Kollane kirjutas:Natuke väike pole kW/kg suhe sellel mootoril ? Või ostsid hääle pärast

? . Kui see peal äkki saaks tulla kaema, ise tahaks ka oma m400 teist mootorit peale

Kw/kg suhtega on selline asi, et tõesti, see konkreetne mootor on tunduvalt raskem, kui enamus r4 mootorid. Kaalub see u. 170kg (408 mootor peaks vist sinna 100kg kanti jääma) ja ega tal oma massi kohta neid hobuseid väga palju ei ole. Aga ega sellest mossest mingit ringrajapilli niikuinii ei tule, lihtsalt tore oleks vahel kiiresti otse sõita ja madalatel pööretel peaks sel mootoril väändedemomenti ikka rohkem olema, kui paljudel r4-del. Ikka saab vaatama tulla, kui huvi on.
Neeme kirjutas:See 2,8 karburaatormootor peaks jah Granada olema, kuna Capri Mk3 läks peale sissepritsega 2,8, mis andis välja 160 hobust.
Mina, nagu ka Toyota fänn, eelistaks tagaveolise Corolla mootorit, näiteks 4A-GE, millel 1,6 liitri kohta rohkem hobuseid kokku, kui 2,8 Fordil. Endal veel alles praktiliselt samasuguse mootoriga Corolla (4A-FE, 1,6, originaalis 114 hj, mul natuke rohkem), mis talub ilma nurisemiseta kuni 6750 rpm ja samas ilma remondita on juba 350 tuhat maha kedranud. Minu raske jala juures.
Aga samas, kui see 2,8 sangade vahele mahub, siis miks ka mitte. Sealt on võimalik ilus lauluke summutisse saada. Ilusalt ära kõpitseda ning a'la ZIL'i märk klapikambrikaanele saada ja nii mõnelgi kukub karp kolksti lahti. Loomulikult mõni võib ütlema tulla, et V6 pole ZIL'il olnud, aga selgituseks juurde näiteks: see oli jõustruktuuride ja kiirabi erivariant. Kunagi tehti miilitsale ja kiirabile rootormootoriga elukaid ka. Aga kaua taolised vastu pidasid või mis nende kütte, õigemini õlikulu oli... seda parem ei taha teada.
Mis Toyota mootorisse puutub siis mootorid kindlasti väga head ja töökindlad, aga minu arust selline kõrgetele pööretele mõeldud mootor antud masina stiiliga väga kokku ei sobiks. Ütleme nii, et jah asi saigi toodud ikka selle vee mootori soundi pärast. Kui ikka hotrod, siis peab olema ka sellele stiilile omane mootor vahel. Kaks klapikambrikaant ja nende keskel üks ümmargune õhufiltri kopsik paistaks selle kapoti all ikka uhkem välja.
