105. leht 243-st
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 19:05
Postitas stern100
Kas keegi oskab äkki öelda mis suurusega düüsid peavad olema 2101 mehhaanilisel karpal mis mõeldud mossele? (2101-1107010-11)
Hetkel õhudüüsid 140/190 ja bensu omad 120/128.
EDIT: Liiga foorumist juba lugesin välja et need originaalid..Seda infot oli vaja selle jaoks et ei jõua kollast tankida kui vaja vahepeal koolis ka käia sellega
12+ sajale käib üle jõu. Nüüd läheb peale 01 mehhaaniline karpa, millega sõitsin laupäeval väga ökolt värvilisega lumerada ( hommikul sai sisse valatud umbes 21 liitrit, soendasin autot pool tundi, sõitsin rallile 10km. Kohapeal käis auto kokku tunni julgelt, sõitsime vennaga kokku 6 starti ja siis koju tagasi 10km, ning nüüd tõmbasin paagist veel 10 liitrit välja ja törts jäi veel sissegi)
Usun et jäärajal pole seda toorest jõudu, mida k126 annab, nii väga vaja
Kui helerohelise kord lume sulades liikuma saab, siis viskan kollasele kruusaralli tarvis k126 jälle peale tagasi. Värvilisele viskan nüüd ühe teise k126-e. Kui mahti on siis arvutan varsti ka selle 01 küttekulu välja.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 21:03
Postitas TALUPOEG TALUJA
stern100 kirjutas:Kas keegi oskab äkki öelda mis suurusega düüsid peavad olema 2101 mehhaanilisel karpal mis mõeldud mossele? (2101-1107010-11)
Hetkel õhudüüsid 140/190 ja bensu omad 120/128.
EDIT: Liiga foorumist juba lugesin välja et need originaalid..Seda infot oli vaja selle jaoks et ei jõua kollast tankida kui vaja vahepeal koolis ka käia sellega
12+ sajale käib üle jõu. Nüüd läheb peale 01 mehhaaniline karpa, millega sõitsin laupäeval väga ökolt värvilisega lumerada ( hommikul sai sisse valatud umbes 21 liitrit, soendasin autot pool tundi, sõitsin rallile 10km. Kohapeal käis auto kokku tunni julgelt, sõitsime vennaga kokku 6 starti ja siis koju tagasi 10km, ning nüüd tõmbasin paagist veel 10 liitrit välja ja törts jäi veel sissegi)
Usun et jäärajal pole seda toorest jõudu, mida k126 annab, nii väga vaja
Kui helerohelise kord lume sulades liikuma saab, siis viskan kollasele kruusaralli tarvis k126 jälle peale tagasi. Värvilisele viskan nüüd ühe teise k126-e. Kui mahti on siis arvutan varsti ka selle 01 küttekulu välja.
Minu rohelisel vana 01 karbuss,millel siis vaakumitoru puudu. Düüsid ujukiruumis siis 125 ja 130,õhu omasid peast ei mäleta. Trassil 90-ga sõites 9 l. -100 le. Talvel kindlasti 10. Linnas 14-15 l.....
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 21:53
Postitas Edel
stern100 kirjutas: (2101-1107010-11)
Kuidas see sul töötab?
Mu Mossel sama karba peal aga vaatamata kõikidele püüdlustele mina seda korralikult tööle pole siiani saanud, töösoojalt kohapeal gaasitades on nagu kõik ilus aga kiirendades kipub puterdama, eriti veel külma mootori korral.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 22:04
Postitas stern100
Edel kirjutas:stern100 kirjutas: (2101-1107010-11)
Kuidas see sul töötab?
Mu Mossel sama karba peal aga vaatamata kõikidele püüdlustele mina seda korralikult tööle pole siiani saanud, töösoojalt kohapeal gaasitades on nagu kõik ilus aga kiirendades kipub puterdama, eriti veel külma mootori korral.
Üllatavalt hästi kusjuures. Oma värvilisega olen sellega 2 aastat ikka sõitnud külasprinte ja asju. Vahepeal sai ujuki taset natuke tõstetud ainult sest kippus kuivale jääma kiirendades.
