12. leht 93-st
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 09 Sept 2009 22:17
Postitas Edel
Veepump tegelikult päris pidama ikka ei jäänud,lekib natuke ikka samast kohast kust enne (kõige parempoolne liide ja kus on need 2 "auku",sellest alumisest august lekibki). Krt,just sinna oskasin silikooni vähe panna! Kui vee sisse kallasin,natuke töötata lasin ning väike tilk välja immitses alles siis nägin. Esialgu tuleb nii vähe,et rohkem esialgu ei surgi aga hoian silma peal.
Ka selle esikapoti alla jääva kummiriba alla,kinnitusaukudesse ja ümber panin silikooni. Esiklaasitihendile panin terve allosa salongi poolt silikooniriba. Sealt ei tule,kontrollitud. Ainus viis on silikooni suruda väljast esiklaasi tihendi vahele. Selle töö võtangi homme ette (ülakorruse vanamees vihma ei lubanud,saab selle töö ära teha).
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 09 Sept 2009 22:29
Postitas stern100
Suru terve ring kui võimalik, ma sain ainult alumised nurgad tehtud, üksi ei saanud hästi.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 10 Sept 2009 18:22
Postitas Tiit
Ega see silikoon nüüd mingi imeasi ka ei ole. Seda olemasolevat tihendit on praktiliselt võimatu veekindlaks muuta. Uus tihend (millel ei ole enam iluliistu küljes) maksab umbes 100.- Tollega on võimalik juba isegi liimi ja silikooni vabalt veekindlaks saada klaasid.
Minu mõte veepumba juures oli pigem see, et seal on seda silikooni liiga palju. Suure tõenäosusega on seda ka veepumpa sisse pressitud ning rändab mööda jahutussüsteemi ringi ning hakkab ummistusi põhjustama.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 14 Sept 2009 23:03
Postitas Edel
Täna sai siis esimene ots tööle ja koju sõidetud (ca. 30km) ning tulid välja veel vigu,mida enne paarikilomeetriste otsadega tähele ei pannud. Mootor tahab väikestel pööretel (alla 2500) rahutult töödata. Jagaja kontaktid viilisin kohapeal ilma küljest võtmata üle ning kontrollisin ka juhtmeid. Ainus tõsiseltvõetavad vead on vast erinevad süüteküünlad ja süütepoolil ühel klemmil maha keeratud keere (jagajasse minev juhtmeots). Krt,mitte ühtegi teist kolme klemmiga süütepooli pole mul enam alles mida asemele panna! Kunagi oli mul neid mitu tk vedelemas aga kuhu krt nad kõik saanud on,pole aimugi!
Kuni raha laekub,peab kuidagi läbi ajama.
Kas katkesti kontakte väikse muukviiliga võib puhastada? Ise just sellega tegin ning ka suruõhk oli käepärast kohe võtta.
Neljanda silindri küünla pidin varem korra välja vahetama sest too lihtsalt ei töödanud.
AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 16 Sept 2009 22:59
Postitas Edel
Eile sõitsin ja mõtlesin,miks esimesed veljed piduriklotsi tolmu täis on ja mingi aeg paremale kiskus. Täna tõstsin ükshaaval rattad üles ja selgus,et esimesed pidurid peal. Subbordi kolvid kinni jäänud.
Sai siis rattad alt ja piserdatud pisut õli kolbidele ja neid heebli ning piduripedaaliga edasi-tagasi liigutades sai nad paremini liikuma. Vasakult poolt sain klotsid eest ära aga paremalt oli üks splint kinni roostetanud ning ei hakanud seda ära lõhkuma.
Pärast kodus rattarumme katsudes üks pool ikka kuum,teine leige. Tahab veel töötamist,4 aastat seismist pole hästi mõjunud.
Esimest korda siis proovisin selle Mossega ka "täiega" anda. Tulemus on siin
http://www.youtube.com/watch?v=U6PufLYL ... annel_page
Kolmanda käiguga jõudis enne 110km/h juba 5500p/min täis. Paistab,et spidokas suurematel kiirustel annab pisut "järgi". Tahho ja spido näitusid võrrelda näiteks kiirustel 50 ja 100 on isegi päris täpne.
Muidu on minu käest läbi käinud Mossedel on kolmandaga 5500p/min ikka seal 115km/h peal ja 120km/h neljandaga nii 4300p/min ja kiiruse suurenedes hakkas spido järjest enam valetama suurema numbri poole.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Sept 2009 14:11
Postitas Kevin68
Ma ei mõista, miks niiviisi vene autole piitsa anda. Saan aru, kui on mingi ulme "tjuuning" püss või siis lishalt põllurallikas.. kuid see on lishalt orginaal seisundis päevi näinud 2140.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Sept 2009 14:15
Postitas abc
Vahet pole mis autoga tegu on, aga kõik nad tahavad aeg-ajalt piitsa saada. Vastasel juhul hakkaks lihtsalt sammal nende mootoris kasvama. Lõõrid tuleb ikka puhtaks kõhida!
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Sept 2009 18:24
Postitas Varblane
Kevin68 kirjutas:Ma ei mõista, miks niiviisi vene autole piitsa anda. Saan aru, kui on mingi ulme "tjuuning" püss või siis lishalt põllurallikas.. kuid see on lishalt orginaal seisundis päevi näinud 2140.
Mina ei mõista, et Sina ei mõista!Mõistad?
originaal masinaga ei tohigi kiiresti sõita või?Sa peaksid filmi Ghonshiki vaatama, siis saad aru vb.Pealegi on kõiki osasi mossele saada ja kui midagi katki läheb siis parandatakse ära.Drive it like you stole it!
Thjuuning püssiks kutsuks ma midagi millel rõvedad spoilerid ja tulukesed küljes, kiirust need ei anna juurde.Õige väljend oleks ilmselt forsseerimine, vot see aitab paremini edasi minna.Kes see ikka ainult garaasis masinat tolmust lakkub?
Igatahes hea oli vaadata seda viimast videot.
Tõmbas näo naerule kohe, mul vähemalt.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Sept 2009 18:43
Postitas TheoK
Nõustun "kiirendajatega".
Olin ise aasta-paar tagasi hädas mootori järeldetanatsiooniga. Mosseliigast soovitati kiiremini (kõrgematel pööretel) sõita. Ja olgem ausad, ega ma üldjuhul seal metsavahel kiiresti ei sõida, podistan vaikselt. Aga paaril korral kiiremini (üle saja) sõita ja detanatsioon sai vähemaks.
Re: AZLK-2140 1981 Edel
Postitatud: 17 Sept 2009 20:35
Postitas Edel
Mul kipub ka vahel mootor edasi käima peale süüte välja keeramist.
Ega see piitsa andmine nüüd niiväga hull ka pole. Eelmise Mossega sai peaaegu iga päev ikka nii antud ja kestis ka aga no lõpuks väsis ära. Üldse sai tollega ikka päris korralikult "tuld" antud,praegu isegi mõtlen,kuidas ta üldse nii kaua vastu pidas!
Ladaga sõitsin terve viimase aasta iga päev nii et tihti näitas tahho 5000-5500. Minu käes on see sõitnud poolteise aastaga 24 000km ja kolinat mootorisse pole veel saanud...
Päris koguaeg ka gaas põhjas ei sõida,liiga väsitav on aga vahest võib seda omale lubada.
Ma vist olen seda varemgi lausunud: Ma naudin iga oma keharakuga kui automootor töötab oma viimasel piiril!