11. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 17 Dets 2014 11:51
Postitas Lepik
Need vanad jupid mis auto küljes on, on selleks ,et ma ära ei unustaks mis massin sellest lõpuks välja peab tulema,
muidu peaks tehnopassist aeg-ajalt vaatama,oli see ikka mosse ,või midagi muud!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 19 Dets 2014 02:48
Postitas Lepik
Tänane päev läks õige pikaks, jõudsin tuppa alles pool kaksteist öösel. Aga tahtmine oli see auto tagumine ots lõpuks valmis saada.
Seega,koopad lõpetatud ja tagumine risti-tala taastatud. Jäänud on vaid teha bensupaak ja selle ümber veidi plekki,aga see tuleb kunagi
hiljem. Järgmiseks siis esimese otsa kallale. NO.1- Esisild kokku laduda. !!!! Oskab Keegi öelda kuskohast saaks pidurisadulate
korralikke kolbe .Võtsin sadulad laiali,klotsid olid suht kulunud ja kolvid kaitsekummide all rooste läinud. Sellistega pole mõtet asja kokku laduda
Plaanisin lasta kolvid roostevabast teha,materjali saaks suht normaalse hinnaga aga treimise hinnad on liiga soolased.
Kui kellegil on pakkuda 4-suurt ja 4-väikest korralikku kolbi ,võib ka koos sadulatega ---andke teada 5047924 Lepik.

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 19 Dets 2014 12:16
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mul vahest ämm ütleb: Kõik on õige aga liigutused on pisut aeglased...... :D Aga Sina ära kuula kõiki jutte....pane aga sama hooga edasi! Ega Sul tegelikult midagi muud üle ikka ei jää kah. Ma olen ikka ka varem öelnud,et kui tahad sõita,hakka tööle. Läheb siis aega niipalju,kui läheb. Kunagi ikka valmis saab. Ja kui tekib vahepeal mõte,et no täna nagu kehva ilma ja tuju ka nagu pole ja......siis võid selliseid mõtteid heietades hulga aega nahka panna... :D Asi on nii,et kui saad teha,tuleb kohe teha! Täna ja kohe,homme juba teised tööd ja tegemised. Ja homme võib keski külla tulla ja hulga aega ära jorutada.... :lol Kõike võib ette tulla....
Aga kui liiga kiiresti teed,võib kellegil jääda mulje,et Sul tuleb hästi välja ja saad hakkama..... Mul tuttav ütles,et kui uude kohta tööle lähed ja esimesel nädalal hirmsasti vehid,siis juhtub sama asi. Kõik keerulisemad asjad antakse sulle teha,sest saad edukalt hakkama. Ja kõrval mehed lorutavad....saavad sama palga kui sina. Seega ole seal kiirustamisega ettevaatlik.. :D Maru rahulik peab olema,ma ütlen! :lol

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 19 Dets 2014 13:33
Postitas SanderV
Lepik kirjutas:Need vanad jupid mis auto küljes on, on selleks ,et ma ära ei unustaks mis massin sellest lõpuks välja peab tulema,
muidu peaks tehnopassist aeg-ajalt vaatama,oli see ikka mosse ,või midagi muud!
see ju ilmselge et sellest üks Tank tuleb :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Dets 2014 01:14
Postitas Lepik
No ei tule sellest tanki.Täna lõikasin esimese otsa puhtaks ja sanderV kurvastuseks lõikasin tanki toru ka maha.
Edasi hakkan tegelema kahe erineva mosse kokku pookimisega. Pärast 2 õlut, tuli sihuke kuratlik plaan ,et teeks selle nina veits pikema,no nii 10 cm.Siis pole vaja kardaani lühemaks lõigata ja armatuuri all oleks ka veidi rohkem ruumi. Niikuinii tuleb eesotsas kapoti ja kere vahel
olevad plekid uued teha,pole siis vahet kas teha nad 10 cm lühemad või pikemad. Aga eks homme lähen garaazi kaine peaga ja vaatan
mis ja kuidas asi klappima saab. Ja kellele õudukad ei meeldi, ärgu järgmist pilti vaadaku,mul enda hakkas juba ka autost kahju.
Pilt

Eks hommikul mõõdan asja 10 korda veel üle üle,sest 1cm eksimist esimese otsa ehitusel on k.....t liiga palju (kogamus eelmisest auto ehitusest) .
Pilt

Pilt

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Dets 2014 01:34
Postitas TALUPOEG TALUJA
Oi,oi. Vaesed 100 prossa mehed. Tulevikus tuleb neil pisaraid valada,kui peaksid sellest musta numbriga massina tegema.... :D

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Dets 2014 02:26
Postitas Lepik
Ei kavatse seda kellegile ära anda. Jakui kui kõik austaks vaid 100% originaali , tuleks tehasest ikka veel mosse 401-d välja.
Kuna 401-ga tehti tehases lõpparve,siis on ju huivitav seda massinat veits edasi arendada.Minu väike katsetus on köki-möki selle kõrval
mida on teinud näiteks Leivategija -401 pikendatud kere ,tagaistuja saab jalad pikalt välja sirutada,iste pehme nagu limusiinis istuks,automaatkast jne.
või Fokseri masin ,selline oleks pidanud välja nägema mosse-401 uus mudel aastal 2014
Minu väiksed katsetused jäävad nende kõrval vaid asjaarmastaja katsetusteks. Ja muide ,kui sellest keegi tahab originaali teha,on ta samas seisus kus minagi,et originaal on vaid katus, 4-ust, kapott ja nina..

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Dets 2014 20:43
Postitas fokser
Ma vaatan, et sinu "väiksed katsetused" tulevad ikka päris hästi välja. Järgmise auto puhul võid julgelt midagi suurt ette võtta. Sinu pildid siin tekitavad kange tahtmise oma järgmise projektiga algust teha. Ma vist ei tohi siin rohkem vaatamas käija... :)

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Dets 2014 01:16
Postitas Lepik
Selles foorumis mitte käimine ei aita sind. Kui oled kord juba sellisest autoehitusest nakkuse saanud ,siis selle vastu ravi puudub.
Ja kui oled ka suvel (nagu ma märkasin ) suvesõitudest ja vanatehnika üritustest osa võtnud,siis neist saadud kaif ongi see mis
sind hakkab takka piitsutama,et teeks mõne veel ja veel ja ..........!
Minuga vist nii ongi , üks on valmis, teist teen ja kolmas on igaks-juhuks aianurgas ootamas. Ja ei kavatse neist ühtegi
originaalina taastada ,nad juba enne mind piisavalt ümber ehitatud. Palju huvitavam on see kui suudad ehitada selle auto ilusama ja
parema,kui ta tehaseväravast uuena väljudes oli. Või siis ehitada väliselt vana , sisult uuem ja võimsam.
Aga üks on kindel- 401-st uuemate poole ma ei trügi .

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Dets 2014 01:25
Postitas partnermosse
Lepik kirjutas: Aga üks on kindel- 401-st uuemate poole ma ei trügi .
Väärt ütlus kehtib selle kohta: "Iga sepp jäägu oma liistude juurde :) "