Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -
Postitatud: 18 Veebr 2012 22:08
Kas keegi pirukat osta tahaks?
Aru ma ei saa - aina monteerin uusi asju autole külge, midagi paremaks sellest ei lähe.
Üleeile pandud uued NGK küünlad tegid küll mootori tühikäigu paremaks aga kui gaasi andsin, tundus, et liiga palju sai kütet peale. Kruttisin siis mõlemaid kruve siia-sinna, kuni mootor hakkas normaalselt pöördesse käima. Läksin siis proovi- ning ehitustarvikute hankeringile.
No ei ole jõudu, klapp lahti või kinni üle 70 km/h ei saa. Järsku, iseenesest, nagu kuskilt oleks mingi tropp eemaldatud, kõik normaalne - gaasi vajutades kiirelt hoog 90-ni. Kui oma ustekoormaga olin tagasi garagesse jõudnud, jätsin Pirossi õue kuna oli plaanis veel sõite teha ning ei tahtnud külma suurtest ustest sisse lasta. Ja nii ta sinna ka ööseks jäi.
Eile siis starterit käiates vaevu-vaevu suutis ennast tööle vedada, just enne, kui aku otsi andma hakkas. Ja töötas healjuhul kahe pütaga.
Kuna garaazi ehitusega on koguaeg aega napilt, siis keerasin peale 5 minutilist auto näppimist-kirumist ukse lukku ja läksin vaheuste paigaldamisega tegelema.
Täna oli plaanis salongist paar pilti teha, et demonstreerida istmete olukorda. Ei õnnestunud, sest ukse lukusüdamik arvas heaks pooleks murduda.
Enam ei hakanud kiruma, vaid keerasin selja ja läksin normaalsete ja tähtsamate asjadega tegelema.
Paku hinda!!!
Aru ma ei saa - aina monteerin uusi asju autole külge, midagi paremaks sellest ei lähe.
Üleeile pandud uued NGK küünlad tegid küll mootori tühikäigu paremaks aga kui gaasi andsin, tundus, et liiga palju sai kütet peale. Kruttisin siis mõlemaid kruve siia-sinna, kuni mootor hakkas normaalselt pöördesse käima. Läksin siis proovi- ning ehitustarvikute hankeringile.
No ei ole jõudu, klapp lahti või kinni üle 70 km/h ei saa. Järsku, iseenesest, nagu kuskilt oleks mingi tropp eemaldatud, kõik normaalne - gaasi vajutades kiirelt hoog 90-ni. Kui oma ustekoormaga olin tagasi garagesse jõudnud, jätsin Pirossi õue kuna oli plaanis veel sõite teha ning ei tahtnud külma suurtest ustest sisse lasta. Ja nii ta sinna ka ööseks jäi.
Eile siis starterit käiates vaevu-vaevu suutis ennast tööle vedada, just enne, kui aku otsi andma hakkas. Ja töötas healjuhul kahe pütaga.
Kuna garaazi ehitusega on koguaeg aega napilt, siis keerasin peale 5 minutilist auto näppimist-kirumist ukse lukku ja läksin vaheuste paigaldamisega tegelema.
Täna oli plaanis salongist paar pilti teha, et demonstreerida istmete olukorda. Ei õnnestunud, sest ukse lukusüdamik arvas heaks pooleks murduda.
Enam ei hakanud kiruma, vaid keerasin selja ja läksin normaalsete ja tähtsamate asjadega tegelema.
Paku hinda!!!