Külma mootoriga poole toorega ei taha õieti sõita jah, peab teist ikka päris palju peal olema. Ilusti hakkab alles tööle kui mootor 80kraadi juures. Kuid külmast peast, 1 min käib toorega ning siis võib juba toore sisse tagasi lükata. Jääb ilusti vääga madala pöördega tiksuma. Eks nüüd kollase peal proovin, kas maanteel ja jäärajal ka sellega sõita kannatab.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 23:23
Postitas partnermosse
Kui ma õieti aru sain, siis soovid veits ökomalt sõita. Võid proovida düüse - õhk 1 kamber 150 - 2 kamber 170; bensiini düüsid siis vastavalt 1 kamber -112 või 120 ja 2 kamber 157
Ja kütuse ülemineku süsteemi düüsiks pane 0,8-ne 0,6 asemele.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 23:24
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:Kui ma õieti aru sain, siis soovid veits ökomalt sõita. Võid proovida düüse - õhk 1 kamber 150 - 2 kamber 170; bensiini düüsid siis vastavalt 1 kamber -112 või 120 ja 2 kamber 157
Veits ökomalt, kuid asi peab suutma pehme lume sees ja jää peal ikka natuke liikuda ka
Aga tänud soovituste eest
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 07 Veebr 2012 23:29
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:partnermosse kirjutas:Kui ma õieti aru sain, siis soovid veits ökomalt sõita. Võid proovida düüse - õhk 1 kamber 150 - 2 kamber 170; bensiini düüsid siis vastavalt 1 kamber -112 või 120 ja 2 kamber 157
Veits ökomalt, kuid asi peab suutma pehme lume sees ja jää peal ikka natuke liikuda ka
Aga tänud soovituste eest
Ise olen sõitnud ja pole nagu hullult aeglaseks jäänud.... Aga ! raske jalaga tallajale pole nagu mõtet ökot panna, "kets" peab ju ringi käima...
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Veebr 2012 20:44
Postitas macco
Küsimus mul selline, et kuidas on Sul tehtud selle mosse madaldus:
Tahaks nimelt oma masina ka sama madalaks saada.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 08 Veebr 2012 21:02
Postitas stern100
macco kirjutas:Küsimus mul selline, et kuidas on Sul tehtud selle mosse madaldus:
Tahaks nimelt oma masina ka sama madalaks saada.
Asi lihtne. Tagaots- all 2140ne vedrupakud kuue lehega, kus altpoolt kolmas leht tagurpidi keeratud ning klambritega otstest ilusti kinni. Kui kedagi autos ei istu, on tagumise poolraami ja sillapealse kummipuksi vahe 1-2cm. Ehk kui juba kahekesi autos olla siis kannab tagaots põhimõtteliselt raamide peal õrnalt.
Esimese otsaga niiet võta aga keerde maha, kui ei karda silda ära lõhkuda. Ise võtsin vist vanadel vedrudel keeru maha ainult. Selle madala rehviga tundub veel madalam kui reaalselt on. Kui ära ka hoogu satu kui sillatala kõva pole. Nimelt alumiste õõtsade leevenduspuksid tagusid silla sisse augu, mille tõttu said esimesed gaasiamordid rikutud. Kui selle augu keevitasime kinni ning saab jälle anda. Aga muidu, karterikaitse ikka alla ja anna minna
EDIT. kui plaanid kasutada laia velge (mingi 6.5 v 7 tollist laiuse poolest) ja suht laia rehvi (mul nende velgede peale 205), siis pead koopa sisemise ääre üles lööma, nagu see terav rant mis tunda on, kui näpuga katsud koopa seestpoolt. Tagumised logarid tuleb anyway kohe eemaldada.
Re: 2 x IZ 412 IE 1987 ; IZ 412 IE 1984 stern100
Postitatud: 12 Veebr 2012 21:12
Postitas stern100
Väike teaser siis Haapsalu jäärajast, kus täna sai käidud.
Ei ole see jäärajasõit eriti käpas
Nooremalt vennalt sain igatahes lüüa. SU klassis oli seekord 8 autot, millest mossed püüdsid sigullide vastu II,III,IV ja VIII(mina) koha.
All uued master selle aasta protikad aga rõhku oli vist rehvides tiba vähe. Eks teinekord proovime vähe teise strateegiaga siis, aga vähemalt saab kogemust
Varsti peaks ka rohkem pilte tulema.
EDIT: juba hakkab tulema