11. leht 36-st

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 19:50
Postitas viirusboy
SanderV kirjutas:on.. need labad mis on esitiiva all.. tavalisel need kere kyljed, SLlil on need tiiva kyljes.. esipõll kinnitub tavalisel 2 poldiga selle laba kylge SLil kinnitub mitme poldiga labade ja osad ka mootoriruumi esimese seina külge( pluss muidugi veel ylevalt 4 polti ja alt nurgad 4 polti
Kas sa mõtled neid labasid mis kohe tule taha jäävad?
Kui jah, siis tean öelda et mu 76 aasta omal on need tiiva küljes, 85 aasta mudelil kere küljes. Tiiva kinnitustest on 2 polti põlle külge, 2tk peab salongist lahti keerama ja üks on karbi juures. Mootoriruumist on kõik samamoodi. Niiet minuarust ei ole neil tiibadel mingit vahet, omavahel vahetatavust piirab ainult see tule taha jääv laba.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 20:13
Postitas SanderV
pärast r22gin hetkel kossu.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 20:24
Postitas Edel
SanderV kirjutas:on.. need labad mis on esitiiva all.. tavalisel need kere kyljed, SLlil on need tiiva kyljes..
Kusjuures 98.aastal lammutasin ühe vanemat tüüpi 1980a. 2140 ära, sellel olid need "labad" tiiva küljes aga 1986a. 2140 aga kere küljes. Mõlemad olid tavamudelid. Mis millelgi on,tasub iga konkreetse auto pealt eelnevalt järgi vaadata.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 20:30
Postitas marko
See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 20:33
Postitas viirusboy
See on juba teemast mööda, aga kas keegi oskab öelda, mis aastast kadus taga stange alt see plekkliist? 76 aasta omal ja 84 aasta omal on, 85 aga enam mitte..
Pilt

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 21:51
Postitas stern100
Tõsi. 84 veel oli ja edasi enam ei olnud :D

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 23:03
Postitas SanderV
marko kirjutas:See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.
mul 86 40 ja 85 SL ja sjukesed erinevused olid

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 28 Juun 2011 23:21
Postitas marko
SanderV kirjutas:
marko kirjutas:See labade asetus sõltubki auto väljalaske aastast mitte see,et ta on SL või tavaline.Kuskil 80-ndate algul tuli see muudatus.
mul 86 40 ja 85 SL ja sjukesed erinevused olid

Rolli võib mängida ka see,et kui tiibu on vahetatud vms. siis uute tiibadega reeglina need nn.labad eraldi kaasas,mul neid mitu komplekti uusi kui keegi huvi tunneb :) Igatahes uued saadaolevad 2140 tiivad on mul olemas ja koos nende plekijunnidega ja panna võib neid nii või naapidi :D Aga aitab OT-st.

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 29 Juun 2011 22:14
Postitas randoA
Täna tegelesin valgega, jamasin juhtmestikuga, krt 2 päeva sellega tegelenud ja tulemuseks on töötavad ohutuled.
Midagi muud ei ole toimima saanud, süsteem on 2140oma, tutikas juhtmestik.
Releesid proovisin, lähi ja kaugtule oma.Need krt ei toimeta, miskipärast.
Lõpuks viskas kopa ette, panin lihtsalt otse juhtmed tulest kuskile kus voolu oli, lüliti vahele ja fsjo.Ei viitsi sellega igavesti ka jamada.
412 õiget süsteemi pole ikka leidnud.

Samuti vahetasin ära siduri peasilindri mansetid, need olid ikka jubedad kantossid, Nüüd vaja veel dot 4ja osta ja sidur jälle ära õhutada ja saab vast sõita juba, pidurid ka.Siis väheks ajaks aitab sellega jamamisest



Paar päeva tagasi tegin SList mõned pildid.
http://fotoalbum.ee/photos/randoainlo/sets/1175329
Tegelikult oli pilte rohkem aga miskipärast keeldus mu arvuti neid üles laadimast

Re: AZLK 408 1966 ja 412 1969, iž 4121990, AZLK 2140 SL rand

Postitatud: 30 Juun 2011 01:03
Postitas Edel
Kusjuures auto juures ongi kõige vastikum ja tüütum töö uue elektrisüsteemi installimine. Kõige raskem on algus, aga edasi läheb juba lihtsamalt. Kui ise midagi teen, siis üritan võimalikult vähem juhtmeid lahutada ja vajadusel fikseerin nende juhtmete asukohad enne lahutamist. Muidu ongi pärast selline sega ja pudru, et ise ka ei tea, kus see või teine käis.
Edu!