12. leht 24-st

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 19 Veebr 2012 16:04
Postitas MAZ
Selle K-126H tööle saamine on paras kunst, enamus vigasid on seotud sellega,et teine abilõõr ei taha avandeda ja kui avaneb ei tule sealt ,mitte tilkagi kütet sisse(Loe: katkine kiirenduspump). Üle uputamine on tavaline nähtus, ökonoomsusest ma parem ei räägi.
Minu meelest juba selle karburaatori ehitus on nõnda haige,et seda tööle saada korralikult polegi võimalik.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Veebr 2012 20:38
Postitas kOll
Ptüi-ptüi-ptüiii, kolm korda üle õla aga tundub nagu hetkel olen karpaga sõber.

Purunenud jagaja rootor jäi pihku täna Diilitsa juhtmeid ja kaant peale proovides.
Samas kogu jagaja loksub horisontaalselt oma pesas, üles-alla ei liigu.
Igaljuhul mootor töötab ikka samamoodi ainult 2 pütiga.
Vigastel püttidel sädet kontrollides tekib see ainult siis, kui küünalt hoida 1-3 mm eemal mootorist, massi pannes kaob...? Mis anomaalia see on?

Teed on nii mõnusalt lumised, ai kus tahaks Pirossiga kimada :cry

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Veebr 2012 20:45
Postitas MAZ
Ma arvan,et vaheta välja terve jagaja,see loksumine seal hea pole, samuti on olnud 412 mootoriga ka seda nalja,et altpoolt on jagaja jala hambad ära kulunud.
Sädeme anomaalia võiks panna siiski massi probleemiks, soovitan lase vasemääret massijuhtme kinnituskohale.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Veebr 2012 20:54
Postitas stern100
Jagaja jala lõtk ei ole jah hea näitaja. Kui võimalik, pane peale uus jagaja. Saad heitgaasid väga madalaks ning samuti auto tiksub nagu kellavärk, ei mõtle isegi ühtegi lööki vahele jätta :)

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Veebr 2012 23:28
Postitas viirusboy
Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 21 Veebr 2012 23:51
Postitas 27151
viirusboy kirjutas:Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?
Tradilost on võimalik saada terve jagaja ja see hind oli meeletu. Kui ma ei eksi siis ta oli midagi sinna 20- 30Euro kanti.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2012 08:19
Postitas stern100
27151 kirjutas:
viirusboy kirjutas:Ma kűsiks et kust ja mis hinnas oleks võimalik uut jagajat saada?
Tradilost on võimalik saada terve jagaja ja see hind oli meeletu. Kui ma ei eksi siis ta oli midagi sinna 20- 30Euro kanti.
Volgas oli 650 krooni ennemuiste. Täiesti komplektne.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2012 20:06
Postitas Urukoer
Volgas on viimasel poolel aastal, juppide hinnad ikka väga kirveks läinud.

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2012 22:45
Postitas Jossu
nojah, kirveks või mitte, vähemalt on teie autodele saada midagi. Sapakale võid mitmekordset hinda ka juppidele pakkuda, ikka ei saa. Ja 650eek ei ole ükspuha mis muu tänapäevase autoga võrreldes tutika jagaja eest mittemingi summa. Te arvate jah et auto said 3000eek, eest siis järelikult jupid tuleb ära jagada selle hinna vahel, paraku nii pole...

Re: IZ 2715 /1983/ - k.G.B. -

Postitatud: 22 Veebr 2012 22:50
Postitas stern100
Jossu kirjutas:nojah, kirveks või mitte, vähemalt on teie autodele saada midagi. Sapakale võid mitmekordset hinda ka juppidele pakkuda, ikka ei saa. Ja 650eek ei ole ükspuha mis muu tänapäevase autoga võrreldes tutika jagaja eest mittemingi summa. Te arvate jah et auto said 3000eek, eest siis järelikult jupid tuleb ära jagada selle hinna vahel, paraku nii pole...
Kusjuures. See 650 krooni on minu arust täiesti normaalne. Näiteks mul oli süütemängus kala sees ja no ei saanud heitgaasi paika. Viskasin siis külge tutika jagaja koos kaane ja muude juttudega, uued silikoonist küünlajuhtmed ja uued küünlad. Kogu süütemäng läks 1000 krooni kanti. Ülevaatusel vanadel mokk töllakil...et kuidas ma mossega gaasid nii maha saan. Süüde oli veel tunde järgi paika sätitud, mitte lambiga. See aasta sai veel ka odavalt, 60 euri eest ostetud peale tutikas 2141 plokikaas, komplektne, mis peaks mootorit veel tihedamaks tegema ja seega idee poolest gaase veel alla tooma...äkki.