11. leht 60-st

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 27 Mär 2011 20:15
Postitas viirusboy
Nii.. Täna sai pidurid õhutatud. 3 tundi maurasime selle kallal. õhu saime välja, st mulle ei tulnud enam niplitest, aga pidurid on ikka kuidagi kerged. Pedaal läheb ilma vaevata põhja.. Seega vist feilisime täna..

Pilt

Pilt

Lisaks, kuna mult rotiti antenn ära, sooviks uut.
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 27 Mär 2011 20:53
Postitas stern100
Pane käima, sõida vaikselt ning proovi pidurdada. Või pumpa pedaali paar kolm korda ning kui siis enam põhja ei lähe, on ikkagi kuskil õhk sees. Kui terve süsteemi korra kuivaks lasid, on selle väljasaamisega tükk tegemist :D

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 27 Mär 2011 21:05
Postitas viirusboy
stern100 kirjutas:Pane käima, sõida vaikselt ning proovi pidurdada. Või pumpa pedaali paar kolm korda ning kui siis enam põhja ei lähe, on ikkagi kuskil õhk sees. Kui terve süsteemi korra kuivaks lasid, on selle väljasaamisega tükk tegemist :D
Ma kardan ka et kuhugi jäi veel õhk sisse.. Sest kõik torud on uued pandud, kõik silindrid ja asjad on korralikult üle käidud.. Eks peab tegema ühe tiiru kuskil ja vaatama, kas on midagi.. Lumehanges tegemine pole ikka päris see.. :)

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 28 Mär 2011 10:05
Postitas hannes24
viirusboy kirjutas:
stern100 kirjutas:Pane käima, sõida vaikselt ning proovi pidurdada. Või pumpa pedaali paar kolm korda ning kui siis enam põhja ei lähe, on ikkagi kuskil õhk sees. Kui terve süsteemi korra kuivaks lasid, on selle väljasaamisega tükk tegemist :D
Ma kardan ka et kuhugi jäi veel õhk sisse.. Sest kõik torud on uued pandud, kõik silindrid ja asjad on korralikult üle käidud.. Eks peab tegema ühe tiiru kuskil ja vaatama, kas on midagi.. Lumehanges tegemine pole ikka päris see.. :)

soovitan alustada õhutamist kõige kaugemast otsast ehk siis tagant paremast rattast. enne võiks jooksma ka lasta vedeliku veits.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Apr 2011 18:50
Postitas hundu615
Kõik niplid lahti ja piduri pea silindrisse anda pisut rõhku ja lihtsalt veidi õli maha luristada ning varsti õhk väljas ja pidurid kännu taga.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Apr 2011 19:12
Postitas viirusboy
hundu615 kirjutas:Kõik niplid lahti ja piduri pea silindrisse anda pisut rõhku ja lihtsalt veidi õli maha luristada ning varsti õhk väljas ja pidurid kännu taga.
Tänan soovituste eest, kuid pole vist enam vaja, sõitime sõpradega puruks..

Niisiis.. Kuna neljapäevase Lääne Elu andmetel oli Kullamaal +20 kraadi sooja, oli vaja kähku päikest võtma minna.
Pilt

Kuna ise olin natuke joogine, viskasime pulti veits noorema, kuid paberitega juhi. Ilmnes teine takistus, ülevaatus ja kindlustus.. Kiire kõne sõbrale, kust saime numbrid. Kuna tal on ka 2140, punane ja tänavalegaalne kuid mootoriga mingid jamad.
Kiirelt asjad kokku ja minek. Mida lähemale Kullamaale jõudsime, seda ilusamaks ja rohelisemaks läks loodus. Tõesti kena oli +2 hopsti +20 kraadisesse loodusesse saada. Kõik oli ilus ja tore, kuniks hakkas õhtu saabuma ja asjad liikusiud miinuspooltele. Tekkis jää ja algaja juhi kogematusest lendasime kõik üle nipli. Keegi õnneks viga ei saanud. Kiirelt ajasime telefonid kokku ja leitsime tuttava, kes oli nõus meid ära transportima tee äärest.

Masin nüüd suht puru ja arvatavasti vanaruad.. Keegi juppe ei saa - kitsi ja hästi kade olen :rokib

Pilt
Pilt


Igaks juhuks võite pakkuda päikesesirme ja antenni.

