2. leht 2-st
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 13:05
Postitas M410
Manks kirjutas: Kuidas vahetatakse tagumisi poolraame, kuidas poolraami kahjustamata kerelt lahti saaks (puurimisel)?
Keevituspunktide puurimiseks kasutatakse tömbi otsaga puure, millega ei teki ohtu, et lased põhjaplekist augu läbi. Seejärel lased kas suruõhumeisliga(või siis selle puudumisel lööd haamri ja tavalise meisliga) poolraami autopõhja küljest lahti.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 13:15
Postitas Kasutaja
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 14:38
Postitas Seenior
Tagasilla regulaatori töötamist ülevaatusel ei kontrollita,tähtis on pidurduse efektiivsus. Ülekandearvuks tuleb 1:2 1/4=4,4444 aga päris täpse tulemuse saab siiski ülekande hammaste arvu järgi.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 15:20
Postitas Manks
Tänan, see on küll hea õpetus, püüan järgi teha
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 20:42
Postitas Manks
Seenior kirjutas:Tagasilla regulaatori töötamist ülevaatusel ei kontrollita,tähtis on pidurduse efektiivsus. Ülekandearvuks tuleb 1:2 1/4=4,4444 aga päris täpse tulemuse saab siiski ülekande hammaste arvu järgi.
Kas regulaator peab kindlasti küljes olema? Minu masinal on piduritorustik otse suunatud, regulaatori otsad on lahti ja ära roostetanud. Võib regulaatori välja jätta?
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 11 Dets 2009 20:58
Postitas moskiito
nagu ma sulle ütlesin, see on suhteline asi. oleneb milline ülevaataja sinu autot ülekaema asub.
mina soovitan esialgu nii jätta, ning kui ülevaataja hakkab norima, paned selle sinna vahele ja ongi asi klaar. natuke rohkem raha läheb kuid vähemalt on lootus vähem tööd teha.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 12 Dets 2009 19:07
Postitas Seenior
Juhul,kui regulaator on jäänud suletud asendisse kinni,siis lihtsalt pidurid ei võta aga ülevaatusel selle töötamist ei saagi kontrollida.
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 13 Dets 2009 20:43
Postitas Manks
Kuna tagumine piduriregulator ei ole ühendatud, siis võtan selle üldse ära. Hetkel olen niikaugel, et täna tõin keevituse ja homme püüan autot lappima hakata. Mõned pildid ka:
Tagumine tiib on alt ära mädanenud. Samuti pole tagumisel poolraamil vedru kinnituse kohta, see oli täiesti mäda.
Summutaja kinnitusklambri all on praod sees
Esimene osa on enamvähem
Küljekarp on ära tõstetud, püüan sirgemaks tõmmata
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 13 Dets 2009 21:48
Postitas Kasutaja
Miks oma mossest teemat ei tee?
Re: Manksi küsimused mossede kohta
Postitatud: 13 Dets 2009 21:54
Postitas Manks
Kasutaja kirjutas:Miks oma mossest teemat ei tee?
Ei oskagi midagi mossest rääkida
Eks ma kasutan sedasama teemat oma mosse jaoks, kui vaja, muudan teema pealkirja