MZMA 401 1955 TiitS
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Uhke Näe klapikambrikaaned ka juba autoga ühte värvi
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Vana Ford transiti mootor ei ole? Hiljuti sai üks selline laiali lammutatud ja jube sarnane nägi välja.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Ei tea, kas Transititele ka selliseid pandi, aga see isend on arvatavasti mõnda Granadat kunagi liigutanud. Tegemist siis 2.8 v6, millel on 135 hj.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Natuke väike pole kW/kg suhe sellel mootoril ? Või ostsid hääle pärast ? . Kui see peal äkki saaks tulla kaema, ise tahaks ka oma m400 teist mootorit peale
Re: MZMA 401 1955 TiitS
See 2,8 karburaatormootor peaks jah Granada olema, kuna Capri Mk3 läks peale sissepritsega 2,8, mis andis välja 160 hobust.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Kw/kg suhtega on selline asi, et tõesti, see konkreetne mootor on tunduvalt raskem, kui enamus r4 mootorid. Kaalub see u. 170kg (408 mootor peaks vist sinna 100kg kanti jääma) ja ega tal oma massi kohta neid hobuseid väga palju ei ole. Aga ega sellest mossest mingit ringrajapilli niikuinii ei tule, lihtsalt tore oleks vahel kiiresti otse sõita ja madalatel pööretel peaks sel mootoril väändedemomenti ikka rohkem olema, kui paljudel r4-del. Ikka saab vaatama tulla, kui huvi on.Kollane kirjutas:Natuke väike pole kW/kg suhe sellel mootoril ? Või ostsid hääle pärast ? . Kui see peal äkki saaks tulla kaema, ise tahaks ka oma m400 teist mootorit peale
Mis Toyota mootorisse puutub siis mootorid kindlasti väga head ja töökindlad, aga minu arust selline kõrgetele pööretele mõeldud mootor antud masina stiiliga väga kokku ei sobiks. Ütleme nii, et jah asi saigi toodud ikka selle vee mootori soundi pärast. Kui ikka hotrod, siis peab olema ka sellele stiilile omane mootor vahel. Kaks klapikambrikaant ja nende keskel üks ümmargune õhufiltri kopsik paistaks selle kapoti all ikka uhkem välja.Neeme kirjutas:See 2,8 karburaatormootor peaks jah Granada olema, kuna Capri Mk3 läks peale sissepritsega 2,8, mis andis välja 160 hobust.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Viimati muutis TiitS, 06 Mär 2010 20:47, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Selle samuse pealt jah.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Millise?TiitS kirjutas:Selle samuse pealt jah.
Re: MZMA 401 1955 TiitS
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........