Re: AZLK 2140 1979 easyrider
Postitatud: 17 Mai 2010 16:04
Lisasin ka pildi tuuleklaasist. On halb aru saada, kuid kogu klaas oli selline nagu vahtralehe ümbruses. See oli loomulikult napilt enne seda, kui pesusüsteem korda sai.
Kas see liist mitte alumiinist pole, mis aknatihendi peal on?jartmok kirjutas:Ei. Sinu masina iluliist on kena ja nii nagu olema peab. Enda omi lihtsalt ei võta mõistus kuidas neid inimlikult tagasi pannakse. Olen proovinud panna aga enne kui närvirakud surema hakkavad haaran juba järgmisest vajalikust tööst kinni.
Minu mossel on salongist vaadates kummiriba tihendis, mis tuleb välja tõmmata enne klaasi äravõttu. Siis peaks tihend ja klaas koos al.liistuga ära tulema ilma et seda kahjustaks. Tagasi pannakse ka nii, et paned liistu tihendisse siis klaas sisse ja alles siis paned klaasi ette tagasi. viimase sammuna tulebki seesama kommiriba tihendisse tagasi toppida mis enne seestpoolt ära sai võetud. Viimase juures on vaja kasutada mingisugust libestit, ise kasutasin selleks silikoonipesu mis hiljem ära kuivas ilma jälgi jätmata.canyondrift kirjutas:Kas see liist mitte alumiinist pole, mis aknatihendi peal on?jartmok kirjutas:Ei. Sinu masina iluliist on kena ja nii nagu olema peab. Enda omi lihtsalt ei võta mõistus kuidas neid inimlikult tagasi pannakse. Olen proovinud panna aga enne kui närvirakud surema hakkavad haaran juba järgmisest vajalikust tööst kinni.
See pannakse väikese õlikogusega tagasi nagu mulle räägiti.
Tulede pesurid võisid kunagi küljes olla,ehk ka kojamehed. Vaata,kas mingeid voolikuid ei vii ette ja kas tulede kojameeste mootorite kinnituskronsteinid(või nende kohad) on küljes. Neid viimased peaksid esivõre taga pleki küljes olema.easyrider kirjutas:Esimest korda minu käes valas Mosse ka pisaraid. Nüüd saan aknapesuvedelikku kasutama hakata! Eelmine omanik oli teinud midagi äärmiselt veidrat. Kapoti all oli enne kaks aknapesupaaki, ühel oli korras mootor, teisel katki. Ja katkine oli ühendatud vooliku ja juhtmetega. Lisaks olid juhtmed ülimalt ebaloogilised. Katkise paagiga olid ühenduses miinusjuhe ja mingi tühi juhe, terve paagi juures olid isoleeritud plussjuhe ja jälle mingi tühi. Tähendab, tarvis oli võtta plussjuhe ja pikendada seda miinuse juurde, et saaks ühendada juba asendatud terve paagiga.
Hehehee! Aitäh! Ei pahanda ma midagi, see on suur kompliment! Muide, sõbra juures nägin Orkutist, et pildid mu autost on juba netis, samal ajal kui auto oli õues! Kogu seltskonna imestus oli suur! Sõber rääkis ka, et naabril on Mosse ja puha!A.Roosenberg kirjutas:Nägin täna Su mosset enda maja ees. Algul vaatasin, et midagi sätendab silma, siis panin tähele, et mosse. Mõne hetke möödudes avastasin, et see on sinu oma.
Loodan, et ei pahanda, kui su mosset natukene katsusin
Tuleb mainida, et kui tavaliselt on auto pildil ilusam kui reaalsuses, siis selle mossega on vastupidi
Jep, tulede pesurite pihustiotsad on iluvõrel olemas, kuid voolikud on eemaldatud. Mootorite kinnituskohti pean veel vaatama, pole neis kindel.Edel kirjutas:Tulede pesurid võisid kunagi küljes olla,ehk ka kojamehed. Vaata,kas mingeid voolikuid ei vii ette ja kas tulede kojameeste mootorite kinnituskronsteinid(või nende kohad) on küljes. Neid viimased peaksid esivõre taga pleki küljes olema.easyrider kirjutas:Esimest korda minu käes valas Mosse ka pisaraid. Nüüd saan aknapesuvedelikku kasutama hakata! Eelmine omanik oli teinud midagi äärmiselt veidrat. Kapoti all oli enne kaks aknapesupaaki, ühel oli korras mootor, teisel katki. Ja katkine oli ühendatud vooliku ja juhtmetega. Lisaks olid juhtmed ülimalt ebaloogilised. Katkise paagiga olid ühenduses miinusjuhe ja mingi tühi juhe, terve paagi juures olid isoleeritud plussjuhe ja jälle mingi tühi. Tähendab, tarvis oli võtta plussjuhe ja pikendada seda miinuse juurde, et saaks ühendada juba asendatud terve paagiga.