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 01 Apr 2011 23:38
Postitas Kevin68
Jaaaa.. aprillinaljad on toredad asjad :lol

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 17 Apr 2011 23:14
Postitas viirusboy
Niisiis.. Üle pika aja võtsin end kokku ja tegin mosse kallal midagi. Esiteks avastasin et spidol on ees kilometraaži täitsa 114,4
Pilt
Kes sellist kellašablooni soovib, siis ma leidsin arvuti sügavikust üles.
Laupäeval toimus tagaklaaside vahetus mossedel. St. siniselt klaas punasele ja punaselt klaas sinisele.
Pilt Sinisele sai klaas nagu lupsti ette, punasel tekitas peavalu lahti tulnud laepolster. Selle liimimise ja sättimise alla kulus peaaegu terve päev. Vahepeal, kui liim kuivas, tekkis mõte sokutada midagi head taha aknalauale. Kuid ka see töö ei sujunud eriti kiiresti. Esmalt ei leidnud šablooni, tuli ise teha, teiseks väsis käsi ära neid auke puurides rääkimatta tangidega läbi lõikamisest ja neljandaks oli käia suht raske käes hoida ja kippus surisema ka natukene. Jäi selleks päevaks asi katki
Pilt Pilt
Pühapäeval esimene asi, laepolster.. Oli sunnik ikka ära vajunud. Egas siis midagi, uuesti liimima. Klaasi tihend oli liitekohast lahti tulnud, sinna ka liimi ja ühtlasi ka tihendi sooned kruvikeerajaga puhtaks. Edasi proovisin varuks olnud juhiukse aknaraami sirgeks saada. Õnnestus isegi aga paar kohta tahtis veel keevitust. Edasi hakkas klaasi paigaldamine.. Kohe üldse ei tahtnud paika minna. Vahepeal oli tunne et läheb puruks käte vahel kui üritasime suruda seda. Pika mauramise peale õnnestus see lõpuks omale kohale saada ja kõigil kolmel higimull otsa ees.
Pilt Pilt
Viimaselt pildilt on ka näha lõpuks valmis saanud auk. Järgmisena mõtlesin et pesen puhtaks aknalaua plastikkatte. Aga ei sittagi. Ilusasti ära pleekinud. Egas siis midagi, leidsin keldrist vana valge veljevärvi, mis on 5 aastat vana juba ja sellega värvisin katte üle. Pean tunnistama et minuarust jäi vägagi ilus. Soovitan teistelegi!
Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Juttu räägiks kõrvale niipalju et see svamm mis seal katte all oli, nokkisin ära ja lõikasin mingist kilest, mis parketi alla pannakse uue jupi. Ja selle plastiku sisse neid auke teha oli ka paras keberniit. Alguses noaga, rauasaega, plekikääridega, siis puurisin samamoodiauguringi ja lasin noaga pärast siledaks. 3 korda lõikasin näppu ka krt.. Ja taaskord tuli õhtu ja nii ta jäi
Pilt
Nädalake eemal ja siis Reedel toimetan edasi. Lähitulevikus on vaja pidurid üle vaadata ja arvatavasti ka mootoril veesärk puhtaks pesta. Nõuandeid, kuidas seda teha? Plokikaane tihend tahab ka vist vahetust.

Marko

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Apr 2011 12:56
Postitas viirusboy
Eile siis muud ei teinudki, kui jebisin selle tihendi kiilu paigaldamisega. Jube tüütu töö oli.
Spets töörist ilmus ka sellejaoks välja. Pintsliga õli vahele ja läks punnitamiseks.
Pilt
Selline näeb välja see tööriist, millega kiilu paigaldamine peaks olema kui lapsemäng.
Pilt

Pilt
Ja see kiil läks nii hästi paika et jupp jäi puudu isegi. Õnneks oli olemas vana katkine kiil, sealt sai jupi vahele võetud.
Pilt
Ja siis vaatasin ja mõtlesin et mdia teha selle põrndaosaga, kuhu aku ümber kukkus. Esialgu puhastasin ära. Aga sovitage mdiagi, mida sinna peale määrida et varsti jalad õue ei vajuks.
Pilt

Re: AZLK 2140 (11.10.85) viirusboy

Postitatud: 23 Apr 2011 17:20
Postitas Killa
Lase rellaka traatharjaga üle viska värv peale. Endal kombil lendas mootoriruumi laiali aku siis see sõi värvi ära, aga rooste läks alles aasta pärast :)