12. leht 17-st

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 31 Okt 2010 22:55
Postitas Killa
SanderV kirjutas:kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?
Jah.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 01 Nov 2010 09:48
Postitas mario
jeah, my bad.. :D ma olen viimasel ajal liiga palju pobi mootori kallal olnud :D :D
käisin ka siis targemate jutul, arvati ka, et ilma kasti eemaldamata sa seda mootorit sealt välja ei tõsta.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 18 Nov 2010 20:05
Postitas kopamees
Ma soetasin endale mõni aasta tagasi 403 ja sellele olid külamehed juba 412 mootori peale aretanud.Kahjuks oli seda väga robustselt tehtud nö.küla moodi.Tundus,et mõistuse asemel oli meestel rellakas.412 mootori puhul tekib sul probleem radiaatori ja lõdvikute paigaldamisel.Mootor istub 1:1.Auto on mul praegugi alles ning ootab tegemist.Projekt jäi pooleli kuna uue maja ehitus tuli vahele.See talv ehk õnnestub edasi arendada ka mosset.Peale läheb vaz 2108 mootor 1500ccm.Kui tegemiseks läheb panen ka pildid üles. :auto

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 19 Nov 2010 23:08
Postitas kopamees
Pilte ma kahjuks ei taibanud teha.Kui tahad midagi küsida helista julgelt 5293999.Kahjuks ei ole ma arvuti kasutmises eriti osav.Üritasin saata sulle privasse aga ei oska.Muuseas eksport ja tava403 vahe on vaid tagatuledes, küljetriipudes,esisuunakates.Võibolla mõni pisiasi veel aga muu on kõik sama.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Nov 2010 20:45
Postitas Killa
Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Nov 2010 22:12
Postitas mossejumal
Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant. ;)

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 27 Nov 2010 22:25
Postitas Killa
mossejumal kirjutas:
Killa kirjutas:Pea aegu on kast maas, aga ei saa spidotrossi kätte, ei tule kasti küljest ära lihtsalt(kõik muidugi lahti keeratud). Peaks kõvemini kangutama?
Seda ei tohi kangutada.seda keerad sealt käigukasti pesast,nagu spidomeetri tagant. ;)
Ei, auto omanik keeras lahti selle mutri või mis iganes see seal on ja see 4kandilne torss mis rüü sees on on ilusti näha, aga see tross ei tule välja. Proovime homme kasti võlli keerutada ehk tuleb lahti.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Nov 2010 18:28
Postitas RoTT
Kast on maas, ei soovita ka kellegil seda tööd -13-nega teha. Mootor vaja nüüd välja tõsta ja teine asemel panna ja see mootor käima panna. Aa ja ühe käigukasti tala poldi keerasin ka pooleks, kokku pannes jääks ta 2-ga kinni, on see väga halb?
Pilt

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Nov 2010 19:51
Postitas SanderV
proovi ikka k6igiga kinni panna...
ja seda t66d on isegi umbes +5 kraadiga väga jama teha :D

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 28 Nov 2010 20:15
Postitas moskiito
eks ta natuke halb varjant ole kui kahe poldiga hoidma jääb. kui võimalik, proovi teine ikka välja puurida.
mis probleemiks, mina olen käigukasti vahetust teinud ka -25 kraadise pakasega vägagi edukalt. aega läks küll 2x kauem, aga tehtud sai.