Keevituspunktide puurimiseks kasutatakse tömbi otsaga puure, millega ei teki ohtu, et lased põhjaplekist augu läbi. Seejärel lased kas suruõhumeisliga(või siis selle puudumisel lööd haamri ja tavalise meisliga) poolraami autopõhja küljest lahti.Manks kirjutas: Kuidas vahetatakse tagumisi poolraame, kuidas poolraami kahjustamata kerelt lahti saaks (puurimisel)?
Manksi küsimused mossede kohta
Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Tagasilla regulaatori töötamist ülevaatusel ei kontrollita,tähtis on pidurduse efektiivsus. Ülekandearvuks tuleb 1:2 1/4=4,4444 aga päris täpse tulemuse saab siiski ülekande hammaste arvu järgi.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Tänan, see on küll hea õpetus, püüan järgi tehaKasutaja kirjutas:Siin on näha nt kuidas teha seda puuri, kuskil lehe keskel
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Kas regulaator peab kindlasti küljes olema? Minu masinal on piduritorustik otse suunatud, regulaatori otsad on lahti ja ära roostetanud. Võib regulaatori välja jätta?Seenior kirjutas:Tagasilla regulaatori töötamist ülevaatusel ei kontrollita,tähtis on pidurduse efektiivsus. Ülekandearvuks tuleb 1:2 1/4=4,4444 aga päris täpse tulemuse saab siiski ülekande hammaste arvu järgi.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
nagu ma sulle ütlesin, see on suhteline asi. oleneb milline ülevaataja sinu autot ülekaema asub.
mina soovitan esialgu nii jätta, ning kui ülevaataja hakkab norima, paned selle sinna vahele ja ongi asi klaar. natuke rohkem raha läheb kuid vähemalt on lootus vähem tööd teha.
mina soovitan esialgu nii jätta, ning kui ülevaataja hakkab norima, paned selle sinna vahele ja ongi asi klaar. natuke rohkem raha läheb kuid vähemalt on lootus vähem tööd teha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Juhul,kui regulaator on jäänud suletud asendisse kinni,siis lihtsalt pidurid ei võta aga ülevaatusel selle töötamist ei saagi kontrollida.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Kuna tagumine piduriregulator ei ole ühendatud, siis võtan selle üldse ära. Hetkel olen niikaugel, et täna tõin keevituse ja homme püüan autot lappima hakata. Mõned pildid ka:
Tagumine tiib on alt ära mädanenud. Samuti pole tagumisel poolraamil vedru kinnituse kohta, see oli täiesti mäda.
Summutaja kinnitusklambri all on praod sees
Esimene osa on enamvähem
Küljekarp on ära tõstetud, püüan sirgemaks tõmmata
Tagumine tiib on alt ära mädanenud. Samuti pole tagumisel poolraamil vedru kinnituse kohta, see oli täiesti mäda.
Summutaja kinnitusklambri all on praod sees
Esimene osa on enamvähem
Küljekarp on ära tõstetud, püüan sirgemaks tõmmata
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Ei oskagi midagi mossest rääkidaKasutaja kirjutas:Miks oma mossest teemat ei tee?
Eks ma kasutan sedasama teemat oma mosse jaoks, kui vaja, muudan teema pealkirja
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.