SanderV kirjutas:ah mootor maas.. mootorist õli välja ei lasknud...
To varblane: olen kasti maha võtnud ja tagasi pannud kanali peal päris mitu korda.. ja endal oli sama jama et see värk jäi ette aga kuidagi väga suure nussiga olen ta tagasi saanud... ja maha võtuga ka oleks üksjagu jama olnud.. kastiga koos oli mootorit tunduvalt lihtsam maha võtta kui oleks kasti ja mootori eraldi võtnud..
Kast võtke ilma kojata maha,lihtsam ja kaalub vähem.
Koda kipub jah pahasti maha tulema. Selleks peab mootori kallutama kuni klapikambrikaas on otsaga vastu tulemüüri aga piisavalt palju kallutamist takistab väljalasketorustik. Ise talvel sai küll kasti ja sidurit 2 korda maha-peale pandud (kusjuures ilma kanalita tookoht oli) ja rohkem vaeva nägingi kojaga. Väljalasketorustik takistas ja kangutasin heebliga torustikku (heebli panin kohta,kus asub torude omavaheline liitekoht) allapoole,heebli jätsin pinge alla teisest otsast kummitöökoja tungrauaga. Ka siis ei tahtnud mootor piisavalt kalduda ja kui koja sain nende loetud võttetega kuidagi maha siis peale enam minna ei tahtnud,takistama jäidki starteri tikkpoldid,mis keerasin välja ja pärast koja paika saamist keerasin need uuesti külge tagasi. Paras juramine aga tehtud sai,teisel korral oli juba lihtsam.
Kasti sain kokku pannes ilusti tagasi,panin pisut määret kasti väljatulevale võllile,nii nuutidele kui ka kõige otsa,mis läheb laagri otsa hoorattas. Esimene kord on küll juramine aga järgmised korrad läheb juba libedamalt.
Niipalju,kui mina mootorit maha võtnud olen,pidin nii radika kui ka sidurikoja küljest ära võtma,muidu ei tahtnud kuidagi välja tulla või tagasi minna...