11. leht 17-st

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Okt 2010 22:08
Postitas Kombimiis
Deforsseeritud mootori tunnus on marginumbrile järgnev Д (näit. 412ДE). Mootori markeeringus võib esineda ka teisi tähiseid. Marginumbrile lisatakse eksportmootoril E-täht, troopikas kasutamiseks mõeldud mootoril aga Ю. Kui mootori väljalaskeaastale järgneb Б-täht, on kõnealusel mudelil VAZ-i tüüpi karburaator ja termostaat. Väljalaskeaastale järgnev Д-täht aga näitab et mootorile on jäetud varasem karburaator (K-126N), kuid termostaat on VAZ tüüpi.

Allikas: "Sõiduautod" Kalju Aleksius, Arseni Palu 1980

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Okt 2010 14:17
Postitas RoTT
Pilt
Pilt
Miks neid plaate vaja on? Ilma nendeta läheks lada karpa otse peale.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Okt 2010 14:46
Postitas moskiito
need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Okt 2010 21:57
Postitas Edel
moskiito kirjutas:need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.
Kuigi saab ka ilma,oleks siiski soovitatav see vaheplaat seal alles hoida.
Kusjuures minu Mossel seda vaheplaati alul ei olnutki. Alles paari kuu eest panin vahele,enne seda sai aasta otsa ilma sõidetud. Ei juhtunud küll midagi aga mine sa tea...

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 30 Okt 2010 18:15
Postitas RoTT
Pilt
Kapoti all on seis selline , kõik poldid enda teada on lahti(kaks sidurikoja peal ja starteri poldid ,rohkem pole märganud neid), aga mootor ei liigu kasti otsas üldse , kui liigutada. On seal miskit mida teadma peaksin?
412 mootor sai ka veidi puhtamaks ja tegin õhufiltri ka sellele.
Pilt

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 13:06
Postitas mario
kindel, et kõik poldid lahti on ikka? neid on seal veel, mitte ainult sidurikoja peal.. kõige lihtsam oleks kast kõigepealt küljest ära võtta, sest käigukasti sisendvõll on piisavalt pikk, et sa mootorit selle otsast lihtsalt ära ei murra.. :P
see flathead mootor on ikka üks imeasi :D

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 15:05
Postitas moskiito
võtta käigukast ikka otsast ka ära. Muidu sa mootorit välja ei tõsta.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 18:05
Postitas MAZ
mario kirjutas:......
see flathead mootor on ikka üks imeasi :D
Kus sa seal seda flatheadi(tõlge: püstklappidega mootor)näed :lol ma kahtlustan,et sul on vist raamat "Sõiduautod Moskvits" lugemata jäänud.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 22:06
Postitas Kombimiis
Jep, ega's lame klapikambrikaas mootorist flathead'i kohe tee :D

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 22:44
Postitas SanderV
kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?