Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
viirusboy kirjutas:Sooviks sellest mossest rohkem teada. Diisel 2141 oleks ju ülibueno. Aga 40kw on minuarust vähe.
Meie liikluses võtab nii 50 km/h kui ka 90 km/h välja. Rohkem pole ju vaja
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
viirusboy kirjutas:Sooviks sellest mossest rohkem teada. Diisel 2141 oleks ju ülibueno. Aga 40kw on minuarust vähe.
Meie liikluses võtab nii 50 km/h kui ka 90 km/h välja. Rohkem pole ju vaja
Omaniku jutu järgi pidi võtma üle saja lahinal..... 130 oli ära proovinud. Kui suviti lubati 110 lasta siis pidi vabalt sõita saama.
Muideks,omanik lasi hinna 600 peale juba,kiirustage!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Paistab, et müüja ei ole mudelitega kursis. Jutus jookseb koguaeg "pirukas" ja M424 on küsimärgiga. Arvatavasti mõni IZ-2715 sugune aparaat.
Aga ootaks mõnda kindlamat teavet.
Et kas reaalsus vastab ka piltidele (tundub originaalvärv, roostevaba, garaažiauto)? Kapott ja pagasiluuk istuvad kuidagi imelikult et see ei tundu päris nii nagu olema peaks?
... aga teemasse paar ilusat masinat auto24-st veel:
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks