102. leht 242-st

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 27 Jaan 2012 23:50
Postitas partnermosse
Edel kirjutas:
SanderV kirjutas:ime ka et kinni jääd kui 30cm lund katusel D:
Hei rahvas, lükake enne sõitu lumi ikka maha! Teate kui halb on ise sellise "lumememme" taga sõita, "lumetuisk" piirab nähtavust päris korralikult!
Ega sellest ennem aru ei saada kuniks samasugune "lumekoorem" neid endid sunni roolis olles vanduma, et eessõtja pole autot puhtaks rookinud :D
Aga muidu on arusaadav, et dokke pole ja niisama proovisõit ;)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 28 Jaan 2012 10:26
Postitas Järvpõld
Isegi üritan alati auto üleni puhtaks teha, kuid olen isegi sellise hangega sõitma läinud, kuna kiire on olnud.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 01 Veebr 2012 20:09
Postitas stern100
Hommikune käivitus kollasega -23 kraadi juures. Käima läks ilusti. Lasin 10 minti soeneda. Minek kooli poole, kui 2km pärast selgus kurb tõsiasi et seesolev ollus on tolle külmakraadi juures natuke lahjaks jäänd ning temperatuur kippus sinna keemise kanti juba. Egas midagi. Natuke seisin tee ääres ning sõit võis jätkuda. Lõpuks hoidis tempi ilusti 80ne juures kui salongiradiks lahti ei sulanud ning 22km sai kulgetud tuimade näppude ja varvastega. Koju tulles sulas lahti ka soenduse radikas ning sõit oli juba väheke mõnusam :D Kodus kuulasin et miski krõbiseb väga imelikult kapoti all. Arvasin et veepump kahjustada saanud tänu jääle. Rihm maha, mootor käima, vaikus. Selge, kuna geneka laager veeres ilusti, sai siis veepump suures tuhinas välja vahetatud. Rihm peale, pingule uuesti. Ikka ragin sees. Selgus et viga on hoopis geneka laagris mis ilma pingeta veereb ilusti, kuid rihma pingega hakkab raginat tegema. Küsimus, kas keegi teab täpseid 412 geneka laagri mõõte vms? Kuidas laagri geneka seest kätte saab? Samuti sai peale veepumba vahetust sisse valatud ikka vähe kangem tosooli segu.
Kui õnnestub, käin reedel veel kollasega kanali peal, kus tahaks siis ära lahendada geneka mure, äkki vahetada välja pragulised püksid, samuti tahab sumpa väheke keevitamist, vaatan üle veel tagasillaõli ja käigukastipadja olukorra.

Pilt

Pilt

Kuna värviline oli mul ka seal kus kollast remontisin, sai seegi käima pandud ning tosoolile liiter -72 kraadist peale kallatud. Andsin siis sõbrale ka plokkdiffrit proovida ning muljed olid head :D Ise ootan laupäeva, et värvilisega rajale minna.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 01 Veebr 2012 20:16
Postitas SanderV
mis asi on -72ne

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 01 Veebr 2012 20:20
Postitas stern100
SanderV kirjutas:mis asi on -72ne
Neoonrohelise ja kollase vahepealse värviga paks kontsentraat.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Veebr 2012 01:24
Postitas SanderV
see sobib tosooliga v.. ärkab ellu ka sul midagi seal torustikus pärast midagi :D

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Veebr 2012 07:44
Postitas moskiito
esiteks, dosooli ja antifriisi ei tohi segamini segada
teiseks, konsentraadi peale valamine ei anna soovitut tulemust sest konsentraat külmub ise suht madalal miinuskraadide juures. näiteks sinu öeldud -72 vedeliku konsentraat külmub juba -10 kraadi juures. Enne sissevalamist tuleb konsentraat koos veega õieti ära lahjendada, siis saad oma -72 kraadise vastupanuvõime.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Veebr 2012 08:04
Postitas stern100
moskiito kirjutas:esiteks, dosooli ja antifriisi ei tohi segamini segada
teiseks, konsentraadi peale valamine ei anna soovitut tulemust sest konsentraat külmub ise suht madalal miinuskraadide juures. näiteks sinu öeldud -72 vedeliku konsentraat külmub juba -10 kraadi juures. Enne sissevalamist tuleb konsentraat koos veega õieti ära lahjendada, siis saad oma -72 kraadise vastupanuvõime.
Esiteks, mul ongi jahutussüsteemis sees ainult selles kontsentraadist tehtud vedelik. Teiseks, miinus 25 kraadiga oli see kontsentraat sama vedel nagu alati. Kolmandaks, asi saigi kollasel enne ikka ära segatud, kui sisse valasin.

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Veebr 2012 18:02
Postitas partnermosse
-72 kontsentraat hakkab kylmuma alates -73 kraadi. Veega lahjendatakse selleks,et saavutada numbriliselt väiksemaid vajalikke miinuskraadidega vedelike segusid. Ja sõna "kontsentraat" ütleb juba enda eest, et see on kange algaine mida saab lahjendada :)

Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100

Postitatud: 02 Veebr 2012 22:17
Postitas mario
üldiselt kontsentraat on kõikse lahjem. Need, mis on "tavalised" on kontsentraadia -15 kraadi, veega 1:1, saavutab -40 kraadi. Kangemad on ise juba igat sorti dietüleen- ja muude alkoholi lisanditega. Rääkimata dispersantidest.