi, et karpa peentimmimisest tõenäoliselt samuti eriti efekti ei oleks:
Seenior kirjutas:Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.
Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.
See on paraku mehhaanilise karburaatori võlu. Väga raske on hingata,kui hapnik on kinni keeratud,sestap ka mootor välja sureb.
Seal käib ka tooreklapi ja gaasihoovastiku vahel üks vahelüli, mis avab esimest siibrit pisut, et pööre üleval oleks. Kui see on puudu, siis kipub ka välja surema sooja mootoriga.
mart kirjutas:Toorega on nüüd kõik korras. Tundub, et partnermossel oli õigus. Peale segukruvide tihendite vahetust läks asi palju paremaks.
Rõõm lugeda, et vihje aitas. Head sõidurõõmu!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Küsimus selle sama varda kohta millest sass rääkis. Võib seda painutada ka või on mingi kindel tehase seadistus. Hetkel lihtsalt kui toores isegi kõige külmema ilmaga täiesti peale tõmmata siis pöörded jube kõrged. Poole toore pealt on parajad pöörded aga külmkäivitusel ei jää esimese korraga käima.
Martin2140 kirjutas:Küsimus selle sama varda kohta millest sass rääkis. Võib seda painutada ka või on mingi kindel tehase seadistus. Hetkel lihtsalt kui toores isegi kõige külmema ilmaga täiesti peale tõmmata siis pöörded jube kõrged. Poole toore pealt on parajad pöörded aga külmkäivitusel ei jää esimese korraga käima.
Ma enda omal väänasin ka, aga just sellepärast, et pöördeid juurde saada. Enne see varras vaata, et ei liigutanudki gaasiklappi.