M410 kirjutas:Missugused need tagajärjed siis olema saavad, või missugune see inimeste karistusmeetod välja näeb, kes oma kasutult seisva (kohati võibolla isegi taastamiskõlbmatu) sõiduki vanametalli viivad ? Valvate piitsaga Kuusakoski värava juures v?
Arvestades et terve Venemaa, Valgevene, Ukraina ja ka Eesti on veel korralikke Kombisid ja 412-neid täis, siis ei näe eriti põhjust halamiseks.
Vastaksin nii: saagem aru,et eestimaal pole neid masinaid enam lõppematult, seega varem või hiljem saab
ring täis, ehk siis jäävad vähesed alles, mis ei lähe hävitamisele. Karm tagajärg on eelkõige see,et tulevikus peame ilmselt mosse eest(ei pruugi läikiv iludus olla, vaid suisa kõdu) 5-6x rohkem välja käima mingit rahaühikut kui praegu. Ning, ei ma ei arva,et kõik NL tehnika peaks odav olema. Vaadakem Ameerika ühedriike, seal on ka viimasel ajal kehvade projektikate arv suurenendud, kuna head ajad lihtsalt on otsas. Sama tsenaarium ootab ka meid ilmselt tulevikus ees!
Mina mingeid päris romusid ei hakka taga nutma, kuid ma ei ta, kas viga minus või on see miski optiline illusioon minu peas,et mitmeid häid masinaid läheb vanarauaks?
Kedagi ei saagi seaduslikult selle eest karistada, kuna inimene ei tea,et omab väärtulikku sõidukit!
See emexi-kuusakoski teema on pigem selles,et meil pole välja kujunenud autode kultuuri nagu see on Ameerika ühendriikides! See pole peamine põhjus kuid üks paljudest!
Jah, endine NL liikmesmaades võib seda tehnikat olla aga ma arvan,et lähema 20.a jooksul seda siia sisse tooma keegi ei hakka! Seega seni kuni seda varjanti ei teki peame sellega leppima,mis kohapeal on olemas!
Muidugi M410 on õigus selles,et eestimaal on veel korralikke 412 ja Kombisid