IZ 412 1975 Jartmok

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas partnermosse »

Vaatasin piltidelt,et kasutad traatharja drelli otsas-soovitan sama harja panna hoopis relaka otsa -seal pöörded suuremad ja ei pea hullupööra peale suruma ,et hari korralikult teeks oma tööd ! Ehk on see soovitus abiks... :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas jartmok »

partnermosse kirjutas:Vaatasin piltidelt,et kasutad traatharja drelli otsas-soovitan sama harja panna hoopis relaka otsa -seal pöörded suuremad ja ei pea hullupööra peale suruma ,et hari korralikult teeks oma tööd ! Ehk on see soovitus abiks... :)
Tervist.

Praktikas olen mõlemat varjanti proovinud ja kuna tegin ühe "Muhu" põhja relaka otsas traathajaga. Tõesti tuli paremini maha. Miks teen drelliga? sest kahjuks siinses kodukoha kaplustes pole viimased mitu nädalat sellist varjanti olnud, relaka otsa. Esinevad vaid drelli omad ja kuna tööd teab tegema siis nii on se eka läinud.

Tänan tähelepaneku eest ja soovituse.
Ehk oskad aidata roolikargi eemaldamise kohta?

Jartmok.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas partnermosse »

Sa peaksid roolisamba eemaldama ennem välja võttes see salongi poole pealt ,enne seda vastavalt ka selle klambri lõdvestama mis roolikarbi juures ja sealt edasi saad juba ise hakkama-polte, mutreid ikka ohtrasti leota rooste eemaldajaga mis aerosoolides müügil kui nad sul lahti ei tule.Endal on enamuses kõik poldid, mis tehasest pandud, olid nii hapraks läinud, omal ajal kui neid kangutasin ka leotades lahti siis pooleks minemine oli siiski garanteeritud.See eest kui poltide-mutrite vahetuseni läks ,siis määrisin nad enamuses kõik grafiitmärdega kokku ja alles siis külge panin.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas jartmok »

Õhtust.

Lugesin lühiõpetuse "Partnermosse" jutust läbi ning proovisin toimida vastvalt.
Garaaži jõudes oli kõik meelest läinud, ei tea kas külm ilm või tullepeasus aga hakkama ma sain. Alguses keerasin rooli maha, seejärel juba rakendasin jõudu (kangutades) roolisammast. Mis ei liikunud see ei liikunud. Lõpuks tõmbasin kogu kupatuse lihtsalt mootoriruumi kadu välja ja alles siis kui kupakus käes tulid ka muuda asjad lahti.
Lõppkokkuvõtteks läks kõik õnnelikult ja järgi jäi hulgaliselt juppe :D

Pilt

Jartmok.
mart
Postitusi: 346
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas mart »

Mind ootab sama töö ees, mis tuleb enne uunikute talverallit ära teha, aga krt kus käsi ei tõuse selle töö peale...
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
jartmok
Postitusi: 316
Liitunud: 15 Dets 2009 14:38

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas jartmok »

Tervist.

Ostsin omale hiljuti käigukasti tihendite komplekti. Selases pakendis olid need papist, ei tununud olevat miskit erilist.
Nüüd kus vaja ka roolikarbile tihendid vahetada, oskab keegi õelda kas müüdakse nt A4 fomaadis tihendite pappi. Lõikaksin ise välja. Tasub tegema hakata või osta? On keegi ise teinud ja kas peab ka?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas partnermosse »

jartmok kirjutas:Tervist.

Ostsin omale hiljuti käigukasti tihendite komplekti. Selases pakendis olid need papist, ei tununud olevat miskit erilist.
Nüüd kus vaja ka roolikarbile tihendid vahetada, oskab keegi õelda kas müüdakse nt A4 fomaadis tihendite pappi. Lõikaksin ise välja. Tasub tegema hakata või osta? On keegi ise teinud ja kas peab ka?
Tallinnas selles samas kaupluses "VOLGA" on müüa spets tihendi materjali -seda lausa rullides seal ja nimeks on sellel poroniit.Väga head tihendid ja õige paksusega tulevad sellest!-Soovitan!!!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas viirusboy »

kas nad müüvad seda rullina või ruutmeetrite kaupa?
ja hind oleks??
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas partnermosse »

Müüvad ikka meetri kaupa kuid hinna osas jään vastuse võlgu ja kas see ongi oluline kui seda väga vaja on ja on õige asi millest tihendid ise saab valmis nikerdada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 1975 Jartmok

Postitus Postitas MAZ »

Väga põnev masin, :beer tekkis vaid küsimus,et kas mõtekam poleks vana värvi nt värvi eemaldus kemikaalidega võtta,sest omast kogemusest tean,et traatharjaga tehtud minnad jäävad kuidagi mitte väga sirged.
Muidu jõudu tööle :smokin
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta