11. leht 16-st

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 18 Apr 2009 22:49
Postitas Niki88
Tänud huvi tundmast!
Uksega on vist nii et ikkagi karp ja koopaäär on valesti keevitatud,ei tea mida teha sellise probleemiga???

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 20 Apr 2009 01:21
Postitas kalmer_o
Pilt

Endalgi garaazis seda heledamat rohekat tooni 4 tulega 408 seismas.
Tekib küsimus, et mis ajast neile sinna tagumise piilari peale kabariit(?) tuled pandi?


Loodan et korrastamise isu ära ei kao ja ikka lõpuni teed!

Jõudu, jaksu ja paksu raha kotti!

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 22 Apr 2009 20:35
Postitas Niki88
Mõtlesin et homme lähen ja võtan tagasilla maha ja tõstan auto tagumiku kõrgemale pukkide otsa,et saaks korraliku ülevaate vajavatest keevitustöödest.Igaksjuhuks küsin et kas pärast kahetsema ei hakka seda tegu,nt et midagi oleks vaja paika panna kui sild on all???

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 22 Apr 2009 21:37
Postitas mart
Niki88 kirjutas:Mõtlesin et homme lähen ja võtan tagasilla maha ja tõstan auto tagumiku kõrgemale pukkide otsa,et saaks korraliku ülevaate vajavatest keevitustöödest.Igaksjuhuks küsin et kas pärast kahetsema ei hakka seda tegu,nt et midagi oleks vaja paika panna kui sild on all???
Õnneks veel sildade järgi keretõid ei tehta :D

ilma sillata endal sul lihtsam seal keevitada ja mässata. ainus asi on see, et poolraamid saaksid õigesse kohta tagasi ja lehtvedrude kinnitusaugud poolraamis omal kohal oleksid. natukene mõõtmist...

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 08:05
Postitas Tiit
Sul ei ole õnneks eriti oluline enam tagasilda all hoida. Poolraamid paistavad niikuinii puuduvat ning kerele on gaasiga keevitamine oma jälje jätnud (kõver küljekarbi ots).

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 20:13
Postitas Niki88
Pilt

Nüüdseks on tagumise sild maas(peaaegu).
Ühte lehtvedru kinnitust ei saanud lahti põhja all,amortisaatorid ja piduritoru ja kässaritross on lahti.
Mingiaeg tuleb siis materjali osta ning taguotsa keevitama hakata.Peale seda võtta esisild kaa lahti vast.
Aga see küsimus on ikka üleval,et kust saab plekki osta ning karprauda?
Keegi mulle soovitas Würth i nimelist kauplust..

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 20:18
Postitas Tiit
Vahepeal tulevadki vedrulehe tõmmitsatel mutrid lahti ainult pärast kuumutamist. Iseenesest võid tõmmitsa julgelt relakaga katki lõigata, kuna need on ühekordsed. Teine kord enam korralikult kinni tõmmata ei kannata.

Tagumised poolraamid soovitan soojalt teha nelikanttorust. Poolraami mõõtudele toru on täitsa saadaval. Plekist keeratud poolraamid jäävad väheke õrnaks.

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 20:37
Postitas Niki88
Üks idee on mul kaa.
Nimelt mossedel pole ju tagavara rattale piisavalt praktilist kohta.
Kui aga keevitaks näiteks vasakule poole pagasniku põhja "süvendi" (poolraami ja tagatiiva vahele)nagu Ladadel on,laiuselt mahuks ära(silmajärgi vaadates).Kas keegi on midagi sellist teinud?ideed?ettepanekud?
Või on üldse halb mõte??

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 20:51
Postitas RoTT
Mu mossel on juba selline süvend seal sees, eriti praktiline ta ei ole , nädalavahetusel saab pilte ka kui vaja ;)

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitatud: 23 Apr 2009 21:43
Postitas Kombimiis
Süvendi võid teha, aga kuskil pildil jäi nagu väga paistma, kuna Moskvich on suht suure kliirensiga. Auk tee põhja kindlasti, et saaksid vett välja lasta.
Edu keevitamisel, tööpõld on suur ja lai. Minu käed seda maagiat teha veel ei mõista, tulevikus loodan seda viga parandada.