Martin2140 kirjutas:lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada
Kiirenduspump töötab ilusti. Sai paar päeva tagasi ka ette võetud seiklus Tallinna, kuna oma kandist (Ida-Virumaal) ma abi ei suutnud leida inimese näol, kes teaks nende masinate hingeelu paremini. Sõit Tallinna kulges ilusti ja probleemideta, tugev tuul küll sakutas aga saime ilusti kohale. Koheapeal siis kodanik asjatundja vaatas ja uuris karpat, vahetatud sai nõelklapp parema vastu kuna masin kippus üleujutama ennast seistes. Teiseks sai regueeritud ja timmitud muid asju, et saada gaasdi paika. 100% korda ei saanud kuid ehk ülevaatuse jaoks piisab, ehk CO-d on paigas kuid HC-d on piiri peal, ehk masin pidavat kuskilt lisaõhku vahele saama aga kuna aeg hakkas otsa lõppema siis seadsime parima võimaliku tulemuseni. (soovitati muidugi üldse Žigulli karpa panna
) Eks see nädal ole näha, kas saab ülevaatuse nüüd tehtud. Muidugi pidi saatus vimkasid tagasiteel tegema, ehk otsustas ühel rehvi keset sõitu minema lennata terves ulatuses sisekummi ventiil.
Kuna varuratast ei olnud pidi masin jääma maanteeäärde ootama uut päeva. Õnneks leidsin enda maja kuurist eelmise elanike poolt sinna jäetud varuratta, mille auguvahe sobis ilusti mossele. Selge, ratas kätte ja rongipeale, et siis sõbra abiga Tallinnast auto juurde saada. Loomulikult kui otsustasin korra 15 aasya jooksul rongi kasutada, seda ei tulnud
Siis pidin ootama asendusbussi, lõpuks kui sai linna siis sai ka ratast vahetama. Õnneks see pidas ilusti õhku ja tagasisõit kulges edasi sama sündmustevaeselt kui tulek.
Lisaks leidsin kuurist ka kaks varu lisa sisekummi, millega siis püüan vana ratta uuesti korda saada
Selline siis seiklus, et saada üks auto korda.