12. leht 33-st

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 18 Mär 2013 10:54
Postitas hallarvi
Saabus Hiinamaalt bensiini näidik. Seoses sellega oli vaja see ka kohe ära katsetada. Kuna tal eraldi potekas küljes, siis oli väga mugav esimese punase led-i asend paika panna. Imekombel isegi töötab ja päris viisakalt, led-idel on ka viiteaeg korralik, et kütuse loksudes ei hakka nad kohe üles-alla vilkuma. Kahjuks pean Ziguli paagisisese komplekti ümber ehitama, kuna on liiga pikk see süsteem, aga muidu töötab ilusti.

Pilt

Pilt

Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 19 Mär 2013 21:33
Postitas empudogy
Mul tuleb nüüd meelde, et mul on ka bensiini anduriga jamps. Külge läheb sinna vaid üks juhe(m401 originaal) ja žiguli näidikuga töötab see vastupidi. Kui näidik näitab täis paaki, siis tegelt on tühi ja vastupidi. Peab ka mingi uue anduri paaki sokutama. Proovisin muhu andurit, see toimetas samapidi, kui mosse enda oma. Jõudu sulle!

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 19 Mär 2013 21:53
Postitas r384n3
empudogy kirjutas:Mul tuleb nüüd meelde, et mul on ka bensiini anduriga jamps. Külge läheb sinna vaid üks juhe(m401 originaal) ja žiguli näidikuga töötab see vastupidi. Kui näidik näitab täis paaki, siis tegelt on tühi ja vastupidi. Peab ka mingi uue anduri paaki sokutama. Proovisin muhu andurit, see toimetas samapidi, kui mosse enda oma. Jõudu sulle!
Näidiku taga olevaid juhtmeid ei kannata omavahel vahetada?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 19 Mär 2013 22:02
Postitas sass
Võib vahetada, aga andur vaatab takistust - ühel suure takistuse peale näitab osuti nulli, teisel takistuse puudumisel näitab nulli. Seega kasutu.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 20 Mär 2013 13:32
Postitas hallarvi
Täpsel nii on jah selle takistusega. Ma kõigepealt vaatasin ebay-st, et missuguse takisusvahemikuga näidikuid seal pakutakse ja siis läksin poodi multimeetriga andureid mõõtma. Ziguli omal olid samad parameetrid, mis sellele näidikule sobisid.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 07 Apr 2013 21:17
Postitas hallarvi
Tere.
Oli asine nädalavahetus ja sai midagi jälle ära tehtud.
Kommenteerida nagu ei oskagi kuidagi- jätan selle teile, aga janti oli palju.

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Apr 2013 09:28
Postitas SanderV
miks see esitiiva laiendus niimoodi mitmest ribast keevitatud on? mingi otstarve ka sellel?

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Apr 2013 09:37
Postitas Lauri-L
Eks peale igat juurde keevitust tundus veel vähe olevat :D
Aga kas sul tagumised uksed tulevad ilusti lahti ? Tean üht kellel jäi tiib ette ukse avamisel.
Huvitav projekt muidu, edu sulle !

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Apr 2013 17:06
Postitas hallarvi
Tiivad olid juba enne mind keegi asjahuviline keevitanud 4 cm laiemaks, kuid kuna mul lähevad laiad valud koos vaheplaatidega, siis oli vaja uuesti lahti lõigata ja veel 6 cm juurde anda laiust. See tagauste avanemise teema pani mind kohe muretsema, ise ei tulnudki kohe nagu selle peale. Peab veel täna õhtul uksed ette panema ja kontrollima, kas jäävadki tiivad ette. Sel juhul peab vaatama, et mis edasi saama hakkab.

Re: M 401, 1955, hallarvi

Postitatud: 08 Apr 2013 18:13
Postitas SanderV
hallarvi ega sa mingi aeg lähipäevil kollase oranzi golfiga automaailmas ei käinud, või pole see enam sinu masin?