12. leht 36-st
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 15 Dets 2011 19:45
Postitas moskiito
sain kaugtulede kotermannile jälile. Seda põhjustas ikkagist relee. Nimelt klemmid seal sees oli kaks viga. esiteks tehase praak kuna klemmid olid maksimaalsel kaugusel teineteisest ning teine viga oli see et klemmid olid kergelt põlenud, täpselt nii palju et vahel andis kontakti ja vahel ei annud. Painutasin klemmi paika ja nüüd töötab. Aga krt enne seda sai rool ka maha võetud ja tulede lüliti ära kontrollitud. Ei meeldi elektrisüsteemis kotermanni otsingud.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 16 Dets 2011 01:38
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:sain kaugtulede kotermannile jälile. Seda põhjustas ikkagist relee. Nimelt klemmid seal sees oli kaks viga. esiteks tehase praak kuna klemmid olid maksimaalsel kaugusel teineteisest ning teine viga oli see et klemmid olid kergelt põlenud, täpselt nii palju et vahel andis kontakti ja vahel ei annud. Painutasin klemmi paika ja nüüd töötab. Aga krt enne seda sai rool ka maha võetud ja tulede lüliti ära kontrollitud. Ei meeldi elektrisüsteemis kotermanni otsingud.
Rõõm kuulda, et korras nüüd. Aga see, et rool maas oli ja lüliti kontrollitud, on ainult sulle endale heaks teadmiseks, et seal viga pole
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 21 Dets 2011 19:02
Postitas moskiito
paistab et USA-s on uudiseks et mossel 4 kolviga suppordid ees käivad. Üks oli täitsa imestunud kui pilti nägi
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 21 Dets 2011 19:27
Postitas MAZ
Ma näitaks neile käigukangi plaati koos hoovastikuga,see üsna sarnane MOPARi autodele
aga sarnasusi on veel.....
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 24 Dets 2011 11:49
Postitas moskiito
sain ahju nüüd ka hästi tööle, ideaalne veel ei ole kuid akna puhub juba üsna varajases staadjumis puhtaks. Võrreldes originaaliga puhub see 3x kiiremini akna puhtaks.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 09 Jaan 2012 09:04
Postitas moskiito
niipalju uuendaksin teemat et auto sai nüüd NGK küünlad peale ja praegu olen nendega väga rahul. Mootor hakkas paremini tuksuma ja jõudu tuli ka juurde. Lisaks ossin uued juhtmed kuid nood ei meeldi mulle. lähen täna automaailma korralike juhtmetele järele. Kui keegi soovib, võin praegu peal olevad uued juhtmed 5 euriga ära anda. poes maksin nende eest 7 euri.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 13 Jaan 2012 23:10
Postitas moskiito
sai siis mootori kallal käidud esimest korda ja klappe reguleeritud, asi läks paremaks kuid ikka viskab koormusega klappid plagisema, vaiksem kuid ikka häirib.
samas sain infot et mokitsale on peale pandud ka ventileeritavad kettad. siin on paar laenatud pilti modifitseeritud supportitest.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 13 Jaan 2012 23:46
Postitas ABS
See et klapid klõbisema hakkavad on sellest et süüde on varane.Teinekord tuleb pärast iga tankimist süüdet hilisemaks keerata et klapid ei jääks.Siit ka suuuuur tänu kütusemüüjatele või kes iganes seda kokku miksivad
Kusjuures minumeelest raamatus on öeldud et süüde on siis õige kui töösooja mootoriga kiirusel 50 km/h neljanda käiguga järsult gaasi vajutades klapid korra klõbisema hakkavad.
Kui seda klõbisemise häält mõtled.Muidugi ei tohi nad klõbisema jääda.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 14 Jaan 2012 01:12
Postitas Mossematk
ABS kirjutas:See et klapid klõbisema hakkavad on sellest et süüde on varane.Teinekord tuleb pärast iga tankimist süüdet hilisemaks keerata et klapid ei jääks.Siit ka suuuuur tänu kütusemüüjatele või kes iganes seda kokku miksivad
Kusjuures minumeelest raamatus on öeldud et süüde on siis õige kui töösooja mootoriga kiirusel 50 km/h neljanda käiguga järsult gaasi vajutades klapid korra klõbisema hakkavad.
Kui seda klõbisemise häält mõtled.Muidugi ei tohi nad klõbisema jääda.
See,millest sina kirjutad, pole mitte klapiklõbin, vaid detonatsioon. Detonatsioon on praksuv heli, mis tekib küttesegu ülikiirel ja kontrollimatul põlemisel.
Ärge ajage neid asju omavahel segi...
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Postitatud: 14 Jaan 2012 02:37
Postitas ABS
Oki,sain asjadest valest aru