12. leht 67-st

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 20 Nov 2014 21:44
Postitas TALUPOEG TALUJA
Martpoiss kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:Kõige parem oleks olnud sellise töö jaoks lausa gaasikeevitus
Selliste asjade jaoks on TIG keevitus ideaalne
Täitsa võimalik. Pole kokkupuudet olnud. Võibolla soetaks sellise aparatuuri aga ei hakka hammas peale hetkel... Pigem tunnen puudust jõhkra punktkeevituse järgi.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 20:04
Postitas TALUPOEG TALUJA
Täna siis hommikul sai viimane sõit tehtud suvekummidega. Teel linna poole nägin ühte autot kraavis....jube libe oli sõita ja vaata,ei saanud enam kohapealt minema. Lõin siis naelkummid alla. Oli päris tükk tegemist,et komplekti kokku saada. Üks ei näe ja teine ei kuule...ja neid üksikuid kumme on aja jooksul kogunenud hulgem. Suvel pole häda,löö alla mida iganes aga talvel ei saa plätudega ringi sõita...:D
Tegin valmis ka käigukasti juurde mingisuguse toe. Sai kummilindist lõigatud kaks riba ja pandud poltidega kokku. Esialgne variant oli raud-rauaga aga salongis hirmus kõmin. Madalatel pööretel on asi eriti tunda,pöördeid suurendades ei ole asi tuntav. Nüüd kummiribad vahel läks asi hulga vaiksemaks aga tühikäigul on kõminat kuulda. Peab nüüd poest ostma mingi kuni 10 cm. suka ja panema torule vahele just peale selle kronsa kohta,et sealt saaks siis kogu värk läbi painduda. Loodan siis,et ka kõmin kaob. Muud varianti kahjuks ei oska välja mõelda. Kui üldse ilma kinnituseta eestpoolt,kardan et pikapeale lõksutab toru katki. Siiani ei juhtunud õnneks midagi. Tavalisel Mossel tuleb pükste osa kaldu allapoole ja kõik joru on siis sinna ühtejärge pandud. Minu omal tuleb kollektorist toru samamoodi kaldu alla aga siis teeb 90 kraadi kõrvale ja siis kuskil 60cm ja siis jälle 90 kraadi ja läheb tahapoole. Kohe peale viimast kurvi....tuleb reso ja kõik ülejäänud on nagu tavaautol.
Häda selles,et minu diiselmootoril on kollektor hoopis vasakul pool mootorit ja sellepärast tuleb viia toru teisele poole. See on omaloomingu korras aretatud asi,sest originaalist kahjuks mingit eeskuju polnud võtta. Arvatavasti oli vanematel mudelitel 38 mm. torud,minu omal aga 45 mm. Tegin just sellisest materjalist mida parasjagu kolikambrist võtta oli. Vähemalt oli kõik uus materjal. Nüüd pole ennem midagi leiutada,kui sukk käes.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 21:41
Postitas TALUPOEG TALUJA
Küsimus targematele!
Kas keegi on sellist aparaati kasutanud oma auto müra mõõtmisel salongis?

http://www.osta.ee/digitaalne-muramootj ... 08319.html

Põhimõtteliselt peaks ju olema võimalik kontrollida erinevate materjalide mürapidavust..... Näiteks viskad pigimati põrandasse ja mõõdad üle,et kas oli ka kasu. On mul õigus?
Tänan.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 21:47
Postitas Muhulane
Kas oma kõrvakuulmist ei usalda? :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 21:57
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:Kas oma kõrvakuulmist ei usalda? :)
Mul on üliterav kuulmine. Käisin isegi arstil ja ütlesin,et kas ei saaks midagi teha.... Doktor vaatas otsa ja ütles: "Kuule Toomas,oota veel natuke,kui aastad hakkavad üle 40 minema,küll hakkab tasapisi paremaks minema." :lol

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 22:03
Postitas Muhulane
Kiiduväärt :)
Kuna su masuudipress teeb kindlasti tummist häält,siis mõistlik investeerida kobedasse isolatsiooni. Mis ei oleks liig paks ja vett ka ei imaks.
Gaz 53 ja Maz sai porolooniga kaetud kunagi,tolleaegne kättesaadav materjal,mis iseenesest pisut ka aitas.Vilt,vilt-tekk ja vakased kotid läksid ka käiku :)
Tänapäeval võta aga rahakott puuga selga ja marsi poodi,saad kobedat kaupa.
Kuigi ennast huvitab ka müraisolatsioonimaterjali teema,minu autul pole seda enam kuskil ja kõrvaklapid sõidu ajal ligi hoida tark tegu :)

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 22:19
Postitas TALUPOEG TALUJA
No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida... :lol
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 22:29
Postitas Muhulane
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida... :lol
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...
Nää...http://www.autosound.ee/tugi/m%C3%BCrai ... a...hakkas otsingus esmalt silma :) Snitti saab ikka võtta

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 21 Nov 2014 22:32
Postitas TALUPOEG TALUJA
Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:No vaat selle müraisolatsiooniga hakkan kohe järgmisel kevadel pihta. Pean ennem mõned suuremad augud keres kinni panema ja siis korraliku värvi alla. Alles siis järgmisena tuleb hakata selle müraga võitlema. Ka praegu saaksin mingil moel asja paremaks teha,selleks olekski sellist aparaati vaja millega mõõta. Tegelt oleks vaja nagu nuuskur koera,kes siis pistaks nina vasta põhja ja uuriks kõige hullemad kohad välja ja annaks märku,et mida sinna toppida... :lol
Mingid pigimatid sain juba omale aga kuhugile pole panna....egas rooste ja mulla peale ikka ei sobi raisata... Mul on ka vanast ajast Mistrat,mida annaks siis edelaua külge panna. Põrandasse ei julge nagu panna,kuna imab heasti vett sisse ja see on ju normaalne ka,kui autosse istud sitaste jalgadega,et kõik koguneb autusse...
Nää...http://www.autosound.ee/tugi/m%C3%BCrai ... a...hakkas otsingus esmalt silma :) Snitti saab ikka võtta
Jah,olen kursis selle lehega.

Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1

Postitatud: 23 Nov 2014 12:19
Postitas Aspelund
Üldiselt on olemas ka mürataseme mõõtmise programmid nutitelefonile. Saab suurusjärgud teada.

https://play.google.com/store/search?q=noise%20meter