12. leht 36-st
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 25 Dets 2014 14:42
Postitas Lepik
Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.
HÄID PÜHI KÕIGILE !
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 25 Dets 2014 14:48
Postitas TALUPOEG TALUJA
Lepik kirjutas:Iga sepp jäägu ..........väga hea huumor,-no nüüd olen küll täitsa puusse pannud, pean vaatama ,kas auto edasi ehitamiseks vene ajast mõni
hea riidekanga jupp kuskile kapiotsa on alles jäänud! Olen kunagi õppinud rätsepaks.
HÄID PÜHI KÕIGILE !
Annaks kohe tellimuse sisse-kalifeepüksid.
Just minu mõõdu järgi...
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 27 Dets 2014 00:13
Postitas Lepik
Tänaseks oleks pidanud auto esi- ja tagaosa olema juba omavahel koos. Aga üks tõprast tegelane,kelle nimi on südametunnistus,hakkas
närima. Ja näris niikaua , kui läksin pühade ajal garaazi ja võtsin selle mossehakatisel esiosa uuesti lahti. Ei meeldinud mulle selle veits
roostene põhjaplekk.Ja kui vaatasin esimese risti-tala sisse ,siis see meeldis mulle veel vähem. Seega,uus risti-tala ja uued põhjaplekid.
Homseks jäi käigukasti toetustala poldid tagasi panna ja risti-tala kinni keevitada .K.....t ,vana auto ehitus on nagu jenka tants - kaks
sammu edasi üks- tagasi. Samas,kui seda liiga ülekäe taha tuleb auto nagu tehasest-----,2 nädalat, ja edasi garantii remonti.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 27 Dets 2014 00:50
Postitas SanderV
täna õnne et pole üks samm edasi ja kaks tagasi
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 01:48
Postitas Lepik
No nii sandiste see auto ehitus ikka ka minna ei saa. Selle aasta tahtmine oli see mosse alumine ots ära uuendada ja
rattad alla saada. Poleks unes ka osanud ette näha , kui töömahukaks see kujuneb. Aga tänaseks siis seis selline ,et
kogu karp-raam uus ,ees 412-ne poolraam, esi-sild all, tagasild all ja pärast igapäevast kaklust oma südametunnistusega
ka kogu põhja plekk uus pandud. Nüüd algab mosse kallal kõige huvitavam osa, -esimene ots ja selle veidi pikendamine.
Täna õhtul pole mul veel vähimatki aimu kuidas seda kõike teha ja kuidas seda kõike kokku mixida.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 10:10
Postitas stern100
Kas ei mõelnud põhjaplekile mingeid valtse sisse teha? Niimoodi võib mängima jääda ja edasi tagasi "prõmmima" hakata see põhi.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 11:30
Postitas Lepik
Põhi ei ole sile.Esimeses otsas on põhja pleki küljes ka käigukasti tugi poldiga,esimene poolraam ja üht-teist tuleb allapoole veel külge keevitada . Esimese ristitala taha tulevad põhja külge keevitada ka esiistmete kinnitused ja sealt tahapoole läheb põhi ju
45 kraadise nurga all ca 5 cm alla poole. Sile tundub see pind vaid piltidel ja prõmmima ta ei hakka ,pleki paksus põhjal 1,5 mm.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 11:44
Postitas väikevend
Suurepärane töö, ilus kohe vaadata! Kas kusagil veel pilte ehitusest üleval on? Ka eelmisest projektist?
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 12:05
Postitas Lepik
Kahjuks ei, enamus piltidest on siin foorumis üleval,ka eelmise auto omad. Rohelise (halli) mosse ehituse enamus pilte hävis koos
arvutiga.
Re: MZMA 401 1955 Lepik
Postitatud: 29 Dets 2014 13:13
Postitas wax
Rõõm näha, et kallis pühadeaeg pole söögiorgia peale kulunud, vaid ikka asja ette läinud