Re: AZLK 2140, 1978 Indrek06
Postitatud: 21 Mai 2011 22:18
Taha logarid ja porilapakad ka siis väljast väga ilus!
Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Ei usu, et nõelklapp praak on. Enne nõelklapi vahetust oli sama jama, kuid siis ajasin süü kulunud nõelklapi peale.Edel kirjutas:Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Lihvimine käiakivil on siiski kindlam. Nõelklappi saab ka soveldada. Praagi (uue) klapiga puutusin ka ise tänavu talvel kokku uue remontkomplekti ostes ja sai siis vana tagasi pandud. Usun,et üle soveldades saab seda uut ka kasutada.
Vaata, kas nõelal on kulumisrant ümber?! Kui on ,siis tähendab see seda, et nõel vajub ujuki tõusmisel rohkem nõela avausse,mida ta sulgema peaks ja selle võrra rohkem tuleb kütust peale ujukikambrisse.Reguleeri ujuk nii,et karpa ujukikambris oleks kütuse nivoo 18-20 mm.Seda juhul kui karburaatoriks DAAZ tüüpi. Vajadusel vaheta nõel mis ei oma kulumise jälgi või sellise vastu mille otsas on väike muna ja selle ümber võruks väike kummirõngas(ise pean neid parimaiks kuna ei teki kulumise jälgi).indrek06 kirjutas:Ei usu, et nõelklapp praak on. Enne nõelklapi vahetust oli sama jama, kuid siis ajasin süü kulunud nõelklapi peale.Edel kirjutas:Bensu lekkimine võib olla ebatiheda nõelklapi viga (uus võib praak olla) või on karburaatori kaantel kruvikinnituskõrvad ülepingutamisest ära kaardunud ja nendevaheline tihend ei pea. Kaaned tuleks sirgeks lihvida või proovida topelt tihendit. Hiljuti Ladale proovisin ja sain pidama(leket enam ei tekkinud), vaatasin vaid,missugused kõrvad olid rohkem kõverad siis neid pingutasin vähem.indrek06 kirjutas:Sidur ja pidurid korras nüüd, kahjuks testiringile ei jõudnud, kuna karbuss otsustas kõvasti benssu välja ajama hakata. Eks ostan nüüd karpale remontkomplekti.
Lihvimine käiakivil on siiski kindlam. Nõelklappi saab ka soveldada. Praagi (uue) klapiga puutusin ka ise tänavu talvel kokku uue remontkomplekti ostes ja sai siis vana tagasi pandud. Usun,et üle soveldades saab seda uut ka kasutada.
Igatahes.. meisterdasin täna karpale uued tihendid ja ladusin kokku tagasi. Panin auto käima ja peale natukest aega käimist hakkas mootor kõvasti vahele jätma ja otsustas välja surra. Õhukopsiku kaant eemaldades nägin, et lõõrid olid peaaegu ääreni bensiini täis valgunud ja bensiini jooksis sinna ainult rohkem juurde. Ei tea mis pagana jama see nüüd veel on. Ujuk uppunud polnud ega nõelklapp kinni kiilunud. Samuti on kõik asjad karpas õigel kohal. Lähen vist homme lammutusse ja otsin sealt mingi muu karpa, mis mossele sobib. Katsetamiseks või nii.