12. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 27 Dets 2009 21:34
Postitas TiitS
Vahepeal siis veidi nokitsetud ka

Vana mootor maas:

Pilt

Pilt

"uus" mootor seestpoolt ka üle vaadatud

Pilt

Kuna karteripõhi oli kohandatud sigulli jaoks siis tuli see ümber teha. Riiulis oli üks 408 vann üle, mis oli isegi sama laiusega, kui selle v6 mootori oma, ning sellest sai väga edukalt alumise poole teha, mis mahub täpselt sillatala ja roolivarda vahele:

Pilt

Pilt

Pilt

Mõned kohad tuleb veel üle keevitada ja siis saab pidavust kontrollida.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 27 Dets 2009 22:44
Postitas List_man
Edeneb vist päris kiirelt see värk :) Jõudu igatahes! 8)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 28 Dets 2009 11:39
Postitas TiitS
jõudu tarvis :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 29 Dets 2009 11:52
Postitas MAZ
Küsimus, kuidas teema algataja lahendab õlivannis õlipumba paigutuse probleemi, kas selle uue karteriga
natuke probleemi ei tekki. Minu kujutus võime ütleb,et kuna see õlipump paikneb karteris kõrgemal ja vann sügavam,et mootor "õli nälga" ei jääks peab rohkem õli sisse panema?? ???
Või peaks õlipumba viima siis vanni sügavamasse kohta, kus enamusel autodel loogika järgi ta ka on?

Siiski tubli töö jälgin huviga arenguid :smokin

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 29 Dets 2009 13:22
Postitas TiitS
Õlivõtturi toru tuleb lühemaks teha, et keskele pauna sisse jääks, praeguse võtturiga ei mahu uus õlivann peale. Õli tuleb sisse kallata ikka niipalju, et mõõtevarras oleks normis, sest õlivarda asend ju ei muutu.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 19:52
Postitas TiitS
Praegune seis on selline:

Pilt

Pilt

Endagi üllatuseks mahtus mootor praeguses komplektsuses vahele. Aga nagu arvata võis on kõige kriitilisemad kohad roolikarbi ja pendelhoova vaheline osa, roolikarbi juures läheb väljalaskekollektori ja starteri mahutamisega keeruliseks. Teisel pool jääb pendelhoova kronstein õlifiltrile ette, tuleb kas lühem õlifilter otsida, või meisterdada filtri asemele flants, ja õlifilter mujale torudega viia.

Pilt

Pilt

Pilt

Mingi aeg sai omale ära tiritud sellised rattad:

Pilt

Kokku oli neid 6tk. Kaks neist sai prooviks alla kruvitud ja ülejäänud 4 läksid kohta, kus nendele veidi metalli juurde lisatakse 8) .

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 20:15
Postitas Killa
Oii väga vägev :D Ise oleks veljed kere värvi värvinud.
See mooto peaks kerget keret mõnusalt liigutama ka :D

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 20:49
Postitas jartmok
Täitsa huvitav ettevõtmine kuid siiralt loodan, et see kapotilaune nii sitaskes ei jää.

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 20:59
Postitas List_man
Tubli... Jõudu! :)

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitatud: 24 Jaan 2010 21:57
Postitas Neeme
Kuule, sa oled selle ümberehituse ARK'ga kooskõlastanud? Võibolla teil seal asi inimlikum, aga siin Kuressaares on taoline asi suhteliselt võimatu. Vähemalt oli.
Teiseks on see, et suurema, võimsama, raskema mootori pealepanemisel hakatakse äkki nõudma pidurivõimendit. Selline asi tuli lihtsalt seoses sellega, et näiteks 408 mootoriga ei ole pidurivõimu, aga 412 mootori paigaldamisel on vaja panna võimendi.