12. leht 17-st

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 01 Juul 2014 20:55
Postitas väikevend
Oli küll jah, ma räägin, et mul on teisele poole ka litakat vaja, saab selle ka ära vahetada.

Niisiis, üle sai värvitud peale tiiva veel tagumine vasak uks. Pean ausalt tunnistama, õrn toonivahe on märgata. Aga mul ükskõik, kaugelt on ilus.
Nädalavahetusest:
Käisime üritusel "Baltic Jawa 2014" Valmiera linnas (Valgast u. 50km). Olin saateautoks kahele külgkorviga motikale. Kõik kulges tõrgeteta välja arvatud laupäeva hommikul avastatud tühjenenud rehv, mille me kohalikus rehvivahetus töökojas ära lasime parandada. Üritus ise oli väga mõnus ja hästi korraldatud. Ja ilm oli lihtsalt super, ikkagi lõunamaa :lol

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 01 Juul 2014 21:11
Postitas wax
ui blin, kui palju punaseid masinaid :D

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 17 Sept 2014 21:53
Postitas väikevend
Üllatus sünnipäeval, autoga pandi pange :lol

Pilt

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 05 Nov 2014 23:49
Postitas väikevend
Vahepeal sai ära vahetatud nukkvõll ja nookurid. Õlisurve oli madal, reduktsiooniklapi näpimine ei aidanud. Läksin poolsünt. õlist tagasi mineraali peale ja probleem lahendatud. Kokku pannes panin tagasi vana plokikaane tihendi, ei olnud parasjagu uut võtta. Ja oligi kellad! Mulises nagu vanaisa puskariaparaat. Nojah, võtsin lahti ja panin uue. Ühesõnaga mossest on nii siiber, võtsin garaažist vahelduseks ühe Kavrovetsi räbala käsile.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 19 Nov 2014 21:39
Postitas väikevend
Täna oli ilus päev.

Pilt

Mul on nüüd 401. Seisnud kuivas garaažis u. 20 aastat. Rooste on minimaalne. Puudu mootor, istmed ja veel nipet näpet. All peaks vist 408 sillad olema. Kaasas kaks kasutamata rehvi koos lohvidega. Poritiivad on laiemaks vasetatud!
Sellel autol on üks eriline tähtsus minu jaoks- See kuulus kunagi mu vanaisale.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 12 Mär 2015 21:19
Postitas väikevend
Viimase 12 kuuga on vist plokikaan rohkem maas käinud, kui püstol paagis. See kord siis: veesärgi kaas lekkis, kuna vint oli maas, sai teisele poole mutter vastu panna viimane kord. Midagi teha ei olnud, pidi maha võtma. Kaas läks külge mingisuguse hübersuper "plastiliiniga" eesmärgiga, et see mitte kunagi enam lahti ei tule ja lekkima ei hakka, eks näha ole....
Esiklaas, mis kriipse ja kraapse täis, läks pensionile, ette läheb kasutamata. Reduktori simmeri vahetasin ära, see ka lekkis. Tänapäevane sigareti süütaja sai külge monteeritud, et saaks kõiksugu vahvaid vigureid laadida.
Väga mugav oli armatuuri taga mürada kui klaasi ees ei ole- sai ka seal kõik vead likvideeritud ja ühendused ära tinutatud. Kõrvalistuja uksele panin ka lüliti, et kui neiu tee äärest peale nopid (mida juhtub väga tihti) lähevad salongis tuled põlema.
Eesmärk on teha korda kõik, mis eelmine aasta närvidele käisid.

Pilt

401-st nii palju, et pirka pealt tuvastasin väljalaske aastaks 1955. Kuid mu vanaisa ostis selle auto 1957, Tartust, samal ajal, kui vanaema läks haiglasse sünnitama :lol

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 13 Mär 2015 23:50
Postitas Lepik
401 näeb tõesti päris korralik välja . Mis mootori kavatsed peale panna ? Oleks sel teemal huvi veidi juttu ajada.
Lepik.

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 16 Mär 2015 18:42
Postitas väikevend
Ma arvan, et ikka 412 mootor. Selleks on vaja leida doonor, millest kahju ei ole ja ka aega, mida mul pole praktiliselt üldse.
Hetkel on käsil ainult juppide sebimine.
Juttu võib ikka ajada, endalgi mõned asjad arusaamatud...

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 17 Mär 2015 01:15
Postitas Lepik
Aga helista , kui aega saad ,oleks paar kiiret küsimust. Tel.- 5047924 . Kellaaeg pole oluline ,sobib 8-24 -ni. Lepik.

Re: AZLK 2140 1980 väikevend

Postitatud: 27 Juul 2015 10:41
Postitas väikevend
Erinevate ürituste samal ajal toimumise pärast lõin kõigele käega ja otsustasin ise midagi teha.
Tartu-Valmiera-Riia-Liepaja-Palanga-Klaipeda-Šiauliai-Riia-Valmiera-Tartu
1300km
Kütust kulus u. 130 liitrit (arvan et see on normaalne käruga..)
Kogu sõit sujus tõrgeteta. Kuigi jah, kolmanda päeva hommikul tegin aega parajaks ja vahetasin kontakti plaadi ära, kuna kontaktid olid läbi ja mootor ei töötanud ühtlaselt. Unustasin vahet reguleerida, Liepajasse sisse sõites hakkas mosse nii moodi paukuma ja plärtsuma nagu eit vanamehe kallal, kes vähe hiljem kõrtsust koju jõuab.
Kokkuvõttes on kõik hästi, rooliloks on ainult mõne kraadi võrra suuremaks veninud.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Mul oli ka sponsor.

Pilt