2. leht 49-st
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 19 Dets 2009 19:03
Postitas partnermosse
Vaatasin piltidelt,et kasutad traatharja drelli otsas-soovitan sama harja panna hoopis relaka otsa -seal pöörded suuremad ja ei pea hullupööra peale suruma ,et hari korralikult teeks oma tööd ! Ehk on see soovitus abiks...
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 19 Dets 2009 19:10
Postitas jartmok
partnermosse kirjutas:Vaatasin piltidelt,et kasutad traatharja drelli otsas-soovitan sama harja panna hoopis relaka otsa -seal pöörded suuremad ja ei pea hullupööra peale suruma ,et hari korralikult teeks oma tööd ! Ehk on see soovitus abiks...
Tervist.
Praktikas olen mõlemat varjanti proovinud ja kuna tegin ühe "Muhu" põhja relaka otsas traathajaga. Tõesti tuli paremini maha. Miks teen drelliga? sest kahjuks siinses kodukoha kaplustes pole viimased mitu nädalat sellist varjanti olnud, relaka otsa. Esinevad vaid drelli omad ja kuna tööd teab tegema siis nii on se eka läinud.
Tänan tähelepaneku eest ja soovituse.
Ehk oskad aidata roolikargi eemaldamise kohta?
Jartmok.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 19 Dets 2009 19:19
Postitas partnermosse
Sa peaksid roolisamba eemaldama ennem välja võttes see salongi poole pealt ,enne seda vastavalt ka selle klambri lõdvestama mis roolikarbi juures ja sealt edasi saad juba ise hakkama-polte, mutreid ikka ohtrasti leota rooste eemaldajaga mis aerosoolides müügil kui nad sul lahti ei tule.Endal on enamuses kõik poldid, mis tehasest pandud, olid nii hapraks läinud, omal ajal kui neid kangutasin ka leotades lahti siis pooleks minemine oli siiski garanteeritud.See eest kui poltide-mutrite vahetuseni läks ,siis määrisin nad enamuses kõik grafiitmärdega kokku ja alles siis külge panin.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 20 Dets 2009 19:25
Postitas jartmok
Õhtust.
Lugesin lühiõpetuse "Partnermosse" jutust läbi ning proovisin toimida vastvalt.
Garaaži jõudes oli kõik meelest läinud, ei tea kas külm ilm või tullepeasus aga hakkama ma sain. Alguses keerasin rooli maha, seejärel juba rakendasin jõudu (kangutades) roolisammast. Mis ei liikunud see ei liikunud. Lõpuks tõmbasin kogu kupatuse lihtsalt mootoriruumi kadu välja ja alles siis kui kupakus käes tulid ka muuda asjad lahti.
Lõppkokkuvõtteks läks kõik õnnelikult ja järgi jäi hulgaliselt juppe
Jartmok.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 20 Dets 2009 21:31
Postitas mart
Mind ootab sama töö ees, mis tuleb enne uunikute talverallit ära teha, aga krt kus käsi ei tõuse selle töö peale...
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 20 Dets 2009 21:36
Postitas jartmok
Tervist.
Ostsin omale hiljuti käigukasti tihendite komplekti. Selases pakendis olid need papist, ei tununud olevat miskit erilist.
Nüüd kus vaja ka roolikarbile tihendid vahetada, oskab keegi õelda kas müüdakse nt A4 fomaadis tihendite pappi. Lõikaksin ise välja. Tasub tegema hakata või osta? On keegi ise teinud ja kas peab ka?
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 21 Dets 2009 01:14
Postitas partnermosse
jartmok kirjutas:Tervist.
Ostsin omale hiljuti käigukasti tihendite komplekti. Selases pakendis olid need papist, ei tununud olevat miskit erilist.
Nüüd kus vaja ka roolikarbile tihendid vahetada, oskab keegi õelda kas müüdakse nt A4 fomaadis tihendite pappi. Lõikaksin ise välja. Tasub tegema hakata või osta? On keegi ise teinud ja kas peab ka?
Tallinnas selles samas kaupluses "VOLGA" on müüa spets tihendi materjali -seda lausa rullides seal ja nimeks on sellel poroniit.Väga head tihendid ja õige paksusega tulevad sellest!-Soovitan!!!
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 21 Dets 2009 23:45
Postitas viirusboy
kas nad müüvad seda rullina või ruutmeetrite kaupa?
ja hind oleks??
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 21 Dets 2009 23:52
Postitas partnermosse
Müüvad ikka meetri kaupa kuid hinna osas jään vastuse võlgu ja kas see ongi oluline kui seda väga vaja on ja on õige asi millest tihendid ise saab valmis nikerdada.
Re: IZ 412 1975 Jartmok
Postitatud: 22 Dets 2009 16:01
Postitas MAZ
Väga põnev masin,
tekkis vaid küsimus,et kas mõtekam poleks vana värvi nt värvi eemaldus kemikaalidega võtta,sest omast kogemusest tean,et traatharjaga tehtud minnad jäävad kuidagi mitte väga sirged.
Muidu jõudu tööle